►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
De la o vreme văd foarte multe concursuri şi promoţii pe site-ul eMAG. Mă refer la promoţii reale, gen TVA-ul înapoi sub formă de voucher pentru orice laptop cumpărat, nu doar scris Promoţie în dreptul produsului, fără nici o modificare la preţ sau condiţii.
Am văzut şi trei campanii cu premii, toate interesante deoarece sunt un diferenţiator foarte bun faţă de alte magazine. Produsele sunt normale, din game în care mereu se găsesc cumpărători, aşa că de ce să nu o faci de aici dacă poţi câştiga şi, de exemplu, o excursie în Turcia? Sunt doar curios dacă a fost ideea eMAG-ul sau brandurile respective au plusat cu aceste campanii. Avem aşa:
Campania LG. Cumperi un monitor LG până pe 30 iunie şi poţi câştiga un televizor LG de 42 de inci şi un sistem home theatre pentru el. Se dau 10 astfel de premii, fiind cea mai interesantă campanie.
Campania Philips. Cumpără orice produs Philips până pe 9 iulie şi poţi câştiga un televizor cu sistem suplimentar home theatre, un storcător de fructe sau un epilator.
Campania D-Link. Cumperi un router wireless D-Link până pe 13 august şi poţi câştiga un sejur de 7 zile la 5 stele în Turcia, pentru două persoane.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
5 comentarii
22/06/2011 la 4:15 PM
Sunt campanii de marketing cu bani de la importatorii brandurilor respective, de cele mai multe ori.
Nu numai ca brandurile acopera cheltuielile, dar de multe ori platesc si expunerea primita. Este common practice.
Nu stiu de restul, dar campania Philips stiu sigur ca se desfasoara in mai multe magazine.LE: Spun prostii in legatura cu Philips, era vorba de alta campanie. Restul ramane valabil, though.
TTL(Citează)
22/06/2011 la 4:48 PM
Da, dar e interesant cati aleg sa le faca la eMAG. Dovada ca odata ce esti sus, e un pic mai simplu sa ramai acolo.
nwradu(Citează)
22/06/2011 la 5:22 PM
Nu contest :)
TTL(Citează)
23/06/2011 la 1:58 AM
destul de lame situatia de mai sus.
alex(Citează)
23/06/2011 la 7:39 AM
In retrospectiva, cuvantul “ataca” din titlu poate n-a fost cel mai bine ales, avand in vedere ca s-a ajuns la o cearta intre fosti angajati si angajatori. Am scos acele comentarii, le puteti discuta pe blogul eMAG :P
Inapoi la campanii. Daca Reteaua sau TVA-ul inapoi au fost finantate integral de eMAG, acestea sunt clar facute impreuna cu brandurile respective (si nu doar aici, ci si cand au fost singurii care au avut in stoc Transformer sau laptopul NX90). Cand cineva e dispus sa dea 10 televizoare premiu inseamna ca si vinde serios in acel magazin. S-ar putea ca pe viitor sa devina o metoda buna de promovare si o practica obisnuita.
nwradu(Citează)