►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Evomag vinde noul iPhone la 8599 de lei, cu o husă de piele inclusă. Eu aş fi inclus una siliconică, dacă tot dai aproape 90 de milioane pe un telefon măcar să primeşti şi husa cu care să nu piardă semnalul.
Erau nişte viteji pe Twitter, când scriam despre Samsung Galaxy S, care acuzau că nu e drept să zicem că e mai bun decât un iPhone, în condiţiile în care n-am testat şi noua generaţie Apple. La banii aştia poate să fie şi poleită cu aur şi să o includă pe Bianca Drăguşanu în pachet, tot n-aş da atât. Dar vitejii aceia sunt rugaţi să-şi ia iPhone 4, acum că e disponibil.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
30 comentarii
14/07/2010 la 2:22 PM
Eu sunt unul din vitejii respectivi. Si da, cand vin in tara probabil o sa-mi iau un iPhone 4 (nu, nu din Romania).
Vezi tu, iPhone-ul intotdeauna a avut scorurile astea la “intrare”. Ma uitam prin duty-free-uri, si acum este 800 euro un 3gs. In conditiile in care pe okazii & co iti iei un 3gs de 32gb la 1100-1200 ron.
Asa ca da, mai astept vreo 3 luni si consider daca se merita upgrade-ul hero>iphone. Si nu, nu o sa-l cumpar la 2000 de euro, stai linistit.
Ca idee … da-mi si mie un link cu pretul unui Galaxy S la liber te rog.
Si ca o concluzie, eu nu m-as lauda ca am comparat Galaxy S-ul cu iPhone 3gs-ul. Se numeste insistat aiurea.
cireasa(Citează)
14/07/2010 la 2:48 PM
http://www.emag.ro/telefoane_gsm/telefon-mobil-samsung-i9000-galaxy-s-8gb-black–p24942
uite link
cartus(Citează)
14/07/2010 la 2:59 PM
Ok. 2350 Ron. Pentru un telefon care nu este in stoc.
Este cineva care crede ca iPhone-ul 4 o sa fie mai scump de 2000 ron pe okazii peste 2-3 luni?
cireasa(Citează)
14/07/2010 la 3:03 PM
@cireasa
Bine bai desteptule. Daca tu nu ai ce face cu banii e problema ta.
800 euro pentru un 3GS ti se pare bine??? In conditiile in care a fost lansat acum UN AN?!? Dar de’ are un mar pe el MERITA.
http://telefonultau.eu/products/Samsung-i9000-GALAXY-8GB-Metalic-Black.html
Galaxy S il gasesti la 2.049 lei. Nu e greu sa dai un google. De fapt orice telefon nou cu Android il gasesti pana in 500 euro si nu cred ca se compara cu marele 3GS al tau(putintel mai scump). Si da pretul ala este la liber, nou nout, garantie si toate cele. Pe tine insa te las sati iei telefoane de pe Okazii ;)
Mihai(Citează)
14/07/2010 la 3:09 PM
pentru un telefon care nu este in stoc ? ia du-te tu fuguta la Vodafone sau orange sa vezi ca il au in stoc, si nu numai.
dan(Citează)
14/07/2010 la 4:03 PM
@mihai
merci, chiar sunt destept. tie in schimb pot sa-ti zic asa: “citeste mah prostule mai cu atentie. daca nu stii sa citeste romaneste, invata”
eu am un hero, nu am iPhone. deoarece android-ul m-a cam dezamagit, probabil o sa fac urmatorul upgrade la iPhone, nu Desire sau Galaxy. si o sa ma coste in jur de 2000 ron.
am dat preturi mai sus pentru 3gs de 32GB: 1100-1200 ron, pe okazii. care culmea, sunt telefoane noi. daca nu stii despre ce e vorba, mai bine taci. nu fi fanboi inutil.
ura!
