►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Meciul Dinamo – Rapid s-a transmis pe Antena 1. Analiza meciului, interviuri cu tot felul de vedete şi antrenori, se face pe Antena 3. Care parcă era post de ştiri, nu de analize sportive. De ce au mai deschis cele trei canale GSP1, GSP2 şi GSP3 dacă meciurile şi discuţiile se transmit la orele de vârf tot pe canalele principale? Am dat de curiozitate şi pe GSP, acolo era tot un talkshow sportiv, se analizau aceleaşi meciuri, dar cu alţi invitaţi. Prin urmare toate canalele trustului Intact erau astă seară blocate de fotbal, deşi oficial au alte orientări. Probabil că şi pe Euforia TV era vreo emisiune cu soţiile fotbaliştilor sau ceva care să implice şi femeile în acest sport.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
05/04/2009 la 11:09 AM
In GSPTV nu e actionar doar Intact, e si UPC. Si exista zvonuri ca ar cam vrea sa-l inchida, asa de bine merge. Pe jalea asta din publicitate nu scot nici jumate din banii pe care i-au dat pe drepturile tv de la Liga 1. Se numeste ca au luat teapa…
ipo(Citează)
05/04/2009 la 2:12 PM
UPC sau RDS … ?
nea_caisa(Citează)
05/04/2009 la 9:35 PM
Cu RCS-ul sunt in parteneriat, ca altfel nu as fi avut canalele la televizor. Problema mi s-a parut intotdeauna a veni din faptul ca trustul Intact nu are tupeu sa dea meciurile doar pe GSP. Mereu cel mai bun meci al etapei este dat pe Antena 1, pentru a avea audienta maxima si pentru a evita scandaluri din partea celor care au UPC sau alt provider de cablu. Ia sa dea toate meciurile pe GSPtv, asa cum se dorea la inceput, si sa vezi cum in timp ar renunta lumea la UPC si ar trece pe RCS.
Ca au luat teapa se stia de la inceput, au dat vreo 80 de milioane de euro pe drepturile de televizare si era clar ca nu aveau cum sa scoata banii astia din publicitate, iar alte metode de monetizare nu au gasit. Doar SMS-urile alea din josul ecranului…
nwradu(Citează)