►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Mă întreb cât succes poţi avea pe piaţa atunci când te lauzi că înlocuieşti un produs imediat ce acesta se defectează. Considerând toate reclamele adevărate, aţi alege marca de laptop X care îşi face reclamă la modul “al nostru e cel mai tare, nu se strică niciodată” sau marca Y care merge pe ideea “când se strică, noi ţi-l înlocuim”? Eu aş merge pe prima, mă gândesc că îţi cumperi ceva cu speranţa şi optimismul că nu se va strica şi nu vei avea nevoie de certuri cu garanţia şi luni de zile petrecute la service. E ca şi cum ai pleca de la început cu gândul că vei face multe accidente auto, aşa că îţi cumperi maşina care are piesele cele mai ieftine. “Cumpără Toyota, mecanicii noştri sunt cei mai rapizi atunci când e vorba de reparat o maşină stricată!”. E aiurea.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
9 comentarii
23/07/2009 la 10:24 PM
Cred ca pierzi din vedere miezul reclamei. E vorba despre defectarea din orice cauze, chiar defectarea din cauza utilizarii gresite. In cazul asta, varianta 2 e mai tentanta…
Bogdan(Citează)
24/07/2009 la 1:04 AM
si daca e vorba de un hard ? ce-ti mai pasa daca iti da unul nou, cand tu ai pierdut poate date importante pe celalalt ? intotdeauna as alege varianta 1…
logical(Citează)
24/07/2009 la 9:14 AM
Shit happens – cum ar spune bătrânul Will, nu? De aceea, reclamele de tipul ăsta sunt perfect îndreptăţite.Şi în plus pesimiştii, statistic vorbind, sunt mai numeroşi decât optimiştii deci targetul este mai numeros.
waven(Citează)
24/07/2009 la 10:23 AM
Eu as merge pe a doua varianta. Ca sa oferi o garantie mai extinsa decat concurenta inseamna fie sa-ti asumi niste costuri mai mari, fie sa fii convins ca produsul e mai fiabil. Si pe criza asta nu cred ca poate fi vorba de cresterea costurilor. D-aia mi-as lua eu o masina de la Kia: 7 ani de garantie. Asta se va reflecta nu numai in siguranta ca produsele esentiale ale masinii (motor, caroserie, cutie) nu se vor strica, sau, daca se vor strica se vor repara pe banii Kia, ci si in altceva: pret de revanzare. Daca tii masina 6 ani, ceea ce mi se pare o durata de timp rezonabila pentru o compacta entry-level (Kia Ce’ed, de ex, e vreo 11-12.000 cu dotari multumitoare), cand o vinzi e inca in garantie! Deci cel care o ia, are o anumita siguranta ca masina n-are defecte majore. Eu unul as fi foarte incantat sa iau o masina SH inca in garantie…
ipo(Citează)
24/07/2009 la 11:09 AM
Bogdan are dreptate. Elementul nou in cazul Toshiba e ca iti inlocuiesc laptopul oricare ar fi problema (defect, accident, furt, somaj). Nu pornesti cu premisa ca se va defecta (personal am o incredere mult mai mare in toshiba decat in acer sau dell), dar daca sunt anumiti producatori care iti ofera, sa zicem, aceeasi calitate (desi la toshiba e mai mare decat la dell) si in plus, garantie pt accident, furt etc, mi se pare un avantaj foarte important
mandea(Citează)
24/07/2009 la 1:27 PM
Eu as merge pe varianta cu piese ieftine si service ca lumea, din start. Faza merge super bine la masini, cam pe faza asta isi alege lumea masina.
ioana(Citează)
25/07/2009 la 4:53 PM
Eu am ales un laptop Asus pentru ca avea garantie 2 ani, fata de 1 an la alte laptopuri. Din pacate l-am luat de la un magazin online si era defectdin fabricatie.Mi se restarteaza in WindXP si se blocheaza in Linux.Nu am putut sa-l trimit innapoi pt ca prietena mea pleca in Franta si avea nevoie sa-si scrie licenta.Cand era la Paris imi tot zicea ca se restarteaza aleatoriu de 3,4 ori pe zi.Cand a venit in tara l-am trimis la RHS Buuresti si aia de acolo au zis ca nu au gasit niciun defect.Mi l-au trimis innapoi asa cum l-am lasat.Vreau sa-l mai trimis inca o data , am si facut filmulete cum se blocheaza sau restarteaza ca sa nu aiba ceva aia de comentat.
In concluzie la urmatorul laptop o sa fiu mai atent si o sa aleg o varianta in care mi se va inlocui produsul cu altul nou.Degeaba ai garantie 2 ani fata de 1 an daca nu-ti rezolva nimeni problema pe care o ai.
vasiauvi(Citează)
25/07/2009 la 5:00 PM
@vasiauvi, mi-e teama ca n-ai sa gasesti pe nimeni care sa-ti schimb nb-ul cu unul nou. Daca era defact de nou si anuntai magazinul in 7 zile, erau obligati sa ti-l schimbe. In rest, se repara.
Poata ca aia de la service n-au gasit nimic pentru ca ei il testeaza pe o masa de teste, intr-o camera climatizata. Iar restarturile poate sunt cauzate de XP-ul tau.
Bogdan(Citează)
25/07/2009 la 9:59 PM
Vasiuvi, de unde stii ca Toshiba nu il testa la fel ca pe Asus si decidea ca la ei merge totul bine? Crezi ca inlocuiesc orice, doar pentru ca le zici tu? E acelasi sistem, cu service, cu garantie, cu asteptat dupa teste, etc.
Pe viitor iti recomand sa cumperi online si sa ceri livrare acasa. Prin lege, daca produsul iti este livrat, in loc sa-l iei tu din magazin, ai 10 zile timp la dispozitie in care il poti returna fara sa specifici un motiv anume. Chiar si daca nu ti se pare ca e performant, sau nu-ti place culoarea, sau descoperi ca nu e compatibil cu alt echipament, il returnezi si gata. Legea comertului la distanta permite acest lucru.
nwradu(Citează)