►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
În caz că face cineva colecţie sau le ţine socoteala (ha ha), uite încă un logo, alături de cafea, măr, papuci şi bufniţă. E un cadou, iar logo-ul apare în reclame precum cele din sidebar-ul meu. Nu prea mă omor după faptul că e-ul din numele magazinului trebuie să facă parte şi din cuvântul “promoţie”, încât totul este “promotiemag”, dar decizia de design se evaluează în timp. Momentan nemulţumirile sunt mai mult o reacţie la modificarea unui element cu care eram obişnuit.
Update: și cel din newsletter mai jos. Cineva a avut inspirație la noua identitate, nu glumă :P
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
15 comentarii
25/11/2010 la 3:10 PM
Uite pentru colectia ta, inca unul in newsletterul de azi :) http://www.emag.ro/newsletter/2010_11_25_Oregon/
Come on, chiar asa rezistenta la schimbare?
Radu Apostolescu(Citează)
25/11/2010 la 3:51 PM
Am mai vazut si o racheta in pozele de la Craiova. Banuiesc ca e adaptabil, ceea ce nu e rau ca idee.
Trebuie sa fiti fericiti ca n-ati patit precum GAP :P
nwradu(Citează)
25/11/2010 la 4:45 PM
Tocmai ce ziseram ca vor fi o ‘infinitate’ :)
Cam greu sa patim precum GAP…din doua motive: 1. Cuvantul GAP e ceea ce poarta clientii lor pe piept/spate/whatever …ala e produsul. Ei nu au remodelat ceva… ci inlocuit pur si simplu. 2. Redesenarea lor e ciudata rau prin inexistenta :)) …uite o parere subiectiva.
Radu Apostolescu(Citează)
25/11/2010 la 9:16 PM
Pe asta n-o cred, nu poti dpdv contabil sa facturezi o infinitate :P
nwradu(Citează)
07/12/2010 la 12:13 PM
Bine ca schimba logurile , da nu sunt in stare sa livreze de pe o zi pe alta produse din stoc , sunt necesare 3 zile , adica degeaba le au in stoc ca livrarea se face oricum a 3-a zi , e ca si cum ar fi la distribuitor produsul…
L!nuX(Citează)
07/12/2010 la 12:15 PM
L!nux, as aprecia date concrete, mai exact un numar de comanda. Livrarile se fac uneori chiar si in aceeasi zi, in functie de incarcarea curierului.
Radu Apostolescu(Citează)
07/12/2010 la 12:33 PM
comanda cu numarul 2776376 nu se putea livra a 2-a zi , asa ca a trebuit sa merg eu in showroom
comanda cu numarul 3126397 facuta ieri pe la ora 18 , toate produsele in stoc , m-au sunat sa imi zica faptul ca maine se livreaza sau sa ma duc eu azi in showroom
L!nuX(Citează)
08/12/2010 la 11:12 AM
Pana la urma cum a ramas , livrati chiar si in aceeasi zi , nu ?:) Probabil la cunoscuti …
Mai sunt si alte comenzi ce au fost facute , cele de mai sus au fost facute de prietena mea , toate produsele in stoc , livrare a 3 -a zi (inca astept telefonul curierului)
Daca erau la distribuitor era o saptamana ?
L!nuX(Citează)
08/12/2010 la 3:41 PM
Tocmai ce m-a sunat curierul sa imi zica faptul ca e in la locatie desi am specificat pana in ora 15 , si la rugamintile mele in a se abate 5 minute , de la adresa initiala pana la cea la care ma aflam sunt fix 5 minute nici nu a vrut sa auda si a zis ca daca vreau maine sau nu le mai livreaza , ca sa nu mai zic ca daca ma suna macar cu 5 minute innainte sa ajunga se facea totul mai elegant .
