►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Citesc la Alex Rădescu despre CERF-ul de anul acesta şi despre decizia Vodafone de a nu mai participa la el. Alte firme mari, din cele care ar fi avut standuri scumpe şi pe suprafeţe mari, se gândesc să chiulească de la târg. Se anunţă un CERF 2009 trist dacă este aşa.
Foarte bine. E numai vina lor. De câţiva ani încoace nu am mai văzut absolut nimic interesant la CERF şi cred că majoritatea oamenilor merg pe acolo ca să vadă femei îmbrăcate sumar şi plasate lângă calculatoare, probabil o fantezie des întâlnită în domeniu. Dar ce mai oferă nou CERF-ul? S-au dus de acum mulţi ani vremurile când doar acolo puteai să vezi cum arată vreo placă de top sau vreun monitor performant. Produsele nou lansate de străini se găsesc aproape imediat şi în România, Internetul e plin de review-uri, magazinele online au toate produsele iar echipamentele IT sunt tot mai ieftine, aşa că nu prea mai ai ce vedea inedit la târg. Cui îi mai pasă de zeci de vitrine umplute cu plăci de bază şi placi video, de parcă ar fi muzeu?
Cred că avem nevoie de mai puţin CERF şi mai mult de un târg asemănător CES-ului american. E-ul din CERF vine de la Electronics, dar în afară de nişte televizoare şi nişte camere video nu vezi nimic altceva interesant. Ar trebuie să-i aducă aici şi pe toţi expozanţii de la HiFi Arena şi toate echipamentele audio de acolo. Să se expună cât mai multe produse şi eventual să te lase să le şi atingi şi butonezi, că dacă le văd de la 2 metri distanţă e la fel ca şi cum le-aş vedea pe net. Sunt o grămadă de aparate foto expuse, dar e foarte greu să iei unul în mână şi să te joci cu setările. Toţi vor să le vândă, dar nimeni nu riscă să scoată unul din cutie şi să-l prezinte vizitatorilor. Sunt o grămadă de accesorii pentru iPod şi întreaga gamă Apple, dar ţi le arăta doar în cutie. Păi când nişte căşti Shure costă 1200 de lei şi nişte Bose 1800 de lei, poate ai vrea să le şi asculţi comparativ înainte să dai banii pe ele, nu doar să le vezi expuse într-o vitrină încuiată. Televizoare au fost mereu multe, dar abia dacă scrie lângă ele ce caracteristici au. Văd mai multe produse interesante dacă mă duc la Media Galaxy decât la CERF.
Şi nu mai zic că mereu am impresia că vor să mă jefuiască. Minim 10 lei intrarea, 5 lei un suc, dacă vrei să mănânci un kebab mai dai încă atât, de parcă ai fi la malul mării, nu într-o gheretă la Romexpo, în aglomeraţie cruntă.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
14/01/2009 la 1:31 PM
Nu mai poate sa fie ca pe vremuri. Cand aveam la dispozitie numai dial-up si doua-trei site-uri slabe de review – altul era interesul. Acum nu mai vad nici sensul revistelor de IT, poate doar ca sa ai ce citi la buda. ;)
Melk(Citează)
14/01/2009 la 10:06 PM
motivele sunt simple: o companie nu poate astepta pana la un eveniment de genul asta. daca anunta toate chestii noi, in acelasi timp, risca sa se dilueze informatia. sa ajunga niste keywords in articole scrise in graba. asa, fiecare lansare primeste portia ei de aplauze la timpul cuvenit.
parca din motive similare a murit si E3, nu?
dAImon’s(Citează)
15/01/2009 la 8:03 PM
N-am inteles prea bine niciodata de ce a murit E3. Stiu ca devenise prea mare si prea costisitor, dar lumea inca mergea, din cate tin minte. Eu as vrea doar mai multa interactivitate de la CERF, nu doar sa vad vitrine cu placi in ele si sa strang o mie de pliante inutile.
nwradu(Citează)