►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Sâmbătă, în fața Ateneului, lanţul de magazine Mic.ro avea o prezentare publică. Au amenajat un fel de poiană cu flori şi copăcei şi bănci pe care să stai la o cafea, iar de jur împrejur se aflau magazine mobile Mic.ro, vânzând de la sucuri şi mâncare până la ziare şi cafea.
Este, dacă vreţi, noul model de caravană. Acum sute de ani astfel se protejau cei ce cucereau vestul sălbatic, punând căruţele în cerc şi dormind în mijlocul lor, la adăpost. Acum, în epoca modernă, în mijlocul lor stai la o cafea şi voie bună.
Îmi place ideea Mic.ro cu acesta magazine mobile (cu voce de Băsescu – bravo Dinu Patriciu!). Nu sunt suficient de mari încât să vândă chiar de toate, dar trei astfel de mașini-magazine, unul cu suc, altul cu ronţăială şi altul cu mâncare ar fi suficiente ca să acopere rapid orice eveniment ce se întâmplă în aer liber. Le poţi duce la intrarea într-un parc, lângă un patinoar, în faţa sălii de concert, la staţia de metrou Pipera dimineaţă la prima oră. Poţi să te mişti prin oraş în funcţie de unde ai vânzarea mai mare la anumite ore.
Pe de altă parte, Patriciu o comite într-un interviu. Reţeaua Mic.ro a pornit de la ideea că, deşi magazinul e micuţ, se vor face atât de multe (sunt plănuite câteva mii) încât volumul de marfă rulat în total prin reţeaua lor va fi comparabil cu cel al unui hipermarket gen Cora sau Carrefour şi atunci preţurile produselor ar trebui să fie la acelaşi nivel. Preţuri de Cora la tine în cartier! Nu e rău în teorie. În practică sunt preţuri mai mari [EVZ]. Cu toate acestea, Patriciu, întrebat despre ele, răspunde “Dacă îmi veţi lua mediile preţurilor din Mic.ro, pe categorii de produse, ele sunt mai ieftine decât în alte magazine” [Hotnews].
Cu alte cuvinte, preţul mediu la raionul de bere e mai mic la ei decât în alte magazine, dar nu aşa se face socoteala. Nu ştiu ce vinde Mic.ro, dar dacă la bere ai doar Noroc, Stejar, Albacher şi Heineken, normal că media celor patru preţuri este mai mică decât a magazinului care vinde Noroc, Calrsberg, Amstel şi Heineken. Nu aşa trebuie făcut calculul, ci în modul normal, comparând cât e un Noroc la mic.ro cu Noroc-ul de la Carrefour sau Mega Image, Heineken-ul cu Heineken-ul şi aşa mai departe.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
Alătură-te discuției, lasă un mesaj