►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Allan McNish era să omoare vreo 10 cameramani anul acesta la Le Mans, după cum se vede din imaginile de mai jos. Au avut un mare noroc, inclusiv cei doi pe care încă îi mai alerga o roată la câteva secunde după accident.
În 1955 un accident la Le Mans a omorât 83 de spectatori, pe lângă şoferul implicat, fiind momentul în care Mercedes s-a retras din competiţie pentru următorii 30 de ani. Detalii aici.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
2 comentarii
11/06/2011 la 9:46 PM
Eu sunt curios cine e considerat vinovat. :)
Ferrari-ul că nu s-a asigurat (ROFL) sau Audi-ul că s-a crezut zmeu pe steroizi?
Programare Sociala(Citează)
11/06/2011 la 10:35 PM
Probabil ca vor decide investigatorii cu experienta. Eu as inclina sa zic ca Ferrari-ul care trebuia sa se asigure inainte sa intre pe acea trasa in curba e vinovat, mai ales intr-o cursa cu masini de clase diferite, unde se poate intampla ca din spate sa vina cineva mult mai rapid decat conduci tu.
nwradu(Citează)