Am sunat la emag , au zis ca incerca sa imi livreze comanda azi , acum vedem , stiu ca nu au nici o vina privind livrarea atat timp cat se face printr-o alta firma , insa pe mine ca si client ma intereseaza sa imi fie livrata comanda cand se livra de curierii e-mag pe cuvand daca am avut vre-o problema
L!nuX(Citează)
08/12/2010 la 6:34 PM
Revin la monologul meu de aici , cu parere de rau e ultima data cand apelez la Emag si serviciile lor , nu e vina mea ca lucreaza cu curieri incompetenti , daca la ora 15 cand am vb mi s-a zis ca se incerca livrarea azi am crezut ca se suie cineva de la ei de la showroom in masina si livreaza pana la urma produsele acelea , se pare ca nu au anuntat decat la curierul vietii si dupa ce ma discut cu tanti dispecera si-l suna pe ala afla ca a fost dat la probleme deci evident nu se livra nimic azi , asa ca merg pe 4 zile , halal servicii , ca sa iau ceva de la Emag se pare ca trebuie sa fac drumuri personale pana la ei la showroom .
In callcenter emag se ridica din umeri si m-au umplut de pareri de rau , greseala mea ca am achitat in avans produsele , totusi din greseli invatam
L!nuX(Citează)
08/12/2010 la 6:54 PM
Linux, eu sunt primul nemultumit ca lucrurile nu sunt ideale, dar e bine sa si judecam contextul inainte de a da verdicte ‘grele’ de incompetenta sau altfel. Iti voi raspunde punctual si te rog ia raspunsurile nu ca scuze, ci doar ca fapte:
– nici un curier in ro sau oriunde in lume nu lucreaza cu intervale de livrare (decat ca serviciu special, taxat mult)
– in ro termenele de livrare sunt mult mai scurte decat in vest tocmai pentru ca si noi si altii tragem sa crestem piata.
– livram gratuit indiferent de valoarea comenzii si de destinatie, a doua zi
Vom introduce la un moment dat livrarea personalizata, cu ora exacta si tot ce trebuie, normal cu o taxa suplimentara. O vom face cand tot sistemul va fi pus la punct si curierii vor putea garanta ca se si intampla. Am facut experimente dar nu au fost satisfacatoare si decat sa promitem si sa nu se intample, mai bine nu promitem.
Si iarasi inainte de a pune etichete, gandeste-te ce pachet de produse si servicii cumperi si la ce pret. Hai sa comparam mere cu mere.
Multumesc.
Radu Apostolescu(Citează)
08/12/2010 la 7:07 PM
Salut Radu
Nu am zis nici o data ca nu am fost multumit de emag insa doar ce tine de e-mag
Ca sa iti raspund si eu tot punctual
1. Am facut comanda luni la ora 18:35 unde am ales doar produse din stoc si am ales livrarea gratuita .
2. Ma sunati marti si imi spuneti ca nu se poate livra decat miercuri , desi fiind in stoc produsele vad ca se ridica de catre curier la ora 23:30 deci sa zicem ca era timp sa se faca coletul , dar totusi sa zicem ca nu era , aveti si curieri angajati cu masini e-mag se putea prelua de catre un astfel de curier si livrata 2-a , ca tot pui accent pe servicii.
Nu poti pune un om sa stea tintuit o zi intreaga intr-o locatie asteptand curierul angajat de emag , repet stiu sigur ca am zis pana in ora 15 ce s-a notat inteles e alta poveste
3.Ca sa iti explic ce s-a intamplat azi , curierul m-a sunat la ora 15:15 era la locatie , i-am zis ca nu face decat 5 minute pana unde eram acum si sa faca un pustiu de bine si sa imi livreze , mi-a aruncat ca nu e zona lui si ca nu mai livreaza si daca vreau maine , ii zic ca vb la emag si vedem cum facem , desi am vb la voi , am explicat situatia , NU S-A INTAMPLAT NIMIC , astrele nu s-au aliniat cum trebuie azi , i s-a dat numarul de la NEMO am vb cu dispecera care l-a sunat tot pe ala sa-l intrebe daca mai livreaza , evident ca a zis nu si pa si pusi .
