►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
M-am decis să scriu o serie de posturi despre marketingul afiliat, după ce la ultima întâlnire lunară organizată de 2parale mi-au venit mai multe idei despre acest subiect, idei pe care, având un blog, ţin neapărat să vi le împărtăşesc şi vouă, chit că vreţi sau nu. Şi ca să nu fac un singur post mare în care să zic de toate, diluând totuşi discuţia prin diversele teme abordate, hai să o luăm pe rând şi să vedem ce şi cum.
Momentan vreau doar să zic câte ceva despre campaniile de “reduceri colective”, aşa cum sunt numite în 2parale (apropo, e 2parale sau 2 Parale?) cele tip groupon. Eu încerc să fac un ban cinstit din asta adunând ofertele mai multor site-uri pe ProduseReduse.ro, ca să le găsiţi în acelaşi loc. Munca e manuală, pentru că în funcţie de ofertă încerc să scot un element sau altul în evidenţă. Aşa că mai observ una alta, precum orele la care expiră respectivele ofertele speciale.
Ofertele diverselor site-uri expiră la orele următoare:
Cam aşa sunt 90% dintre ele. La ora 12 sau 24 mai înţeleg efectul psihologic al momentului expirării ofertei, dar 2 noaptea? E-redus ce crede că fac, că mă trezesc la ora 2:01 ca să văd noua lor ofertă şi ca să o pun pe site-ul meu? Desigur, morala tuturor acestor articole despre afiliere va fi că e nevoie de multă muncă şi că banii nu-ţi vin doar punând un banner pe site şi aşteptând banii în cont, dar totuşi, există nişte principii care trebuie respectate. Unul dintre principii spune că magazinul trebuie să-ţi ofere ceva ce poate fi vândut, iar o ofertă care începe la 2 noaptea nu este aşa ceva. Trebuie să o pun şi eu pe site, iar dacă o fac dimineaţa deja am pierdut vreo 8 ore din ea; dacă o fac seara următoare deja au trecut 18 ore.
Eu mai am ceva şi cu felul în care este exprimat timpul rămas disponibil pentru cumpărat respectiva oferta. Două site-uri din patru exprima acest timp în ore, la modul 77 de ore, 15 minute şi 3 secunde rămase. Eu trebuie să calculez cât înseamnă asta în zile şi ore, că omul aşa e cablat, să-şi dea seama uşor ce înseamnă 3 zile şi 5 ore, nu 77 de ore. Dacă i-aş fi vândut tratamente cosmetice lui Data din Star Trek i-aş fi putut spune şi în nanosecunde timpul rămas…
De asemenea, magazinele online respective n-au feed, n-au bannere, n-au nici macar un script care să schimbe automat ofertele zilnice. Nu e altcineva care poate pune la dispoziție aceste unelte, ci trebuie să vină de la magazine. Momentan nu vine.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
4 comentarii
28/02/2011 la 9:56 AM
Sunt vreo 2-3 care le urmaresc si eu care au feed. Te obliga sa te abonezi la newsletter-ul lor de cacat ca sa te spameze sau sa vanda baza de date cu mailuri sa faca si ei un ban cinstit.
AdrianG(Citează)
28/02/2011 la 10:50 AM
cautareduceri.ro si scapi de durerea de cap :P
L!nuX(Citează)
28/02/2011 la 11:10 AM
@Linux: nu-i strica niste concurenta :P
@AdrianG: nu feed RSS, ci unul XML din care sa pot prelua automat date pentru posturi. Celelalte din 2parale au asa ceva. Trebuie sa pun si eu pe site-ul meu un feed normal si abonare la email si din astea, probabil in aceasta saptamana.
nwradu(Citează)
28/02/2011 la 12:52 PM
daca ai rss poti sa te joci cu ell in principiu la fel ca si un xml. :)
Mihai Voiculescu(Citează)