►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Şi când spun văzut, chiar mă refer la văzut într-o parcare, că nu sunt blogger celebru ca să mi-l dea cineva în teste. Prin urmare eu îngheţam într-o parcare în timp ce altul avea BMW ultimul răcnet, aşa că evident că nu mi-a plăcut mașina.
Prima oară am crezut că e X6. Nu mă aÅŸteptam să fie atât de înalt în spate, pentru că în reclama de la televizor pare un seria 5 cu haion. Asta e aÅŸa… un X4. Seamănă cu Loganul la forma caroseriei deasupra ÅŸoferului ÅŸi cu portbagajul acela înalt.
De remarcat că aceasta este maÅŸina cu cea mai proastă reclama din lume. Sau catch-phrase, mai exact. Deci proastă rău. I-aÅŸ fi dat afară pe cei de la agenÅ£ia de reclame atunci când veneau ÅŸi-mi prezentau ideea aceasta. Nu le plăteam nimic. Reclama spune “fii primul, nu cel care urmează după“. “Fii primul, nu cel care urmează după”, da?. “Fii primul, nu al doilea” era prea scurt? “Fii primul, nu cel care e înaintea celui de-al treilea”. “Fii primul, nu al 300-lea”. “Fii primul, nu ăla care stă în spate ÅŸi claxonează imediat ce s-a pus verde la semafor”. “Fii primul, nu cel care merge ÅŸi urma ta ÅŸi te înjură când tu găseÅŸti parcare iar el continuă să mai dea ture”.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
16 comentarii
12/12/2009 la 12:39 AM
Oh crap, arata groaznic. Unde sunt liniile care scoteau in evidenta bmw-urile?
simi(Citează)
12/12/2009 la 1:54 AM
Chiar ca e urat spatele…. Cine stie, poate pentru masina asta au angajat designerul ce s-a “ocupat” si de Pontiac Aztek, ca parca seamana….
Sabotor(Citează)
12/12/2009 la 2:01 AM
Este foarte, dar FOARTE, urata. In alta ordine de idei, am vazut si eu azi in trafic Porsche Panamera si mi-a lasat o impresie general buna. Dar se putea si mai bine.
Geo(Citează)
12/12/2009 la 2:07 AM
dacă la exterior Seria 5 GT arată cam dubios, la interior, se schimbă treaba:
http://u1.ipernity.com/13/37/62/6563762.3e8a77a7.500.jpg
http://u1.ipernity.com/13/37/63/6563763.237edf23.jpg
http://u1.ipernity.com/13/37/64/6563764.11ddccbd.jpg
http://picasaweb.google.com/gabi.udr.lin/BMWSeria5GT#
A.Faith(Citează)
12/12/2009 la 12:01 PM
Nu vad ce e deosebit la acel interior, este tipic german, de calitate, dar nu iese in evidenta cu ceva anume.
simi(Citează)
12/12/2009 la 12:26 PM
aÅŸa e, “doar” acel interior tipic german de calitate ;)
A.Faith(Citează)
12/12/2009 la 2:45 PM
Arata foarte misto in interior, se vede ca a fost gandit de un designer. Desi ca sa fiu carcotas, asa am si eu reglajul de faruri la Mondeo.
nwradu(Citează)
12/12/2009 la 11:32 PM
Uu, am facut un pleonasm? :)) Acuma am vazut si eu reglajul de la lumini.. seamana extrem de mult cu ce am pe fusion. Dar nu despre asta e vorba, doar ca te astepti la ceva mai wow la o masina de genul.
