►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Aceasta este nouă hartă afişată pe site-ul Metrorex. Arată mai mult optimismul celor din transporturi, deoarece vor mai trece mulţi ani până când va fi şi realitate. Eu ştiam că tronsonul Eroilor – Pantelimon e doar la stadiu de proiect, nefiind încă adjudecat şi deci nu “în execuţie”.
via metrorex.ro
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
16 comentarii
30/06/2011 la 10:02 AM
Linia Otopeni – 1 Mai :) De ce ar vrea cineva sa construiasca un tronson de la aeroport la Piata Chibrit :) Ar fi mult mai logic sa ai direct la Gara de Nord.
stefan(Citează)
30/06/2011 la 10:11 AM
Oriunde e bun, ca schimbi de acolo. N-au cum sa-l duca pana la Gara de Nord sau in alta locatie din cauza tunelului.
nwradu(Citează)
30/06/2011 la 10:10 AM
Ferentari si Rahova scoase iar din schema. Asta da discriminare pe fata pentru populatia “nigeriana” din zona.
Mr. Cabo(Citează)
30/06/2011 la 10:25 AM
Sau poate nu se schimba, merg alternativ, unul spre Bazilescu, unul spre Otopeni.
ipo(Citează)
30/06/2011 la 10:44 AM
sunt ciudate distantele foarte mici acoperite in Dr. Taberei.
intre Romancierilor si Parc, intre Dr. Taberei si Favorit, intre Favorit si Orizont mi se pare foarte fragmentat traseul. Adica asta sunt cate o statie scurta de RATB. Ma rog, macar sa reuseasca ei ceva… in Dr. Taberei cel putin au inceput teste sapaturi, cica prin ghencea s-ar apuca deja de treaba.
Intr-un fel e bine in Dr. Taberei fara metrou, nu s-a umplut asa rau de melteni.
mircea(Citează)
30/06/2011 la 11:32 AM
Asa e metroul si in strainatate, statii ca la tramvai. Abia pleci dintr-una si ajungi in alta.
nwradu(Citează)
30/06/2011 la 11:19 AM
Le-a luat 20 de ani sa dea in folosinta 5 statii care erau deja sapate. Cred ca nici in 100 de ani harta aia n-o sa reprezinte realitatea.
Apollo(Citează)
30/06/2011 la 11:44 AM
lipseste o magistrala Colentina – Ferentari / Rahova…
Alex86(Citează)
30/06/2011 la 2:55 PM
Eu zic ca e mai mult risipa de cerneala+hartie, da macar o sa aiba de mancat o paine aia care tiparesc hartile pentru metrorex :) In rest e bine…
Costel(Citează)
01/07/2011 la 7:33 PM
@mircea inseamna ca nu ai mers cu metroul in paris sa vezi cat de apropiate is statiile :)))
Mihai Voiculescu(Citează)
01/07/2011 la 10:10 PM
Si in Londra si in Madrid. Pai cat e la noi intre Tinereului si Unirii sau Universitate si Romana la ei se faceau trei statii.
nwradu(Citează)
02/07/2011 la 12:36 AM
Sa nu mai zic de la Lujerului la Politehnica sau de la grozavesti la semanatoarea sau la erorilor la grozavesti sau de la eroilor la politehnica si tot asa :)
cred ca daca s-ar mari numarul de statii ar creste si nr de calatori :)
Mihai Voiculescu(Citează)
02/07/2011 la 9:39 AM
Statiile construite inainte de revolutie sunt departe una de alta ca sa mai faca oamenii muncii exercitii, sa mai mearga si pe jos. Initial statia de la Romana nu exista, a fost facuta dupa ce s-a dat metroul in folosinta, de aia arata asa ciudat.
Apollo(Citează)
02/07/2011 la 4:55 PM
Apollo, daca mai ai povesti cu metroul bucuresteam as fi bucuros sa le citesc/ascult :)
Mihai Voiculescu(Citează)
02/07/2011 la 11:36 PM
@Apollo: da, asa e. Imi amintesc cand am oprit prima oara in statia Romana, dupa inaugurare.
nwradu(Citează)
07/07/2011 la 12:58 AM
După cum arată, ori au pus stațiile la mișto în multe cazuri, ori o fi făcut un studiu complex asupra terenului (deși mai sigur ar fi avut unul de pe vremea comunismului).
Cel mai aiurea e gândită oricum linia Gara de Nord – Otopeni. Te duci la aeroport cu bagaje. Vii de la aeroport cu bagaje. Nu stai să schimbi cu tona de bagaje minim 2 magistrale…
Oricum… dacă au dat în folosință în 20 de ani Grigorescu – Salingy, deși tunelul era făcut…
Diana(Citează)