►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Mâine voi încerca să ajung la o petrecere Puma, unde se introduce conceptul de “after-hours athlete“. Atleţii aceştia “de după program” suntem chiar noi, oamenii obişnuiţi, iar Puma ne sărbătoreşte prin această campanie.
Îmi place conceptul. Întâi pentru că-mi place ideea de a aduce în prim plan şi omul obişnuit, într-o lume în care celelalte branduri îşi fac reclamă numai cu numele mari din sport. “Sunt şi eu pe aici, încerc şi eu să merg cu bicicleta, chiar dacă nu-s vreun Contador, încerc să joc şi un fotbal chiar dacă nu am talentul lui Messi!”. Ideea aceasta este chiar mişto. Mai mult, Puma sărbătoreşte astfel şi sporturile mai lejere, precum biliardul, darts, ping-pong-ul şi altele care sunt preferate ca relaxare de majoritatea oamenilor.
La petrecere se intră pe bază de invitaţie (sorry, nu eu am organizat-o), dar veţi afla ulterior de la mine (sau de pe pagina lor de Facebook) ce surprize ne-au pregătit cei de la Puma, după ce anul trecut au lansat o alte chestie super-tare, posibilitatea de fabricare a pantofilor în culorile şi cu materialele dorite de tine [detalii].
Al doilea motiv pentru care-mi place ideea este că expresia “after-hours athlete” mi se pare foarte amuzantă. Mereu zâmbesc când o aud. O altă expresie americană amuzantă este şi “weekend warrior”. În fond, oamenii obişnuiţi sunt part-time de toate.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
8 comentarii
12/05/2011 la 10:23 AM
Mda… n-am nimic cu tine Radu, dar au inceput sa ma cam enerveze campaniile astea publicitare din online in care citesc acelasi lucru scris in diferite forme pe 2-3-4-5 bloguri. Ce kkt, au inceput sa fie in fiecare saptamana acum.
AdrianG(Citează)
12/05/2011 la 11:42 AM
De acord, dar nu inteles totusi de ce te enerveaza. Adica posturile au un titlu, il citesti, stii deja despre ce e vorba daca ai citit la altii, dai o data scroll din mouse si ai trecut la urmatorul post. N-are rost sa-ti faci singur nervi de la din astea.
nwradu(Citează)
12/05/2011 la 1:33 PM
Citat aproximativ dintr-un clasic încă în viață “e blogării pișcotari au ba ?”
nea_caisa(Citează)
12/05/2011 la 1:59 PM
Cei care concep campaniile astea cer bloggerilor sa scrie despre eveniment inainte de a participa? Daca da, care e utilitatea… cititorii oricum nu pot participa?
AdrianG(Citează)
12/05/2011 la 2:18 PM
Da, unii iti cer sa scrii ceva ca teaser. Alteori prefer sa anunt unde voi merge pentru ca cititorii sa stie dinainte unde vor gasi informatii despre respectiva lansare. Nu vad problema in contextul de blog personal. La 99% din articolele de aici nu poti merge si tu, nu pot participa, nu poti face ceva, decat daca, de exemplu, vrei sa dormi stramb si sa te doara gatul si pe tine.
Avantajul este altul: in multe situatii ma contacteaza diversi cititori si imi spun “intreaba-i de chestia asta, daca tot mergi acolo”. N-ai acces, dar ma ai pe mine ca reprezentant si poate vrei sa fac ceva anume sau sa aflu ceva anume.
nwradu(Citează)
12/05/2011 la 2:18 PM
Deci sportiv de performanta… la darts, poker, hm… ce mai e biliard.
Faza cu pantofi in ce culoare vrei se practica afara de mai demult, nah a ajuns “noutatea” si la noi in cele din urma.
Cand or sa organizeze cate un semimaraton sau un traseu de plimbat cu orientare turistica la care sa mai si transpiri oleaca, o sa imi scot palaria, pana atunci spor la baut de bere cu sporturile astea de salon.
enzo(Citează)
12/05/2011 la 2:21 PM
@enzo: mie mi se pare ca in Romania este o problema mare la anuntarea evenimentelor. Firmele private o fac bine. Primaria pe de alta parte organizeaza o gramada de evenimente, dar nu reusesc sa aflu de ele decat ulterior, cand vad la stiri ce-a fost. Zilele trecute a fost ceva cu bicicletele prin padurea baneasa. Cu alte ocazii mai este cate un maraton sau ceva. Dar un site pe care sa le anunte dinainte tare si raspicat pentru toata lumea n-ar face nici sa-i bati. Nici sa foloseasca social media nu vor. Mult noroc ca poate vezi vreun poster prin oras sau cauti tu activ niste informatii.
Uite exemplu de astazi: pe 8 iunie va fi la Kogalniceanu cel mai mare show aviatic al anului in Romania. Eu am aflat astazi de el cautand pe net in mod special asta, pentru ca un coleg si-a adus aminte ca acum 5 ani a fost la asa ceva si deci ar trebui sa fie si anul acesta o editie, ca se face din 5 in 5 ani. E in mai putin de o luna. Stia cineva de el?
nwradu(Citează)
12/05/2011 la 2:43 PM
Corect, bine spus.
Nemultumirea mea vine de la faptul ca aceste mari companii nu organizeaza evenimente de masa, desi au cu ce. In loc de o reclama la papuci stralucitori de cocalar pe care scrie puma, mai bine una cu – semimaraton puma! sau maratonul feminin puma, sau crosul puma, etc etc.
De exemplu in ungaria exista clubul de atletism nike sau semimaratonul feminin nike si alte asemenea evenimente sponsorizate de aceste mari firme. Mi ciuda ca nu avem si noi asa ceva.
enzo(Citează)