un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Accidente in Bucuresti

20 Aug 2010  ·

GÂNDURI  ·

10 comentarii

  • 19 august – 2 morţi pe Magheru, oameni loviţi pe trotuar.
  • 10 august – o femeie moare în faţă la Plaza Mall după ce se răstoarnă cu maşina.
  • 9 august – 1 mort şi 10 răniţi pe Vitan-Bârzești.
  • 9 august – 1 mort şi un rănit grav pe Bd Ghencea, unde o maşină intră în stâlpul unei benzinării.
  • 7 august – un Polo se dă peste cap între Romană şi Victoriei.
  • 4 august – o ambulanţă este răsturnată de o maşină.
  • 30 iulie – doi pietoni care traversau legal sunt loviţi de o maşină pe Bd Camil Ressu.
  • 25 iulie – 7 răniţi, dintre care 3 poliţişti.
  • 8 iulie – un camion acroşează 6 maşini şi intră în parcarea unui supermarket din Pipera.
  • 5 iulie – 4 răniţi şi 3 maşini lovite în zona Vatră Luminoasă, şofer beat.
  • 5 iulie – două accidente noaptea.
  • 1 iulie – două persoane lovite de un şofer beat.
  • 22 iunie – un pieton a fost omorât de o motocicletă în Drumul Taberei.
  • 17 iunie – o maşină răsturnată pe Mihai Bravu.
  • 13 iunie – trei răniţi pe Calea Plevnei.
  • 12 iunie – un şofer intră într-un stâlp, pe Splai.
  • 8 iunie – un mort şi un rănit pe Şoseaua Fundeni.
  • 8 iunie – doi muncitori care lucrau la asfaltare sunt răniţi de un şofer ce fuge de la locul accidentului.
  • 28 mai – doi copii răniţi grav pe Calea Moşilor.

Asta e o căutare pe crimetime.ro. Toate accidentele sunt din Bucureşti, că pe DN1, autostrăzi și alte drumuri a fost prăpăd în aceeași perioadă. Nu garantez că nu mi-au scăpat mie alte accidente locale grave.

Eu unul nu vreau să mor. Şi totuşi astăzi o femeie care mergea pe trotuar, pe Magheru, pe unde sigur aţi mers cu toţii şi v-aţi considerat în siguranţă, a fost omorâtă de o maşină scăpată de sub control. Mai jos e un citat de la un alt accident. Poliţia, oricât ar scoate radarele pe şosele şi oricât ar încerca să oprească condusul cu viteză excesivă, nu poate. Ei cel mult îl observă şi îl amendează, dar nu pot stopa asta. Ce poţi face? Că e nasol să vezi cum aproape zilnic oameni nevinovaţi mor din cauza vitezei şi beţiei altora.

(Evident, Ministrul de Interne să-și dea demisia!)

Martor mut, o cameră de supraveghere instalată în zona în care s-a petrecut tragedia, i-a filmat pe cei doi, tata şi fiu, în ultimele lor minute de viaţă. Bărbatul îi ia copilului o îngheţată de la un bar din localitate. Băieţelul este fericit. Merg amândoi de mână pe trotuar către casă. Habar n-aveau că moartea pândea.

Din imagini se vede cum o maşină derapează lăsând în urmă un nor uriaş de praf. Acela este momentul în care şoferul loveşte o bornă kilometrică, se rastorna, iar în cădere autoturismul îi prinde dedesubt pe pietoni.

asus s5507

    10 comentarii

  1. Am fost ieri in bucuresti. Acolo se circula ca la nebuni spre deosebire de iasi. Iar semafoarele pentru pietoni sunt alta bijuterie. N-am nevoie de asa megalopolis.
    Iar radare… si ziua si la 3 noaptea. Se cunoaste ca i-a prins foamea de cur rau tare (aka sarcasm/ironie maxima in legatura cu spaga si viata altora). Nu se rezolva nimic cu “oferta – jumate de pret”.

      (Citează)

    • @simi: diferenta dintre cele doua orase e imensa la acest capitol. In Bucuresti sunt 1,5 milioane de masini, la ce te astepti? Te asigur eu ca orice sofer din Bucuresti se descurca bine in orice alt oras. Invers sunt mereu probleme. Cu radarele… da, sunt multe. Politia Bucuresti are vreo 30 din astea noi :D

      @ipo: pe Magheru? acolo mereu se merge tare, ca e larg si ii da lumea. E nevoie de alte metode pe acolo, poate un rond la Scala. Similar si pe Lascar Catargiu.

        (Citează)

  2. Cred ca totusi ar fi important sa-si dea si politia interesul putin mai mult. Am nimerit intr-o duminica seara intr-o cursa de masini organizata “ca’n fast and furious”. La fel, anul asta a trebuit sa plec in mod repetat din Bucuresti sambata noaptea pe la 2-3. Au fost cateva zile cand sincer am multumit divinitatii ca am iesit viu din oras. Nu se mai respecta absolut nici o regula…semafor, prioritate, semnal dreapta – viraj la stanga. Cred ca daca s-ar salta cat mai multe permise pe nereguli de genul asta , atunci ele se vor reduce. Din pacate, ei isi fac “planul” stand cu radarul ascuns in tufisuri, dupa curbe, imi dau mie amenda ca am zapada pe numar in timp ce afara ninge de nu vezi la 5 metri si tot asa. Nu sunt ipocrit sa spun ca eu merg incet si respect regulile insa incerc sa conduc astfel incat sa nu fiu in pericol nici eu nici ceilalti participanti la trafic.

