►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
5 comentarii
06/01/2011 la 11:03 AM
Mult mai bine arata Phaeton-ul
paulyluca(Citează)
06/01/2011 la 12:06 PM
Nici mie nu-mi plac colturile, deci Phaeton all the way.
Referitor la asemanari, da… nu prea au avut atata inspiratie
TeoBTK(Citează)
06/01/2011 la 9:25 PM
Phaeton la 50 de ani, pe la 30 de ani un Passat si pana la 30 Golf. Asta daca as fi fan Vw :)
Cip(Citează)
08/01/2011 la 12:20 AM
referitor la asemanari, glumiti, nu?
vw doreste (si reuseste) aducerea modelelor sub un design unitar.
la interior, doar butonul de aprins luminile e aproape identic (modelele noi au o insertie de metal), in rest nimic. nici macar manerele usilor. iar la exterior e cam greu sa zici ca seamana doar pentru ca inclinatia stopurilor pare identica. de partea frontala nici nu are rost sa discutam ca fiind asemanatoare.
KillMe(Citează)
08/01/2011 la 10:58 AM
Design-ul unitar e o prostie, in opinia mea. Deja la Audi si BMW seamana toate intre ele de zici ca singura diferenta ar fi lungimea. Tendinta asta e foarte suparatoare la constructorii auto.
nwradu(Citează)