cireasa(Citează)
14/07/2010 la 4:14 PM
@dan
am o mica problema cu browsing-ul, si mi-e sincer greu (si e oricum inutil) sa caut preturi si disponibilitate. d-asta am cerut link, am primit pe emag, unde nu e pe stoc.
iar acum comparam (din nou, @radu) mere cu pere: eu personal nu stiu pe nimeni care sa fi cumparat iPhone la pretul “la liber” de 700 euro (aproximativ). toti pe care ii stiu cu iPhone-uri au dat pe ele in jur de 1400-1500 ron (vb de 3gs). e un telefon pe care il iei o data pe an, ai update-uri la el cel putin 2 ani, si te doare la basca.
ca specificatii, Galaxy-ul este superb. total de acord aici. dar! din start vine cu 2.1, nu cu 2.2. peste 6 luni o sa fie outdated. peste 1 an deja o sa te rogi de update-uri. Hero-ul meu abia luna trecuta a primit rom-ul oficial de 2.1 (de la 1.5!). iar acum 6-7 luni era o chestie destul de cool.
iar faptul ca inca se fac comparatii cu 3gs-ul … la 1 an de la lansare … spune tot.
cireasa(Citează)
14/07/2010 la 4:42 PM
“citeste mah prostule mai cu atentie. daca nu stii sa citeste romaneste, invata”.
Daca mai faci mult pe prostu’ s-ar putea sa ramai asa….
Ce legatura are ce ai avut TU inainte cu discutia despre acest telefon exagerat ca pret??
Nu a zis nimeni ca nu sunt bune insa pretul tuturor produselor Apple sunt total nejustificate.
In legatura cu achizitionarea de pe Okazii este total alegerea ta. Sunt insa persoane care nu se risca sa cumpere orice de la un necunoscut sau second-hand. Eu unul prefer sa stiu ca mi-am cumparat un obiect dintr-un loc sigur chit ca trebuie sa dau ceva mai multi bani.
Mihai(Citează)
14/07/2010 la 5:52 PM
Auzi Mihai, tu ai si o personalitate suplimentara, din moment ce de pe acelasi IP a mai lasat “Cristi” si niste injuraturi pe aici?
nwradu(Citează)
14/07/2010 la 6:46 PM
Nu am pus nicio injuratura desi respectivul de mai sus ar fi meritato.
Astai netu de la servici pe care il impart vreo 700 de calculatoare, deci inainte sa spui tampenii gandestete ca poate adresa aia de IP nu este unica pentru fiecare utilizator.
Mihai(Citează)
14/07/2010 la 7:07 PM
@Mihai: ce tampenii am spus? Te-am intrebat frumos ce se intampla, inainte sa bag tot acel IP in spam, nu?
nwradu(Citează)
14/07/2010 la 6:48 PM
Sa fiu sincer, daca as gasi un iFail 4 la acelasi pret cu Galaxy S, fara sa fie blocat in vreo retea, as sta si eu pe ganduri… vreo 5 minute.
Pe urma mi-as aduce aminte ca nu o sa am niciodata Flash, ca imi trebuie obligatoriu iTunes, ca market-ul de la apple o sa fie mereu controlat, si cate si mai cate…
Nu sunt carcotas si nici fanboi, trebuie sa recunosc ca imi place, ca design mi se pare unul dintre cele mai reusite telefoane pana in acest moment, DAR DOAR ATAT.
Referitor la duelul celor doi de mai sus, de ce HTC Desire l-am luat in 2-3 saptamani de la lansare, din Romania, din magazin, la liber, cu un 1800 de lei, fara sa fie promotie iar un iphone trebuie sa-l iau peste 3 luni, de pe okazii sau de la baieti, cu un pret care sigur o sa fie de peste 3000 de lei?