      (Citează)

  3. Are legatura cu faptul ca e perioada de concedii vara si e mai liber in oras, deci poti sa mergi mai tare. Stai sa vina sfarsitul lui septembrie si s-a terminat distractia. :(

      (Citează)

  4. Se termina distracţia şi se circula corect.

    Apropo de primul comentariu, ştii cum recunoşti un bucureştean într-un alt oraş, acum vas mulţi au maşini în leasing, cu numere de bucureşti? Bucureştenii semnalizează şi îşi păstrează cât de cât banda. Ah, şi în marea majoritate a cazurilor, pleacă de la semafor imediat cer s-a pus verde.

    Asta aşa, din experienţa celor 4000-5000 de kilometri pe care ii fac lunar prin ţară.

      (Citează)

  5. Da, probabil ca a fi un “provincial” lesinat in bucuresti e mai confuz, traficul pare ca se misca cu 1.5x mai repede fata de cel obisnuit.
    @nashu_mare: Wow, semnalizeaza si tin banda? In plus pleaca la verde? Si eu care ziceam ca toti oamenii normali la cap fac asta.
    In fine, nu vreau o discutie bucale vs. restul. Nu-si are rostul.

      (Citează)

  6. Politia NU face nimic!!! Politia e pasiva, atunci cand foloseste radarele. Ar trebui sa fie activa si sa se puna pe cei care nu respecta regulile. Sa-i opresca si amendeze pe toti cei care fac manevre ilegale care pun in pericol viata oamenilor. Am vazut de atatea ori politisti care ignora soferii care nu acorda prioritate pietonilor la culoarea verde (chiar la Tineretului).

    Faza patita chiar acum 2 – 3 zile pe Barbu Vacarescu. Traversam pe trecere de pietoni, trecusem de axul drumului, eram pe linia de tramvai, un sofer a oprit (lejer, fara frana brusca), am ajuns in fata masinii lui gata sa trec pe cealalta banda , cand soferul de pe cealalta banda a trecut val vartej, fara nicio problema. Daca era unu care nu s-ar fi uitat sa vada daca se opreste, sau era un copil mai putin atent, il lua sigur pe capota. Politistul din intersectie, desi a vazut, n-a schitat niciun gest.

    Lucrez in zona Pipera si in fiecare ziulica (cate mai am…) traversez , printre altele, intersectia dintre Barbu Vacarescu si Pipera. Riscul de accident acolo (mai ales de cand s-au apucat de latirea soselei Pipera) e urias. Soferi care o taie prin toate partile, pe linia de tramvai, pe contrasens, trotuare lipsa, pietonii merg pe carosabil.

    Am vazut chiar si o masina de politie care a taiat-o pe contrasens, iar in final a reusit sa provoace o mic incurcatura intr-o intersectie deja incurcata…

    Intr-o zi, o sa stau juma de ora in intersectie sa filmez. Cred ca un echipaj de politie acolo, si-ar face norma de amenzi si ridicari permise pentru o luna, in doar cateva ore..

      (Citează)

    • Nu e chiar asa. Din cate am vorbit eu cu diversi politisti, nici nu pot sa-i opreasca pe foarte multi si sa le dea amenda. Pur si simplu dureaza prea mult pana le completeaza procesul verbal, se cearta pe martori, actiuni, etc. Daca opresc trei soferi, al treilea asteapta 30 de minute pana ii da actele. Nu e fezabil.

      Prevenirea porneste de la fiecare sofer. Eu n-am vazut pe nimeni in strainatate sa goneasca pe bulevarde ca nebunul, nici macar cand e liber. Toti au o viteza normala, nu se claxoneaza, nu isi taie fata, nu se grabesc pt a ajunge cu 5 minute mai repede undeva, nu se baga pe sina tramvaiului, etc.

        (Citează)

  7. @simi

    Dacă nu s-a înţeles, am sugerat ca în Bucureşti se respecta regulile de circulaţie mai bine şi circulaţia este mai ordonată iar şoferii sunt un pic mai atenţi şi mai răbdători decât în celelalte oraşe din România. Dacă nu s-ar întâmpla aşa, oraşul asta ar fi blocat de tot. Şi crede-mă, nu sunt taximetrist să fac 5000 de kilometri/lună în Bucureşti. Am circulat destul de mult în aproape fiecare oraş mare din România. Îmi bazez afirmaţiile pe studiu obiectiv şi îndelungat, nu pe impresii emotive pricinuite de şocul întâlnirii cu lumea nouă.

      (Citează)

  8. PS: o astfel de discuţie îşi are întotdeauna rostul, mai ales că, de obicei cei cu gura cea mai mare sunt, care s se plâng cel mai mult de circulaţia din Bucureşti sunt cei care provin din oraşele cu circulaţia cea mai haotică: Braşov, Constanţa, Iaşi, Galaţi

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus