►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Yey, încă un post despre HTC-uri. Dar mă enervează preţurile pe care le practică Vodafone la telefoane şi condiţiile în care le vând. Din ce am observat pe la străini, majoritatea companiilor de telecomunicaţii merg pe principiul vânzării unui telefon la un preţ foarte mic, cu condiţia să devii clientul lor pentru vreo 2 ani și să te mulgă de bani prin abonament. Hai să vedem calculul la noi:
Touch Pro la Vodafone: Costă 539 de euro dacă te abonezi pe 2 ani la un abonament precum Vodafone Complet, de 6 euro/lună, aşa cum am acum. La fel costă şi dacă vrei şi extraoptiunea de Internet Mobil, fără care Pro-ul e inutil. Acelaşi abonament dar doar pentru un an duce preţul telefonului la 549 de euro. Cel mai ieftin îl poţi lua la 479 de euro, cu abonament Vodafone 400 (43 euro/lună) timp de doi ani. De ce le-aş deveni client? Telefonul nou, fără nici o restricţie, costă 599 de euro. Deci pentru că mă câştigă de client pentru doi ani îmi dau o reducere de doar 60 euro, 10% din preţul unui terminal nou, luat fără nici o obligaţie din orice magazin? Păi ar fi bine să includă şi o felaţie pe lângă ieftinirea asta, altfel e de pomană. La Verizon, în SUA, același model costă 419 dolari cu contract pe 2 ani, și dacă îl cumperi online prețul devine de doar 350 de dolari.
Touch HD la Vodafone: 579 de euro cu abonamentul pe care îl am acum, dacă devin clientul lor pentru încă doi ani. 638 de euro, cumpărat de la ei fără abonament. La eMag costă 589 de euro acum. TVA inclus în toate preţurile. Cu alte cuvinte, mă fac clientul lor pe 2 ani pentru doar 10 euro în minus faţă de preţul la care aş putea lua telefonul direct de la eMag (incluzând şi livrarea gratis şi faptul că n-ar trebui să aştept 30 de minute într-un magazin Vodafone, la cozile de acum). Pun pariu că Vodafone, la ce discount trebuie să aibă ei ca reseller premium, vând telefonul cu profit chiar și la prețurile cu abonament inclus, deși normal ar fi să suporte o pierdere mică (sau mare) ca să câștige un client nou care în timp le generează venituri.
Nu ştiu ce preţuri sunt la aceste telefoane pentru cei care deja sunt clienţii lor şi ar accepta doar o prelungire cu 2 ani a abonamentului curent, aşa cum aş face eu. Îmi cere să mă loghez pe site și nu am cont. Am senzaţia că sunt un pic mai mari decât pentru un client nou, deoarece acesta este mai valoros. Prin urmare ar fi şi mai tragică situaţia. Iar la Orange m-am luptat un pic cu site-ul lor şi n-am ajuns la nici o concluzie. Nu m-ar mira să fie la fel şi pe acolo.
În concluzie, dacă vă gândiţi la un astfel de Telefon PDA, gândiţi-vă și dacă nu cumva merită să daţi câţiva euro în plus şi să-l luaţi dintr-un magazin normal, fără să vă vindeţi sufletul pentru încă doi ani de contract sigur. Sau dacă îl luaţi de la Vodafone, măcar încercaţi să negociaţi cu cei de acolo nişte preţuri mai bune pentru traficul de date. Deşi la ce aglomeraţie e acum de sărbători şi câtă vânzare se face oricum, mici şanse să ți se ofere ceva în plus…
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
8 comentarii
02/04/2009 la 9:17 PM
TEAPA VODAFONE
E COPIE DUPA MAIL CARE A FOST TRIMIS DE MINE LA VODAFONE:Am fost ieri 26.02.09 la cosmote sa imi fac abonament si “surpriza”,nu pot sa imi fac caci am datorie la vodafone de acum 4 ani 3,28 lei,pt care nu am primit nici o factura sau instintare sau telefon din care sa reiese acest lucru.Eu duminica seara plec in germania si stau 30 zile.(nu pot astepta 5 zile sa imi fac un amarat de abonament findca asa vrea vodafone)
1.Cum era sa platesc daca nu stiam ca am datorie?(un consultant de la dumneavoastra imi zice ca trebuia sa intreb la vodafone,pai eu umblu peste tot sa intreb daca am ceva datorii?
2.Imi da consultantu numaru de client 232746435 si zice “mergi la dealer vodafone si poti plati cu acest numar”asta a fost ieri 26.02.09,merg la dealer si imi spune ca nu se poate plati decat cu factura.(timp si bani pierduti)
3.Sun azi 27.02.09 si explic ce si cum si imi zice (Aaaaaaaa, atunci mergi la banca cu numaru asta de client si platesti),merg la banca si ‘surpriza’ nu pot plati fara numarul facturi .(timp si bani pierduti)
4.Sun tot azi si imi raspunde doamna sau domnisoara MIRELA BOTOROGEANU,dupa ce explic ce si cum imi zice (cu datele ce iti dau eu sigur poti sa platesti,mai spune ca pt suma asta mica nu sa trimis instintare sau factura,e prea mica suma)imi da in plus numaru facturi cnx78800943,iam spus ca daca nu e in ordine o sun.
Merg la banci si iarasi surpriza nu pot plati ca nu am data emiteri facturi.(timp si bani pierduti)
5.O sun pe doamna MIRELA BOTOROGEANU,ai spun ca datele nu sunt complete (imi spune ca imi scade datoria din oficiu,dar dureaza 5 zile pana apare si la cosmote).
Uite asa am pierdut cel putin 6 ore pe convorbiri si umblat,timp ierdut,bani pierduti(am acte doveditoare ca castig 290 lei zi)(sunt administrator la o firma)/
Intrebarii:
1.De ce nu sa trimis factura si sau instintare?
2.De ce nu sa scazut de acum 4ani din oficiu?(nu dupa ce ma puneti pe drumuri)
3.De ce tineti oameni incompetenti?
4.Cine imi plateste mie timpul pierdut?
Concluzi:Firma vodafone e o firma cu multi clienti in cat isi permite sa fie nesimtita(acestea sunt acte de nesimtire si de nepasare)
Am sunat la oficiul pentru protectia consumatorului mia spus sa le trimit plangerea facuta impreuna cu numarul de inregistrare(astept sa imi dati numar de inregistrare)
M-iam sunat avocatul sa va actionez in instanta(pe baza faptului ca m-am facut de rusine si am pierdut timp si bani m-am gandit sa va cer in instanta binenteles daune de 10000 euro)
Astept sa imi dati numar de inregistrare spre a-mi servi la protectia consumatorului.Multumesc
TIMIS SORIN(Citează)
03/04/2009 la 9:02 PM
Am observat ca de obicei cei care au probleme cu diverse firme au mari probleme si cu cratimele si cu exprimarea corecta in limba romana. O fi vreo legatura?
nwradu(Citează)
29/04/2009 la 5:30 PM
nu te lua de domnul administrator :)
silviu(Citează)
15/05/2009 la 11:45 PM
Eu mi l-am luat de la Vodafone, aveam puncte si mi le-au dublat…era o promotie ceva. Am iesit bine asa ;) Chiar daca mai stau 2 ani, e bine asa… timpul trece repede!
Vlad Moldovan(Citează)
03/09/2009 la 8:10 PM
De curand am luat o pacaleala de la Vodafone de care nu sunt mandra. Daca sunteti abonati Vodafone imposibil sa nu stiti de reclamele insistente facute de agenti pe mobil. Una dintre ele mi s-a parut interesanta(desi nu ar fi trebuit sa am incredere in ei avand in vedere ca unele persoane care faceau reclama nu prezentau reclama ca pe un nou abonament sau extraoptiune ci ca pe un castig al meu la un “concurs” ca abonat fidel) si anume ca pot vorbi in Zona mea cu 100 de minute in orice retea. Am fost de acord si acum constat ca minutele sunt doar pentru fix si ca nu pot scapa de pacalela asta decat dupa 4 luni. Si nu numai asta. Am vrut sa-mi verific minutele si mi s-a parut ceva suspect; am sunat la relatii cu clientii si mi se spune ca o anumita convorbire nu a consumat din minutele cu pricina pentru ca a fost facuta anterior acordului cu zona mea si-mi intareste convingerea ca aceasta extraoptiune presupune si minute pentru convorbirea cu alte mobile.Total gresit. Nu numai ca m-au pacalit cu zona mea,dar as fi putut sa consum la nesfarsit minute,gandindu-ma ca sunt cele 100 oferite. Unde ar fi ajuns factura mea? Am comunicat pe email la Vodafone problema aparuta si mi se tot trimite emailul de la unul la altul. Cica cineva ma va “contacta” cu privire la problema, ceea ce nu s-a intamplat. Deci,feriti-va de Vodafone!