simi(Citează)
12/12/2009 la 11:46 PM
MaÅŸina este chiar maÅŸina de teste din parcul nostru de presa! :)
ÃŽmi cer scuze daca mesajul e prea lung…
Despre designul BMW Seria 5 Gran Turismo îţi pot spune că este un Chris Bangle pur. Filozofia lui este să folosească suprafeţele concave şi convexe pentru a creea volume pe care poţi să le descoperi, să le explorezi. Formele complexe crează, în funcţie de unghiul în care priveşti şi lumină, multe perspective de a privi maşina. Acum prărerile sunt foarte împărţite despre modul de gândire şi desen Bangle şi, până la urmă, clienţii vor un automobil nu o experienţă de design. E totul subiectiv, dar se pot povesti multe despre conceptele lui Bangle. De altfel, Bangle şi succesorul lui Van Hooydonk pot să exprime foarte logic şi clar conceptul lor despre design (oamenii de marketing şi PR preiau mesajul mai greu :). Un exemplu genial găseşti aici:http://www.ted.com/index.php/talks/chris_bangle_says_great_cars_are_art.html
Despre designul de interior: îmi place pentru BMW pentru că pare deschis, luminat, aerisit. Un detaliu rar întâlnit, greu de obseravt, dar care contribuie mult la ambianţă este faptul că montantul B (stâlpul dintre uşi) continuă elementle de desing de la uşi. Un alt element intersant este că iuliminarea de interior devine o disciplină tot mai importantă pentru designul de interior. Un articol (însoţit şi de câteva poze foarte bune) găseşti pe BMW Blog România: http://www.bmwblog.ro/2009/05/22/bmw-5-gt-interior-cel-mai-bun-vazut-pana-acum/
Partea cea mai bună – Gran Turismo merge cum ar trebui să meargă un GT adevărat. Chiar dacă pare mare ÅŸi greoi…
BMWRO(Citează)
13/12/2009 la 1:15 AM
La exterior este un urias urat asa cum spui si tu. Interiorul este tipic BMW plus foarte spatios. Cei de la BMW nu prea au dat gres cu nisele noi descoperite. Sa fie prima seria 5 GT?
Emil(Citează)
13/12/2009 la 10:35 AM
@BMWRO: multumesc de precizari. Interiorul imi place si mie, “aerisit” si “deschis” sunt cuvintele cheie. La exterior insa ma obisnuisem ca un BMW nou sa ma faca sa exclam “wow”, dar asta a fost mai mult “meh”, dupa cum ziceam si pe Twitter. E mai inalta pozitia la volan decat la o masina normala, asa cum te-ai astepta din dimensiunile ei?
nwradu(Citează)
13/12/2009 la 10:42 AM
Este destul de intaltata (prea, pentru gustul meu). PR-istic i-au zis “semi-comand position”. Este intre SUV si Sedan.
BMWRO(Citează)
13/12/2009 la 2:28 PM
BMWRO, asa cum ai spus, oamenii vor automobil, nu un experiment de design. Si culmea e ca daca cumva producatorii prezinta un exercitiu reusit de design, nu-l pun in practica. In fine, vroiam sa fac o observatie, legata de comentariu tau, legat de filozofia de design. Parerea mea e ca designerii ar trebui sa inteleaga ca un potential cumparator nu sta sa exploreze suprafetele convexe si concave pentru a decoperi volume…. Cand se duce la un dealer cam stie ce vrea (a vazut clipuri sau poze cu masina, din care insa nu poti explora suprafetele concave) nu mai sta sa analizeze masina. Intr-adevar, nu trebuie sa fie urata, dar in general, designul are doar un mic merit in alegerea unei masini si asta e foarte evident la BMW – de exemplu, seria 7 platforma 65 a ajuns si in Time Magazine in topul “50 Worst Cars of All Time” si chiar e urata ca naiba, dar a fost totusi cel mai vandut 7.
Sabotor(Citează)
13/12/2009 la 3:57 PM
Am fost poetic si neclar ;)
Cand spuneam de toata treaba convex-concav incercam sa explic ca masina are forme complexe care poate nu le descoperi imediat. Din experienta personala iti spun ca sunt multe masini care nu mi-au placut la inceput, mai ales numai din poze. Mesajul meu e ca daca descoperi masina mai atent poate sa iti placa, pentru ca ai ce descoperi la ea.
Cat despre “uratenie”, e foarte subiectiva. Daca un potential client il considera urat, te asigur ca nu cumpara Seria 7 E65, asa cum spuneai tu.
BMWRO(Citează)
13/12/2009 la 4:46 PM
@Sabotor: se mai vand si masini considerate urate pentru ca proprietarul sta in ele, nu afara. Eu habar n-am cum arata masina mea cand o conduc si nici nu vad ce culoare are caroseria. In practica e mai important interiorul, confortul, consumul, tehnologia. Si Prius e considerata urata cu spume, dar s-a vandut foarte bine.
nwradu(Citează)
14/12/2009 la 11:00 AM
@BMWRO: oricum multi oameni sunt de parere ca Chris Bangle ar trebui impuscat in cap pentru ce a facut cu designul marcii! :)
ipo(Citează)