►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
În parcarea mall-ului din Băneasa erau azi mai multe evenimente auto, printre care şi un Urban Drive Test cu modele Subaru dotate cu Symmetrical AWD (all wheel drive), un concept Subaru ce îmbunătăţeşte stabilitatea maşinii în condiţii de drum prost.
Pentru a testa cât de bune sunt modelele Subaru oricine se putea înscrie la un drive test pe un teren plin de noroi şi pietriş (cinema-ul drive-in din Băneasa, că aşa jalnic arată), putând alege între a conduce un Forrester, Outback, Legacy sau Impreza. Coadă mare era la Impreza, că deh, maşină sport şi de raliu, dar care după câteva ore de frecat şi bruscat şi alergat s-a încins prea tare, probabil cu ambreiajul terminat, şi s-a retras.
Am dat câteva ture cu un Forrester. Maşina mi s-a părut superbă. Silenţioasă, confortabilă, simplă dar elegantă înăuntru, cu un bord iluminat alb cu albastru şi mai ales cu o ţinută foarte bună de drum. Deşi pe jos era noroi şi pietriş, ba chiar începuse să plouă, sistemul 4×4 îşi făcea treaba în curbe şi maşina nu derapa. Însoţitorul m-a rugat să o controlez doar din acceleraţie, ridicând piciorul de pe pedală înainte de a coti, fără să pun deloc frână, şi aşa am făcut tot testul. Mi-a plăcut că în volan nu se transmitea de la roţi nici o mişcare, în ciuda terenului pe care rulam, şi puteai conduce şi manevra foarte lejer chiar şi cu o mână. Frumos SUV-ul, mi-ar plăcea să am unul sau măcar să-l testez mai multă vreme.
Vestea bună e că puteţi face şi voi acest drive-test şi duminică, 23 mai, dar şi în weekendul viitor, pe 29-30 mai, în acelaşi loc – cinema-ul drive în de lângă mall-ul din Băneasa.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
9 comentarii
23/05/2010 la 10:11 AM
Masinile de la Subaru, in special forrester, au ceva deosebit. Si oamenii care le conduc ies un pic din tipar. (aproape toti)
simi(Citează)
23/05/2010 la 2:49 PM
Interesant este ca in cadrul drive-test-ului ai parte şi de noroi. :)
Emil(Citează)
23/05/2010 la 3:08 PM
Pai asta era si farmecul, ca pe asfalt n-ar fi derapat masinile
nwradu(Citează)
25/05/2010 la 1:21 PM
Fapt concret: unui coleg cu Subaru Forester dupa un an si 15000 KM ii pica ambreiajul. Merge la reprezentanta si primeste raspuns: E consumabil. :)
Carcotasu(Citează)
25/05/2010 la 5:00 PM
Si nu i l-am mai schimbat deloc?
nwradu(Citează)
25/05/2010 la 7:11 PM
Definește “pică ambreiajul” pentru că e alcătuit din mai multe componente și la câteva mărci, unele piese se consideră consumabile.
nea_caisa(Citează)
26/05/2010 la 3:33 PM
Pana la urma a dus masina la Radacini, unde i-au schimbat kitul pe banii lui. Dealer-ului initial i-a facut reclamatie. Sunt si eu curios daca rezolva ceva. Indiferent de piesa din kit, dupa un an si doar 15000km sa-ti pice si sa o consideri consumabil e nesimtire. Pe ideea asta poate ti se rupe si cureaua de distributie sau arborele cotit. Dar e doar parerea mea.
Carcotasu(Citează)
26/05/2010 la 9:30 PM
Eu dacă aș fi reprezetantul unei mărci (semi)sport (ca percepție a publicului, nu neapărat ca produse în sine) care vinde câteva sute de mașini pe an (și astfel nu poate să distribuie costul garanției pe multe vehiculele vândute), aș face la fel. Altfel o să tot schimbi ambreiaje gratis tuturor idioților care se cred Colin McRae. Acum e posibil ca Forester să fie victima politicii generale cauzată de Impreza. Totuși dacă scrie în contract, asta e, RTFM data viitoare.
nea_caisa(Citează)
29/05/2010 la 11:35 AM
Care e politica generala cauzata de Impreza?
nwradu(Citează)