►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Petrom Service plătea servicii IT de pregătire a calculatoarelor şi imprimantelor pentru iarnă.
La 2 octombrie 2007, suma din contract a fost crescută din nou, PetromService fiind de acord să plătească în plus pentru service-ul IT aferent lunilor octombrie şi noiembrie ale anului 2007. „Pentru lunile octombrie şi noiembrie 2007 se suplimentau activităţile de service cu o revizie generală şi pregătire de iarnă a instalaţiilor şi echipamentelor ce fac obiectul contractului“, spun procurorii
Valoarea prejudiciului? 20 de milioane de lei. Angajaţii spun că niciodată imprimantele n-au fost pregătite de iarnă, firma contractată pentru această operaţiune neîndeplinindu-şi contractul. No shit Einstein! Cum te-ai fi aşteptat să pregătească imprimantele şi calculatoarele de iarnă? Să le pună mănuşi peste butonașe, să nu îngheţe? Să le schimbe curelele de la feeder-ul de hârtie cu unele din cauciuc de iarnă? Antigel în heatpipes? Îţi trebuie o grămadă de tupeu ca să zici cu fruntea sus ca tu vei face pregătirea de iarnă a sistemelor şi să ceri şi o căruţă de bani pentru asta. Chiar şi înţeleşi între ei să fure banii, tot îţi trebuie tupeu ca să explici astfel sumele cerute.
Imprimantele se răzbuna însă la sectorul 4, unde au dus la demiterea a doi directori:
Potrivit autorităţilor locale, cei doi directori au comandat rechizite în valoare de 260 de milioane lei şi i-au adus hârtiile la semnat primarului. Însă acesta nu a semnat de această dată „ca primarul”. După un control, s-a constatat că în magazie existau 2.500 de cartuşe pentru imprimante, aproape 3.500 de topuri hârtie, zeci de baxuri de detergenţi pentru vase şi pentru geamuri, sute de odorizante de cameră şi bidoane de săpun lichid şi alte materiale. Valoarea estimativă a materialelor găsite este de aproximativ 10-15 miliarde de lei vechi, potrivit Mediafax.
2500 de tonere, da?
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
2 comentarii
08/12/2010 la 11:06 AM
cand am venit eu la firma unde lucrez, acum un an si ceva, langa biroul meu era o imprimanta, dupa o luna au schimbat-o. NU stiu de ce, ca nu avea nimic. Acum vreo 3 luni au schimbat-o si pe asta. Si tot nu stiu de ce, ca asta noua e mai zgomotoasa, mai lenta, mananca mai multa hartie, se blocheaza cam la fel de des ca si cealalta, nici o imbunatatire, ba din contra.
ioana(Citează)
08/12/2010 la 8:13 PM
si piedone dupa cati ani de mandat a constatat ca ii geme magazia de materiale ??? sau s-au dus fraierii aia 2 cu o comanda catre cine “nu-trebuie” ??? :))
miluch(Citează)