AdrianG(Citează)
14/07/2010 la 7:01 PM
oare da cineva atat amar de bani pentru niste un mar?
animaloo(Citează)
14/07/2010 la 7:11 PM
@adrian
Sincer, la ce folosesti flash-ul pe telefon? Adica eu, posesor de hero de mai bine de jumatate de an, nu am simtit nevoia. Poate doar daca joci Farmville :)
Market-ul o sa fie controlat. corect. Spune-mi te rog … cum ti se pare marketul android? Mie personal mi se pare un pishat maxim. Dupa 2 ani de android tot ce avem sunt promisiuni.
In al 2-lea rand, ai avut pe iPhone dintotdeauna Cydia.
iTunes. really. spune-mi tu cum iti sincronizezi telefonul? Eu am un ipod touch si un hero. Nu se compara sincronizarile. iTunes-ul este mult peste variantele android (gen doubleTwist)
Desire-ul este deja depasit, corect? iPhone-ul o sa fie acelasi timp de un an. Asa ca e ok asteptarea de 2-3 luni pana il iei la un pret corect (unde nu o sa fie 3000, o sa fie in jur de 2000). Iar eu am spus 2-3 luni pentru ca acum nu ma intereseaza.
Am facut greseala sa-mi iau primul (poate al 2-lea, nu conteaza) iPhone killer. Adica Htc Hero. A doua oara nu o mai fac.
Ca sistem de operare e superb Android-ul. Dar mananca baterie, nu are o optiune de sincronizare coerenta, si dupa atata timp aplicatiile nu se compara cu cele de pe iPhone. Plus … touch-ul de iPhone, care inca nu are concurent.
cireasa(Citează)
14/07/2010 la 7:37 PM
Poi mai luat cu glume ca am personalitate multipla cand explicatia putea sa fie cu totul alta. Oricum consider ca am deviat destul de la subiect
Mihai(Citează)
14/07/2010 la 7:53 PM
fuck iphone.. buy an htc or motorola droid
laur(Citează)
14/07/2010 la 8:18 PM
@cireasa
1. Chit ca nu folosesc flash, vreau sa fie alegerea mea, si nu vreau sa hotarasca Jobs pentru mine. Daca nu imi trebuie, lasa-ma pe mine sa decid asta – valabil si pentru market.
2. Market-ul pentru android e inca in plina dezvoltare si garantat in cateva luni o sa fie egal daca nu peste cel de la apple, dovada ca toate marile aplicatii au aparut si pe android. Ca sa nu mai zic ca android e open source.
3. Desire nu este in nici un caz depasit. Singurul lucru la Galaxy il bate este randarea 3D sau cum s-o numi – vezi comparatia aia cu quake, ecranul super amoled care se vede mai bine in soare si un multitouch mai bun.
Nu stiu cat tine la hero-ul tau bateria, al meu duce 2 zile cu conexiunea de date 3G conectat si vreo 3-4 fara.
Nu, Desire nu e perfect, la fel cum nici android nu este. Greseala ta este ca ai facut pasul poate prea devreme pe acest drum si ai ramas cu multe asteptari, frustrari sau cum vrei sa le zici – si iti dau dreptate.
Parerea mea e ca android-ul abia acum incepe sa straluceasca si sa-si arate adevarata valoare. Cu timpul, si daca Apple(Jobs) nu isi schimba rapid modul de gandire si felul cum actioneaza, o sa piarda foarte mult.
Hai sa ne amintim de Microsoft si in special de IE – erau pe val, aveau procente in spatele lor. Pana a inceput lumea sa deschida ochii. Si desi baietii de la M$ vedeau ce se intampla au preferat sa ignore si sa faca tot ce au vrut ei, iar acum se chinuie din rasputeri sa revina.
