►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Vodafone se implică puternic în social media: după reclamele care au crescut masiv popularitatea Facebook în România, după contul @vodafonebuzz şi sesiunile de întrebări şi răspunsuri pe care le ţine după-amiaza pe Twitter, acum abordează şi forumurile Computer Games şi Softpedia, probabil cele mai mari de la noi din ţară.
Am aflat că sunt doi angajaţi Vodafone care se implică în discuţiile de pe acolo şi chiar răspund problemelor punctuale ale fiecărui abonat, nu doar bagă texte de marketing. Asta e o iniţiativă foarte bună. Eu aş vrea să o văd continuată şi pe blogurile din România. E clar că posturile despre telecomunicaţii sunt monitorizate în diverse moduri (e suficient să scrii Vodafone sau Orange într-un post şi Zelist-ul raportează cuiva asta), dar nu vin şi răspunsuri. Eu de exemplu am multe posturi mai noi şi mai vechi despre Vodafone, dar răspunsuri la majoritatea întrebărilor din ele (de ce eu ca abonat plătesc 12 euro pe lună pe 250 de minute de voce şi 500 MB de trafic, pe când un cartelar da 6 euro pe 500 de minute şi 500 MB de trafic? De ce telefoanele noi sunt aşa scumpe la ei, la liber, în condiţiile în care au discounturi serioase de la importatori? Etc, etc) le-am primit prin Gadgeteer, participând la întâlniri şi vorbind direct cu oamenii de la Vodafone, fata în faţă. Mi-ar plăcea să văd implicarea de pe forumuri transpusă și pe bloguri.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
14/07/2010 la 1:54 PM
Pai zi-mi si mie care sunt raspunsurile la intrebarile alea doua, ca si eu sunt curios :)
AdrianG(Citează)
14/07/2010 la 2:50 PM
deci care sunt raspunsurile?
cartus(Citează)
14/07/2010 la 3:25 PM
Şi Romtelecom are vreo 4 angajaţi pe Softpedia şi probabil că monitorizează şi blogurile, fiindcă eu am avut o intervenţie de la ei la mine pe blog (care nu are nici o legătură cu tehnologia) la un articol legat de unele probleme avute. Însă nu e tocmai normal să ai acces la un suport tehnic de o calitate mai bună decât pe canalele obişnuite.
Cristian Banu(Citează)