►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Zilele trecute mi s-a stricat staţia meteo. Nu mai afişa temperatura şi nici umiditatea de la senzorul de exterior, cel pus pe balcon. M-am gândit că i s-or fi terminat bateriile, pentru că micuţul este acolo afară, la datorie, încă din decembrie şi a trecut prin zăpadă şi ploaie fără nici o problemă până acum, dar după ce i le-am schimbat tot nu s-a rezolvat nimic. Am refăcut setările, am resetat staţia, tot nimic, aşa că am zis să-l trimit la garanţie şi să vă zic şi vouă cum funcţionează sistemul Pick Up & Return de la eMAG.
Pe scurt, dacă ai ceva de trimis la service în garanţie, eMAG îţi trimite curierul acasă după produs, iar apoi ţi-l returnează fără nici un cost din partea ta. Bun aşa. Etapele ar fi cam următoarele:
1. Ambalezi produsul defect în cutia originală sau în altă cutie în care să fie transportat în siguranţă.
2. Pui în cutie şi o copie după factură şi certificatul de garanţie în original. Deci factura în copie, certificatul în original, nu invers.
3. Completezi online formularul de aici. Alegi din lista contului tău factura pe care este produsul (deci trebuie să fii logat cu contul de pe care ai achiziÅ£ionat marfa), produsul din factură, la “data livrării” treci data la care l-ai cumpărat (estimativă, de exemplu eu aveam factura cu data de 9 decembrie aÅŸa că am trecut 10 decembrie la data livrării, că m-am gândit că probabil a fost adus a doua zi de către curier), apoi adresa ÅŸi data la care vrei să fie preluat coletul. Eu am trecut că vreau să fie preluat a doua zi, adică am completat formularul pe 3 mai ÅŸi am scris că vreau să fie preluat pe 4 mai. Aceste informaÅ£ii le-am aflat după o discuÅ£ie telefonică avută cu service-ul eMAG, dar acum voi le ÅŸtiÅ£i direct pentru că le-aÅ£i citit aici.
4. După completarea formularului ţi se va aloca un număr RMA. Acesta e important, notează-l pe ceva!
5. Pe cutie mi-am trecut oricum adresa mea, numărul RMA, adresa service-ului eMAG (Dante InternaÅ£ional SA – Departament Service, Adresă: Sos. VirtuÅ£ii nr. 148, Sector 6 BucureÅŸti). Am lipit-o ÅŸi am început să aÅŸtept curierul.
6. Curierul a venit joi, nu miercuri aÅŸa cum mă aÅŸteptam. Teoretic era în cele 36 de ore care sunt menÅ£ionate ca interval pentru preluare. Pe AWB trebuie trecut numărul RMA (la “ObservaÅ£ii” sau unde vrei tu), în rest a ÅŸtiut curierul ce are de completat ÅŸi cum.
Asta a fost tot. Atenţie ca procedura aceasta este valabilă pentru produsele care au garanţia direct la eMAG, nu la alte firme. Majoritatea sunt în această situaţie, dar unele produse au garanţie la alte service-uri autorizate. Cred că în special telefoanele sunt în acest caz. Poţi afla simplu asta: dacă ai certificat de garanţie pe care scrie eMAG, eşti la ei. Dacă ţi-au desfăcut produsul şi ţi-au completat un certificat care era deja în cutia lui, atunci te duci unde scrie pe acel certificat.
DistracÅ£ia a început după. Cam după o zi am găsit pe site-ul eMAG, în Contul meu > InformaÅ£ii service, fiÈ™a acestui RMA. La stare recepÅ£ie scrie “senzor exterieo murdar, senzor interior prăfuit“. Recunosc că senzorul exterior a stat în exterior (doh) ÅŸi era mai murdar; nu cu noroi sau găinaÅ£ pe el, dar nu mai arăta ca scos din cutie, fiind bătut de ploaie ÅŸi viscol atâtea luni. Pe cel interior îl curăţasem bine de praf înainte să-l ambalez. Cred că lucrează Monk acolo la service de este aÈ™a strict cu praful.
După încă nişte ore i s-a făcut şi diagnoza. Iată ce-am scris eu în formularul de service:
Senzorul exterior de temperatură/umiditate nu mai comunică date cu unitatea centrală. Bateriile sunt noi, am resetat sistemul, am încercat alte canale, nu a mers nimic. Nu-mi pot da seama dacă defectul este în partea de comunicaţii a senzorului sau a unităţii interioare.
Ce-a diagnosticat “Monk”:
senzor sau unitate defectă -nu comunică cu senzorul -testată cu baterii noi / resetat staţie /senzor -nu se conectează .nu indică temperatura / umiditatea
Sunt bun sau ce? Mai bine economiseau 2 ore de muncă şi îl trimiteau direct la reparat sau înlocuit. Acesta e stadiul curent, vedem săptămâna viitoare cum se rezolvă situaţia.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
25 comentarii
08/05/2011 la 2:54 PM
Pun pariu ca cei de la service s-au uitat la el si au zis “ia sa vedem ce a declarat posesorul, de ce nu mai functioneaza” si au trecut la fel ca tine.
Asa am patit si eu cu un HDD trimis in service. Acelasi lucru care l-am declarat eu la defectiuni au trecut si ei.
Alex B(Citează)
08/05/2011 la 3:29 PM
Posibil, desi cam 50-50%. De exemplu eu in cutie am pus si baterii noi, dar n-am precizat neaparat asta, ci doar ca l-am testat cu baterii noi. Daca si-o luau pe motiv ca bateriile erau terminate si cu unele noi ar fi mers, iar eu n-au incercat cu adevarat unele noi?
Oricum nu-i cine stie ce de facut, in 10 minute faci toate testele alea.
Conteaza doar deznodamantul, sa vedem ce aduce saptamana viitoare.
nwradu(Citează)
08/05/2011 la 8:45 PM
Radu, oricat ti s-ar parea de ciudat, o firma de service va face intotdeauna diagnostic inainte de a incepe reparatiile, indiferent cat de specialist este proprietarul. Si nu pentru a-l verifica pe proprietar ci pentru ca asta e procedura cea mai… normala :)
Radu Apostolescu(Citează)
08/05/2011 la 8:55 PM
Pai mi se pare normal. Ziceam doar ca si eu am facut aceleasi teste, desi n-am avut vreo procedura de service in fata.
nwradu(Citează)
02/07/2012 la 5:39 PM
Multumesc mult!chiar aveam nevoie sa stiu procedura am si eu placa video,chiar acum 10 minute ma completat si vine curierul miercuri
nicu(Citează)
14/07/2012 la 3:09 PM
Solicitarea dumneavoastra a fost inregistrata cu nr 1554669.
Asta este numarul RMA???
astept un raspuns. Ms!
Ambrozie(Citează)
14/07/2012 la 9:35 PM
Ambrozie numarul este 1554669 adik numarul cu care a fost inregistrata reclamatia.Si sa stiti ca nu am ce spune despre service-ul emag dupa 6 zile m-au sunat si mi-au dat 2 variante ori bani inapoi ori alta laca si a doua zi a venit!
nicu(Citează)
14/07/2012 la 9:42 PM
Da ala este!
P.S.:Service foarte prompt in 6 zile au detectat problema si miau trimis placa in a 7a zis mau sunat miercuri seara pe la 6 si ceva si a doaua zi la ora 11:20 a venit:D
nicu(Citează)
14/07/2012 la 11:28 PM
Ok. Mersi mult, chiar mi-a fost de mare ajutor postul! Felicitarile mele.
O sa vad ce o sa se petreaca si cu cererea mea. Bafta in cont.
Ambrozie(Citează)
16/07/2012 la 8:13 PM
inca o intrebare.. atasarea copiei facturii si garantia, inseamna sa fie puse in pachet?
Ambrozie(Citează)
16/07/2012 la 9:45 PM
Da.Copie de pe factura si garantia in original!sa nu le incurci!
nicu(Citează)
18/07/2012 la 1:18 PM
Salut. Si eu am un laptop care nu mi se mai incarca.Am completat formularul de pe net si miau trimis Ca solicitarea a fost aprobata mi-au dat si RMA-ul dar mi-au scris si urmatoarele:
“Va rugam sa completati pe formularul AWB cu care se va face expedierea si numarul de RMA aprobat.”
