►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
De sărbători tot românul înnebuneşte şi merge în pelerinaj la IKEA. Anul trecut mă miram că pe 2 ianuarie era plin acolo, de parcă toţi şi-ar fi rupt mobila sărbătorind Revelionul şi acum îşi cumpărau una nouă. Dar se pare că şi înainte de sărbători e la fel de plin acolo, dacă e să mă iau după ce am văzut azi.
Erau oameni ca în Carrefour și Cora în zilele bune, doar că aici se vinde mobilă, nu pui şi Cola şi bere la 3 litri. Eh, în showroom erau mii de oameni, la restaurant era plin ochi, la accesorii cotrobăia lumea prin toate rafturile de zici că ar fi fost o comoară îngropată pe undeva pe acolo printre prosoape şi pahare. Minim 10 persoane stăteau la fiecare casă, toţi cu pachete grele. Sala de aşteptare era plină de oameni care nu aveau unde să-şi aducă maşina pentru a încărca pachetele, iar la bufet era omor. Am văzut oameni venind special la IKEA şi cumpărând 10 hotdogi şi un pahar de suc, doar pentru că aşa pot mânca foarte mult cu doar 10 lei. Probabil că şi asta spune ceva despre noi.
Eu m-am certat cu domnişoara de la retururi de produse. M-am dus acolo ca să returnez două pahare luate acum câteva zile şi care erau ciobite la gură. M-am enervat rău când mi-a spus că de data aceasta îmi face o favoare şi îmi face retur pe două pahare, dar că altă dată nu se va mai întâmpla şi că trebuie să am grijă când le cumpăr. Asta în timp ce în spatele ei scria mare pe un poster că în termen de 90 de zile poţi returna orice obiect dacă nu îţi place şi mai ales dacă se dovedeşte a fi deteriorat, aşa cum erau paharele mele. Nu mai zic că a insinuat că le-aş fi ciobit eu, când oricine îşi dădea seama că ciobitura era deja lustruită și deci mult mai veche. Aşa că după ce mi-a făcut morală, iar eu mi-am făcut nervi, mi-a dat înapoi 3 lei (da, erau două pahare de câte 1,5 lei fiecare – din acelea mai mărișoare și groase, de care au multe restaurante -, avea impresia că vreau să trişez IKEA de 3 lei) şi m-am dus să-mi iau altele. Schimbarea unui produs se pare că înseamnă că îţi dă banii pe el şi te duci tu şi-ţi cumperi altul şi stai iar pe la casă.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
2 comentarii
13/12/2009 la 1:13 AM
Romanul este ideal pentru targetul unor lanturi internationale bine puse la punct, precum Ikea. Criza nu este asa mare in consum.
Emil(Citează)
13/12/2009 la 2:26 PM
romanul mananca indiferent de anotimp sau context economic=)) ca sa ne pliem pe ideea de “societate de consum”. in rest, ikea pare a fi o cantina sociala de ceva timp incoace. nu de putine ori aud pe unii zicand… hai ce facem sambata? mergem in ikea.. ca sa ce? ca sa ne holbam ochii, daaar nu inainte de a trece (si de a ne omori, da pumni, calca in picioare, etc) pe la restorant.
laurik(Citează)