►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Nu mi-a plăcut niciodată reclama la pufuleţii Gusto, cea cu căpăţâna decapitată care încearcă să mai ia un pufulete şi apoi vine prietenul său şi o ţine în braţe şi o hrăneşte cu pufuleţi. Mi se pare sinistră, de un prost gust desăvârşit, ceva inspirat parcă din filmele de groază cu zombie, din acelea din anii 70-80. Nu văd nici o legătură cu ideea de optimism a întregii campanii. Mai trist este că pufuleţii se adresează în general copiilor, şi deci şi această reclamă tot lor. Uneori mă întreb dacă în agenţiile de publicitate care gândesc astfel de reclame nu e măcar o singură persoană care să spună “ba aţi înnebunit? chiar vi se pare marfă ideea aceasta şi vreţi să continuaţi cu ea?”.
CNA a luat în sfârşit o decizie bună şi a interzis difuzarea acestei reclame înainte de ora 23:00 [link Hotnews, e şi reclama acolo]. Poate îi mai pune astfel pe gânduri pe cei ce plătesc astfel de publicitate, poate îşi mai pun şi ei mintea la contribuţie şi nu se încred orbeşte în ce le zice agenţia de publicitate că e bun, după care le toaca banii.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
4 comentarii
26/06/2009 la 12:09 PM
Oh, CNA lucreaza in interesul cetatenilor, ce sa zic. Bine ca nu interzic toate reclamele in care se spune gresit “nu fa asta” (e nevoie sa spun cum e corect?) sau cumplita reclama pentru nu stiu ce lapte avand ca target copiii cu “mai m-am gandit” sugerata ca forma corecta.
Reclama in sine mi se pare stupid-haioasa. Ah, nu stiu daca ma va face sa cumpar mai multi pufuleti, oricum cumparam din aia. M-a mirat doar ca firma respectiva a inceput sa isi faca reclama la tv, nu credeam ca lumea are nevoie de reclame pentru a-si aduce aminte sa cumpere din cand in cand pufuleti, in loc de chips/seminte/popcorn. Si nu cred ca reclama avea ca target copiii.
Morrighan(Citează)
28/06/2009 la 9:23 PM
nu cred ca s-a scos reclama.am vazut-o chiar astazi pe discovery, in pauza documentarului ‘meserii murdare’ care tine de la 20:00 la 21:00.deci in mod sigur nu era dupa ora 23.nu cumva ar trebui sa se sesizeze CNA-ul?
interesant(Citează)
29/06/2009 la 2:15 PM
E o problema serioasa cu faptul ca CNA nu are jurisdictie si asupra canalelor de limba romana dar care nu emit de pe teritoriul Romaniei. De asta ai vazut aseara reclama pe Discovery (si eu am remarcat-o)…
Ttetelu(Citează)
11/09/2009 la 4:57 PM
au luat bronzul la Ad’Or cu headless :-)) e a lui publicis
Lucia(Citează)