►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
30% sunt linkuri către diverse site-uri sau filme, dar fără o explicaţie bună a ce vei vedea acolo. De exemplu: “uite ce marfă e ăsta http://www.tinyurl….”)
30% sunt re-tweet-uri (RT) ale unor mesaje scrise de oameni pe care oricum îi urmăreai şi tu, așa că sfârșești prin a citi de 3-4 ori același lucru. RT-urile trebuie utilizate altfel. De exemplu Ashton Kutcher urmăreşte 80 de persoane şi este urmărit de 1.138.952 de persoane. Aici chiar merită un RT. Dacă unul din cei 80 spune ceva interesant, un RT de la Ashton duce mai departe acest mesaj la un milion şi ceva de oameni. Dar când ai 100-200 de urmăritori, şi în general toţi aceia urmăresc deja şi pe cel pe care îl retweet-uiești, ce rost mai are? După aia se plânge lumea că tot pică serverele de la atâta aglomerație.
10% sunt spam inutil, de forma “mă duc la toaletă“, “mi-e somn“, “neaţa“. Culmea este că astfel de mesaje sunt de fapt ideea de la care a plecat Twitter-ul, de “status updates”, dar parcă mă aşteptam la ceva mai interesant.
10% sunt doar o metodă de a face publicitate unui post scris pe blogul personal, printr-un plugin care face acest lucru automat. Ideea ar fi următoarea: dacă îţi citesc blogul, văd acolo sau în Google Reader ce ai scris. Dacă nu-l citesc, o descriere de câteva caractere a postului proaspăt scris nu mă va convinge să o fac.
20% care rămân sunt mesajele utile. Alea din care chiar afli ceva mişto şi te bucuri că îl urmăreşti pe respectivul om. Prea puţine.
De ce scriu asta? Pentru că utilizez Twitter de obicei de pe telefon, când mai sunt plecat pe undeva şi mă plictisesc sau când descopăr ceva interesant acolo unde mă aflu. Şi îmi descarc pe telefon update-urile, limitate la ultimele 30 de minute, şi abia dacă citesc una singură cu adevărat utilă sau interesantă. Odată să zică cineva pe Twitter “nu o luaţi pe Pantelimon, că e blocaj mare la intersecţia X” sau altceva bun pe moment. Poate şi din cauză că puţină lume are internet la dispoziţie pe telefon şi Twitter instalat. Asta e.
* ca și reclamele la Sprite, statisticile de mai sus nu se bazează pe nici un studiu
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
2 comentarii
19/04/2009 la 12:42 PM
macar esti unul din cei care foloseste twitterul in scop constructiv.
Eu nu demult am inceput reutilizarea lui, dar tot nu mi se pare un lucru nu stiu cat de iesit din comun. Mi se pare drept plictisitor… poate pentru ca nu urmaresc persoane care intr-adevar stiu sa foloseasca modul acesta de comunicare… :P
TyB(Citează)
20/04/2009 la 1:00 PM
O adevarata nebunie in jurul acestei platforme.
Intr-adevar mesajele sunt cam idioate.
FreeYM(Citează)