►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Filmul de pe YouTube pare greu de crezut, odată urmărit cu atenţie şi înţeles despre ce e vorba şi ce face Derren Brown asta. Dacă este pe bune totuşi, şi oamenii pot fi astfel influenţaţi, mă întreb câte discursuri au folosit astfel de tehnici, câte reclame, câte imagini care ne îndeamnă să facem una sau alta. Anumite metafore din discursuri au fost mereu atât de puternice încât au rămas în vorbirea curentă, de exemplu ca când Churchill a spus că peste Europa se lăsă o cortină de fier. Oare ce procent din reclamele de la televizor sunt gândite pentru eficienţa maximă, chiar şi atunci când se alege un decor faţă de altul, sau un cuvânt faţă de un sinonim de-al său?
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
10/02/2008 la 12:23 PM
sunt astfel de manipulari, dar nici chiar asa pe fatza. eu unul cred ca e fortata chestia respectiva.
koma(Citează)
10/02/2008 la 2:48 PM
oare e adevarat?
Anonymous(Citează)
11/02/2008 la 7:57 AM
heh, asta imi aminteste de Jedi mind trick, din Phantom menace. Dadea un Jedi d-ala din mana si incerca sa influenteze un negustor sa accepte niste bani devalorizati, da ala: “Nu cumva te crezi vreun Jedi? smecheriile astea nu functioneaza la noi”.
Asa o fi si cu PNL? cred ca da.
Anonymous(Citează)