►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Cursele actuale de prin Bucureşti mi se par cam inutile. Nu e mare brânză să te întreci care ajunge mai repede la finish, dacă o faci noaptea pe Kiseleff. Drumul e bun, alte maşini nu sunt, traseul e drept, apeşi pedala şi ţii covrigul nemişcat şi cine are maşina mai puternică a ajuns primul la capăt. E o metodă bună de a compara maşinile, dar cum compari şoferii? Şi cum îi compari în aceste timpuri cu trafic aglomerat şi greoi printr-un oraş în reparaţie?
Simplu, faci curse legale. Nu în sensul că nu te mai ascunzi de poliţişti, ci în sensul că respecţi regulile. Se alege un traseu, să zicem de la Tineretului la Obor. Se dau doi şoferi cu maşini identice sau suficient de apropiate ca performanţă. Câştigătorul este cel care ajunge primul la destinaţie, dar în condiţiile în care nu depăşeşti 50-60 la oră, nu te bagi pe şina tramvaiului, opreşti la trecerile de pietoni dacă este cazul şi nu faci nici alte prostii. Aşa vezi cine e mai bun. Cine ştie să aleagă ruta fără blocaje, cine ştie un traseu mai scurt, vreo scurtătură mai fără trafic, cine ştie din timp unde va face staţie autobuzul din faţa sa sau unde de obicei fac mulţi stânga şi mai bine te bagi pe banda cealaltă. Asta defineşte un şofer bun acum, nu să fie cel mai rapid pe sfertul de milă.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
Alătură-te discuției, lasă un mesaj