►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Această fotografie îngrozitor de proastă arată o problemă întâlnită din ce în ce mai des pe drumurile din Bucureşti: şoferii RATB sunt departe de a fi nişte sfinţi ai transportului în comun şi fac staţie unde au ei chef, de exemplu pe banda 2, ca în imagine. În ultimele zile mi-au sărit în ochi cel puţin 10 astfel de cazuri.
Nu mă interesează că transportul în comun ar trebui să fie utilizat de mai mulţi oameni, că ar mai reduce aglomeraţia sau că ar fi traficul mai uşor. Nu despre asta vorbesc acum, ci despre faptul că şoferii RATB opresc autobuzul unde au ei chef. Ba chiar la Şincai e alveola făcută, dar autobuzul opreşte pe prima bandă şi vin călătorii până la el. Fotografia de mai sus e făcută în Militari, la Lujerului, unde oprirea a fost pe banda 2 deşi prima nu era blocată de nimic. Le e lene să se apropie de bordura, aşa că e mai simplu să blocheze toate maşinile din spatele lor? Se pare că da.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
6 comentarii
07/01/2010 la 11:24 PM
Nu mai intra pe banda 1 pentru ca dupa ce se urca oamenii, nu mai poate reintra pe banda unde se circula, deoarece noi astia cu masini nu prea cedam trecerea la statiile de autobuz.
KillMe(Citează)
07/01/2010 la 11:28 PM
Eh na, n-am vazut niciodata un autobuz sau troleu asteptand mai mult de 2-3 masini pana sa se bage inapoi in circulatie (si atunci pt ca le lasa soferul autobuzului sa treaca). Pe langa faptul ca au prioritate conform legii, se mai aplica si legea masinilor mari (cum zicea instructorul meu, cand se baga o basculanta, o lasi, chit ca ai prioritate).
nwradu(Citează)
07/01/2010 la 11:46 PM
In principiu au prioritate, dar in realitate nu prea. Gandeste-te ca unii au statii din 500 in 500m. Daca asteapta cate 30 secunde sa reintre in traseu, plus alte blocaje, nu isi mai face norma aia pe zi. Nu le iau apararea ca nu e normal ce fac….dar nu prea avem ce face (pana nu fac astia niste benzi doar pentru ei)
KillMe(Citează)
08/01/2010 la 9:13 AM
mai e o chestie, daca el e pe banda 2 si intra in alveola la banda 1, ca pe banda 1 sunt masini parcate, tre sa traverseze 2 benzi ca sa reintre in trafic.
si sunt carnati care nu-i lasa sa intre.
pe de alta parte tu ca sofert de autoturism te trezesti ca intra cu coltul pe banda ta cand ai ajuns aproape in dreptul lui si nu mai poti trece nici tu, nici el n-are loc sa intre. mi s-a intamplat de cateva ori.
add(Citează)
08/01/2010 la 12:33 PM
@add, macar sa se opreasca el pe banda 1, in situatia ta, nu in alveola…. Problema e ca in spatele lui se blocheaza o banda, deci 30 de masini care nu au obligatia sa opreasca in statie opresc o data cu el.
nashu_mare(Citează)
08/01/2010 la 11:37 PM
Mai ales ca de obicei statiile de autobuz sunt imediat dupa o intersectie.
nwradu(Citează)