►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Cristi Manafu face o listă interesantă, cea a brandurilor care printr-o metodă sau alta (bloguri, twitter, campanii promoţionale, produse oferite la test, etc) se implică şi în lumea asta a reţelelor sociale. Are deja multe branduri adunate şi dacă vedeţi că a omis ceva, menţionaţi la el pe blog.
Eu unul mă întreb cum naiba intru şi eu în toate testele acelea şi în respectivele promoţii? Cum ajung la acel nivel? Unele domenii, precum auto şi tehnologie, mă interesează în mod special.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
2 comentarii
12/02/2009 la 4:49 PM
ete na, te intrebi tu :)
stii bine ce-i aia SEO. in plus, intra si tu pe posturi care-ti solicita interes si lasa cate un comentariu, evident pertinent[eu nu ma indoiesc de asta]. si unde vad oamenii pareri pertinente[si scandaluri in general] intra instantaneu.
eu ma intreb cat o sa te mai tina sa-ti dedici atata timp cu blogul. parca ai fi platit de cineva :))
si pentru ca stiu ca daca vei continua asa o sa incepi vrand-nevrand sa fii platit, cu reclame si articole la comanda, iti spun si tie, cum am spus altor vedete de azi ca asta o sa le schimbe “obiectivitatea”. evident, si tu o sa raspunzi: eu nu sunt ca ceilalti! :))
koma(Citează)
17/02/2009 la 8:51 PM
Mie mi se pare ca dedic prea putin timp blogului. Problema e ca sunt destul de putine subiectele de pe temele despre care imi place sa scriu, si stand toata ziua la munca nu pot spune ca trec prin cine stie ce situatii despre care as mai putea povesti.
Despre obiectivitate… nu stiu ce sa spun. De ex cand mi-a dat eMag in teste un telefon Toshiba, le-am spus dupa doua zile ca aparatul e groaznic si review-ul meu asta va spune. E alegerea lor daca il posteaza sau nu, dar eu voi scrie exact ce descopar si nu am de ce sa “imbunatatesc” ceva ce nu se poate. Cam astia ar fi termenii mei oricand. Mi s-a parut mereu usor de descoperit cand cineva lauda excesiv un produs, fara sa fie cazul, si i se duce si credibilitatea pe apa sambetei.
nwradu(Citează)