►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Ieri seară, în timp ce aşteptam la Piaţa Victoriei un metrou ce venea mult prea rar pentru câţi pasageri se strângeau pe peron, mi-am dat seama că un panou publicitar amplasat în staţia de metrou trebuie să respecte o singură cerinţă pentru a fi o reclamă bună. Nu trebuie să fie nici bine gândit, nici targetat pentru pasagerii metroului. Trebuie doar să aibă text mare! Trebuie să poată fi citit de pe peronul opus, altfel pierzi jumătate din publicul ţintă. Am ochi foarte buni, dar m-am chinuit ca să citesc reclama la Rompetrol de pe “malul” opus. Degeaba gândeşti texte deştepte dacă nu le poate citi lumea.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
Alătură-te discuției, lasă un mesaj