ela(Citează)
05/09/2009 la 7:40 PM
De curand am luat o pacaleala de la Vodafone de care nu sunt mandra. Daca sunteti abonati Vodafone imposibil sa nu stiti de reclamele insistente facute de agenti pe mobil. Una dintre ele mi s-a parut interesanta(desi nu ar fi trebuit sa am incredere in ei avand in vedere ca unele persoane care faceau reclama nu prezentau reclama ca pe un nou abonament sau extraoptiune ci ca pe un castig al meu la un “concurs” ca abonat fidel) si anume ca pot vorbi in Zona mea cu 100 de minute in orice retea. Am fost de acord si acum constat ca minutele sunt doar pentru fix si ca nu pot scapa de pacalela asta decat dupa 4 luni. Si nu numai asta. Am vrut sa-mi verific minutele si mi s-a parut ceva suspect; am sunat la relatii cu clientii si mi se spune ca o anumita convorbire nu a consumat din minutele cu pricina pentru ca a fost facuta anterior acordului cu zona mea si-mi intareste convingerea ca aceasta extraoptiune presupune si minute pentru convorbirea cu alte mobile.Total gresit. Nu numai ca m-au pacalit cu zona mea,dar as fi putut sa consum la nesfarsit minute,gandindu-ma ca sunt cele 100 oferite. Unde ar fi ajuns factura mea? Am comunicat pe email la Vodafone problema aparuta si mi se tot trimite emailul de la unul la altul. Cica cineva ma va “contacta” cu privire la problema, ceea ce s-a intamplat dupa o lunga perioada de timp, spunandu-mi ca s-a ascultat convorbirea telefonica si ca am fost informata corect. Nu este prima problema cu Vodafone. Cele 30 de minute gratuite primite de ziua mea au sters celelalte 30 pe care le aveam lunar in mod obisnuit. Mi s-a spus ca nu am dreptate si,dupa cateva emailuri am primit,totusi, minutele inapoi. A cui era greseala? Deci,feriti-va de Vodafone! Da “teapa” fara jena.
elews(Citează)
28/03/2011 la 9:31 AM
Doresc sa impartasesc si eu experienta mea , scurta de altfel, cu cei de la Vodafone.Dorind sa trec in alta retea de telefonie mobila, m-am interesat si de ofertele de la Vodafone.Astfel, am gasit o oferta promo atractiva, cu abonament, min.in retea, min. nationale, internet, si ce m-a interesat mai mult, cu telefon gratuit inclus. Operatoarea a facut actele (mentionez ca era vorba de 2 telefoane, deci 2 abonamente) , iar la final mi-a spus ca se obisnuieste sa se ceara o suma in avans (acest lucru nefiind stipulat nici in contract, nici in oferta) si ca aceasta suma difera de la client la client, si ca as avea de platit in avans 500 RON , iar facturile viitoare vor fi scazute din acest avans. Reiese ca efectiv eu imi plateam facturile pe 5 luni in avans sau daca ar fi sa o iau altfel plateam de fapt telefoanele.Am renuntat la contract anulandu-l in fata mea. Vreau doar sa avertizez si pe altii de lucrurile ascunse in spatele ofertelor foarte atractive, de incorectitudinea de care dau dovada,si mai mult de modul in care sunt incalcate drepturile consumatorilor vizavi de neinformarea privind costurile ascunse ale promotiilor.
carmina(Citează)
18/04/2012 la 11:35 PM
haideti sa va arat ceva misto de la vodafone,in prima zi de luna noua de facturare:
la DATA DE mai aveti 100 MIN din 100 zona mea,800min din 800 in retea, 125 min nationale din 125, cost suplimentar 5,68 euro!!!!!!!!!!!! am poza, am dovezi
paul(Citează)