AdrianG(Citează)
14/07/2010 la 9:04 PM
Hei si eu am un iPhone , dar cel mai mult ce m-a atras la el sunt applicatile si customatizarea, daca era aceste lucruri si pe un symbian de exemplu m-ar fi atras sa cumpar un telefon symbian, dar tot nu as da 90 mil pe un iphone , intoadeauna ce e de la apple sunt supraestimate , doar pentru ca sunt mai “shiny” ,dar poate lucrurile o sa progreseze si open sourceul o sa fie mai raspandit. P.S nu cred ca in 3 luni iPhonu o sa ajunga la 20mil undeva la 35 de mil in 9 luni probabil .Cheers
Alex Barbulescu(Citează)
14/07/2010 la 9:37 PM
iPhone starneste sentimente, provoaca discutii :)
iPhone este parintele telefoanelor despre care se discuta aici si este in continuare (nu conteaza care iPhone 2g, 3g, etc.) cel mai tare si cel mai de succes telefon din lume.
Pentru cine vrea ROMuri modate, sau anumite feature-uri specifice (ex. flash, sau navigatie in conditii bune pentru Romania, etc), exista mai nou telefoane mai potrivite.
Hyundai Tucson nu e mai bun decat Land Rover Freelander indiferent de dotari :)
Pastia(Citează)
14/07/2010 la 9:42 PM
@adrian
sunt de acord ca limitarile impuse de jobs sunt idioate (inexplicabile sa zicem). dar pentru mine cydia satisface cam tot ce am nevoie.
si nu, numele mari de pe iphone nu se compara cu cele de pe android. compara cateva aplicatii pe iphone si pe android. i know i did, si sunt inca departe. desi poate fi vorba doar de 2-3 chestii colorate, pentru mine conteaza.
nu cred ca market-ul o sa ajunga apple store-ul in cateva luni. cred ca o sa ajunga/depaseasca, insa va dura ceva mai mult pana atunci.
din moment ce cred ca toti citim engadget&co, tocmai posibilitatea de 1000 de rom-uri si customizarea sunt slabiciunea android-ului (fragmentarea). de asta a ramas hero-ul meu in urma, pentru ca in cateva luni au aparut nexus, desire, droid, etc.
da, am facut o greseala cu hero-ul ca (relativ) early adopter. la aceeasi bani puteam sa-mi iau iphone-ul. bateria ma tine cam 4-5 ore (gps on, mobile always on, facebook/twitter and stuff). mi-am luat o baterie extended care ma duce la vreo 10-12 ore. logic, look-ul are de suferit.
ce pot zice fata de iphone? ca unul forjat de mai bine de un an duce peste 1,5 zile bateria? ca pe tastatura lui virtuala tastez aproape pro, fata de hero unde inca gresesc?
singurul minus pe care il vad la iphone sunt notificarile. cel putin momentan.
iar sincronizarea, really? la android e o mizerie.
peste 1 an sau mai bine poate ca voi reveni la android. promisiunile 2.2/3.0 sunt intr-adevar frumoase. momentan insa nu se merita.
cireasa(Citează)
15/07/2010 la 10:21 AM
@cireasa: dar de ce tii GPS-ul pornit mereu? Pe tastatura Hero-ului gresesti pentru ca are 3,2 inci ecranul, nu 3,5 ca la iPhone. Desire-ul are 3,7, Galaxy are 4… cu cat mai mare, cu atat mai putine greselile.
Cu sincronizarea nu stiu ce sa zic. Se poate sincroniza cu Google Contacts, Calendar, etc, dar eu nu fac asta. O fac doar cu Outlook si merge bine, nu ma pot plange de ceva anume.
Vezi ca practic zici ca iti place iPhone-ul si pentru ca e un singur model pe an, pe cand la Android simti rapid ca ai ramas in urma, aparand mereu telefoane mai rapide. Asta e un motiv fals pentru a prefera un anume model.
nwradu(Citează)
14/07/2010 la 9:51 PM
iPhone, motorola druid, htc dorinta, numai nume d’astea vehiculate pe aici. Dar telefon simplu, care sa nu aibe functii pe care nu le folosesti decat o data sau de 2 ori nu merge? Mai ales ca majoritatea care sunt foarte up to date cu tehnologia banuiesc ca au si laptop, care face aceleasi lucruri [internet,editare documente, etc]. Sau ma insel?