As dori sa stiu ce formular AWB. Il primesc ala de la curieratul care vine du laptop..?
sese(Citează)
18/07/2012 la 1:24 PM
@sese da cand vine curierul iti va da o foaie(adik AWB)unde el completeaza campurile tu doar trebuie sa semnezi iar intr-o casuta jos scrie observatii acolo scrii numarul care ti-a fost alocat de la service.P.S.:au un service foarte bun si rapid mi s-a stricat palca video(nu dadea semnal)si am trmis-o dupa 6 zile am fost contactat si mi-au trimis alta in contu sume de 570 de lei(placa:MSI Ati Radeon R6850)
nicu(Citează)
18/07/2012 la 2:39 PM
ms mult nicu de raspunsul f promt.
Mie chiar mi-ar fi de foarte folos un service serios si rapid fiindca eu sunt in Danemarca la studii si am mare nevoie de laptop + o sa trec prin Romania si stau numai vreo 3 saptamani.
sese(Citează)
18/07/2012 la 2:42 PM
* de mare folos ( nu prea mai stiu romana :)) )
sese(Citează)
18/07/2012 la 2:43 PM
:))n-ai pentru ce stai linistit;)
nicu(Citează)
22/10/2012 la 2:57 PM
datimi si mie un replay: de ce nu imi apare in cont fisa service??adica sa adaug numaru sau ceva nu apare nimic…si produsul e trimis….astept un mail de la cunoscatori" :)) ak_47199@yahoo.com
deja mie scarba sa vorbesc cu muierile alea obosite de la emag care imi citesc raspunsurile de pe site sau zic "nustiu va transfer in plm la cristos ca eu nustiu ce sava zic"
Alexandru Alex(Citează)
22/10/2012 la 2:57 PM
datimi si mie un replay: de ce nu imi apare in cont fisa service??adica sa adaug numaru sau ceva nu apare nimic…si produsul e trimis….astept un mail de la cunoscatori" :)) ak_47199@yahoo.com
deja mie scarba sa vorbesc cu muierile alea obosite de la emag care imi citesc raspunsurile de pe site sau zic "nustiu va transfer in plm la cristos ca eu nustiu ce sava zic"
Alexandru Alex(Citează)
26/12/2012 la 10:35 PM
a mai vaut cineva nevoie de RMA dupa ce a trimis produsul ? eu cred ca l-am pierdut… si sa stiu la ce sa ma astept … sau scrie numarul RMA pe actele de la curierat? la istoric service acolo nu-mi apare nimic… fisa service gen
tuvec(Citează)
27/12/2012 la 11:43 AM
Cred ca-l poti recupera si cu actele si buletinul tau, daca nu mai stii RMA-ul.
nwradu(Citează)
21/01/2013 la 9:11 PM
eu nu am certificat de garantie original,cand am cumparat hdd,am primit pe mail,factura si garantia,cum pot face.
stima.
tantu cosmin(Citează)
05/06/2013 la 1:31 PM
Salut,dak numai imi baga curent in laptop deloc..adik s-a ars fara motiv..are vreo sansa ssa mi faca ceva baietzii de la emag cu garantia?!
DJ-c0Dr3@(Citează)
01/08/2013 la 10:37 AM
Am trimis si eu la reparat un LAPTOP HP,de 6 zile sta in service si nu-mi da niciun diagnostic :) .Si la preluare scrie”zgariat- urme de utilizare”.Si ma suna de la EMAG si imi spun “Da,laptopul e defect si are zagrieturi si urme de utilizare”La care eu: “Pai da nene normal ca l-am utilizat si l-am zgariat sau e normal sa il tin in cutie ambalat ca oamenii normali :) ” LOL. EMAG FAIL .
Marius(Citează)
11/01/2014 la 1:45 PM
eu primit o tableta defecta si nu am certificatul de garantie nici factura doar in cont si nu am imprimanta sa le scot
Cristy(Citează)
20/01/2014 la 1:20 PM
am trimis o tableta in service,mi-au raspuns in data de 07 ian ac ca produsul a fost inlocuit si ca-mi va fi returnat in 24-48 ore dar nici dupa 10 zile nu a venit,am telefonat la service mi-a dat un nr.AWB care s-a dovedit ulterior ca e fals,nu e generat in sistemul curierului,mai incerc un telefon apoi ma voi adresa ANPC.
Cristi(Citează)