Sunteti o firma mare pe piata , evident ca nu conteaza pentru voi o comanda la suma aia , dar nervii mei facuti , timpul pierdut , gustul amar ce mi l-a lasat toata situatia asta , eu zic ca tot voi pierderi mai ales daca nu sunt un caz izolat .
Comanda s-a anulat , sper sa recuperz si banii cumva .
Cand am luat de la voi si mi-a fost livrat de curierii vostrii a mers ca uns cu astia se pare ca trebuie sa iti faci nervi si sa iti strici ziua .
L!nuX(Citează)
08/12/2010 la 7:55 PM
Sunt cazuri si cazuri. Am avut surpriza sa-mi fie livrate in acelasi zi produsele, dar si sa comand azi ceva din stoc, sa fiu sunat a doua zi si programat la livrare a treia zi. Banuiesc ca la 3000 de comenzi pe zi, mai apar si probleme.
Eu inteleg si de ce nu se poate pur si simplu sui cineva in masina cu un nou produs, daca primul e pierdut in tranzit, si sa vina sa-l livreze. Intai pt ca exista tot felul de sisteme de gestiune complexe, de nu poti sa scoti marfa din magazie decat pe comanda si factura si doi pentru ca probabil nu are nimeni pe moment autoritatea sa decida o astfel de chestiune de imagini, cu riscul incalcarii procedurilor si asumarii responsabilitatii.
Eu as introduce altceva urgent la eMag: timp maxim garantat in care sa te sune cineva dupa ce ai lansat o comanda. Uneori dau comanda azi la pranz si sunt sunat a doua zi. E aiurea asta, poate se termina stocul pana atunci sau aflu abia a doua zi ca nici macar nu exista in stoc in tara. Stiu ca e mai greu de implementat si probabil e nevoie de mai multi operatori call-center, dar ar fi o chestie extraordinara sa obtii feedback rapid. Sunt curios cat e acum timpul mediu de apelare a clientului. Multi probabil ca dau comanda si dupa 1 ora suna ei sa intrebe ce se intampla cu ea.
nwradu(Citează)
08/12/2010 la 8:15 PM
1&2 – Cand ai plasat comanda ai ales sa fii contactat telefonic si asta a dus la intarzierea cu o zi. Daca nu alegeai asta, comanda ar fi plecat in aceeasi seara si ar fi ajuns a doua zi. Nu e foarte explicit lucrul asta scris, imi asum vina si vom corecta.
3 – Dupa cum am spus, eu sunt mult mai nemultumit ca nu se pot face livrari la ora fixa. Asta este nivelul serviciilor si lucram sa construim un sistem si pentru asta.
Revenind si daca judecam obiectiv, nu poti fi nemultumit pentru ca nu ti s-a prestat un serviciu care nu ti-a fost promis. Incercam sa facem mai mult, tinem cont de tot felul de observatii ale clientilor chiar daca nu se incadreaza in nici o procedura, sunam curierul si sa revina sau sa faca exceptii (exact cum a fost in cazul tau) insa acestea nu se intampla intotdeauna tocmai pentru ca sunt exceptii. In schimb, suntem taxati cateodata la modul cum o faci tu mai sus ca nu reusim sa rezolvam toate exceptiile. Asta e, stiu ca nu toata lumea are timp si disponbilitate sa analizeze mai in detaliu si e natural sa fie asa.
In final, iti pot spune ca orice comanda conteaza, poti lua discutia asta ca argument daca vrei.
Iti multumesc ca ai comandat de la noi si sper ca o vei face si alta data, chiar daca acum lucrurile nu au iesit asa cum ne-am dori si noi si tu.
Radu Apostolescu(Citează)
08/12/2010 la 9:03 PM
Radu, poate nu se vede dar in momentul in care faci comanda produsele sunt rezervate real-time in sistemul nostru. Apelul telefonic nu are rolul de confirmare a stocului ci de clarificare a eventualelor intrebari si este doar optional. In momentul asta, peste 30% dintre comenzi sunt expediate automat, fara confirmare telefonica si fara alte interventii.
Radu Apostolescu(Citează)