Asa cum nu vad nici o aplicabilitate practica la accelerometru. Adica nah, jocuri misto ca sa zgaltai telefonul, si unele au aplicatie de boloboc. Dar sincer, cine scoate htc-ul pe santier sa vada daca i-a iesit bine inclinatia la terasa, sau mai stiu eu ce?
alex(Citează)
14/07/2010 la 10:07 PM
@alex, nu cred ca e cel mai potrivit loc sa pui la indoiala utilitatea unui smartphone. Esti intre geeksi aici :)
@cireasa, daca e s-o luam asa, chiar si dupa cum ai zis si tu intr-un post anterior _MOMENTAN_ nu se merita iphone4 chiar deloc :)
Si da, recunosc, daca stiam ce stiu acum, asteptam cel putin android 2.2 pana sa fac trecerea, eu chiar am fost printre naivii care credeau ca HTC o sa-si schimbe politica de update-uri odata cu Desire :) Silly me…
AdrianG(Citează)
15/07/2010 la 10:49 AM
@radu
gps-ul ramane on pentru ca atunci cand am nevoie daca e oprit dureaza mai mult pana porneste. Ca sa nu mai zic, daca esti intr-un oras necunoscut, chiar ai nevoie de el :).
Despre tastatura, nu e exclus, nu stiu inca.
Sincronizarea nu inseamna doar contactele. De fapt de contacte nici nu am nevoie, sunt sincronizate cu Google oricum. :)
Inseamna muzica, inseamna filme, inseamna sa pot da resume pe telefon acolo unde am ramas pe desktop. Inseamna sa imi pot instala aplicatii direct de desktop, centralizat, sa le vad/updatez ca tot omul. Pe Android tot ce am zis este imposibil sau foarte dificil si not user-friendly.
Ca si hardware, Hero-ul e ok. Ca software, e in urma. Asta este dezavantajul, nu telefoanele mai rapide. Din ce vad pana acum, in 6 luni orice device cu Android va fi greu de updatat (vezi x10, droid, desire, behold 2).
Si ma repet. Bateria. Un lucru foarte foarte important.
@alex
Presupun doar ca nu ai un smartphone :). Altfel ai intelege ca e greu sa scoti laptopul in masina sau in avion, sau sa verifici twitter-ul/facebook-ul la o tigare in pauza. Nu mai zic de o poza uploadata direct pe picasa de pe telefon (cam greu de facut poze cu webcam-ul de la laptop).
Daca nu ai nevoie de astea de mai sus e simplu. Get a Nokia! Iesi mult mai ieftin :)
cireasa(Citează)
15/07/2010 la 11:11 AM
@cireasa
appbrain rezolva treaba cu aplicatiile instalate de pe desktop
iar cu sincronizarea de fisiere, inca nu am gasit nici eu o varianta rapida, dar davdrive merge, desi trebuie sa pornesti aplicatia pe telefon, pe urma sa te duci pe desktop sa deschizi un alt soft, sa te conectezi etc. – toate astea pe wifi, logic
referitor la filme, nu urmaresc pe telefon deci nu am avut nevoie inca de asa ceva
AdrianG(Citează)
17/07/2010 la 9:49 PM
Exagerat de mare pretul chiar si pentru un venit lunar de 2000 euro…
fan barca(Citează)
18/07/2010 la 12:06 PM
Deci tu nu ai o problema in a-ti lua :P
nwradu(Citează)
19/07/2010 la 4:44 PM
@cireasa
“gps-ul ramane on pentru ca atunci cand am nevoie daca e oprit dureaza mai mult pana porneste.”
Samsung Galaxy se conecteaza la sateliti in maxim 10 sec indiferent ca era cu primul firmware JF5 sau cu ultimul JG5.
Jimmy(Citează)
22/01/2011 la 9:34 PM
ba da prosti santei un aiphon4 costa 800 de e
boss(Citează)
22/01/2011 la 9:35 PM
prsti
boss(Citează)