un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Masacru la Virginia Tech

16 Apr 2007  ·

Uncategorized  ·

18 comentarii

Nu prea ştiu ce să zic despre acest subiect. Mi se pare aiurea rau ce se întâmplă, să fii student undeva şi să vină un nebun şi să te omoare pe tine, sau 32 de colegi de-ai tăi. S-a întâmplat ieri dimineaţă în America, la Virginia Tech, o facultate cu profil politehnic după nume. Uneori, ca în această situaţie, mi se pare că ar fi mult mai bine că armele de foc să fie foarte greu de obţinut. Măcar atunci când cineva clachează psihic, să nu aibă una la îndemână. Poate din acest motiv se întâmpla astfel de lucruri cu precădere în SUA, pt că regimul armelor e mult prea lejer. Detalii pe CNN.

asus s5507

    18 comentarii

  1. Necredinciosu'

    17/04/2007 la 2:39 AM

    Am vazut la EuroNews ce s-a intamplat acolo….imi pare nespus de rau pentru cei care au murit si pentru cei care si-au vazut colegii….murind.
    nu e prima data cand se intampla lucrul asta la ei…
    TABLOUL arata cam asa:
    acces la arme aveau si “inainte”-multi dintre elevi erau dusi[adusi] la scoala cu masina de catre parinti-acesstia aveau in spatele cabinei camionetei o ditamai PUSCA. si nimeni nu se mai impusca pe atunci.
    Problema e ca in scoli elevii sunt INDOCTRINATI cu acea RELIGIE DE STAT-suportata de taxe mascata “sub” o aripa a stiintei. citeste BLOG-UL meu si ai sa iti dai seama. Nu esti obligat sa comentezi-raspunzi, JUST TAKE A LOOK.

      (Citează)

  2. Necredinciosu'

    17/04/2007 la 9:23 AM

    wait-wait-wait a second! radu…
    macroevolutia este un “basm frumos”-o religie care nici macar nu are dovezi…Cealalta Religie, ortodoxa,nu se va uni niciodata cu evolutia. iti pot “raspunde” la orice intrebare[legata de evolutie] si care sa aiba legatura cu “subiectul” blog-ului meu; nu ma refer la intrebari gen…de ce ultimul cromozon la femeie este x si de ce nu ….etc etc
    De unde stii ca universul-pamantul-sunt create de miliarde de ani???

    Evolutia spune ca tu provii dintr-o “piatra”[eventual o maimutza] iar Creatia spune ca exista un CREATOR.cum pot aceste 2 religii sa se includa una pe alta??
    Cand gasesti o fosila….tot ce stii despre ea e ca a murit, atat. Evolutionistii dateaza FOSILELE dupa stratul geologic in care sunt gasite si STRATUL GEOLOGIC este datat dupa FOSILELE existente in el-CIRCULAR REASONING-asta fac ei.suporti o premiza cu o premisa NU cu o concluzie. Radule sunt de partea ta…chiar nu vezi ce se intampla? ce fel decurg lucrurile?
    Retina ochiului tau contine peste 137 milioane de foto-celule[light sensitive cells]….ce te face sa crezi ca aceasta “complexitate” a evoluat dintr-o piatra???
    cum raspunzi la intrebarile CE A EXPLODAT la asa numitul BIG BANG? materia s-a autocreat singura asa?
    de unde toate legile universului? gravitatia? inertia, forta centrifuga??? Soarele se micsoreaza pe timp ce trece…asta inseamna ca a fost mai mare logic, nu? daca ar sa fie cum se zice….ca au trecut milioane de ani….nu crezi ca Pamantul ar fi fost deja inghitit de imensitatea Soarelui?
    c’mon, think about it. ma asteptam la mai mult de la tine.
    Evolutia-un basm de adormit copii si prostit adulti.

      (Citează)

  3. viva el presidente bush si NRA (cine stie cunoaste)

    necredinciosule, cred ca e timpul pt un control

    evolution rulzzz! :)

      (Citează)

  4. Necredinciosu'

    17/04/2007 la 11:27 AM

    Da Stefan….Evolution rullz din cauza …. “persoanelor” ca tine ca sa nu zic “idiotzi”.
    Credeti intr-o teorie care nu a fost “dovedita” stiintific niciodata.
    Nothing exploded>>Life appeared from nothing>>AND YOU CALL THAT SCIENCE? :)) LOL
    si de aici ADMIT ca Religia Ortodoxa suna mult mai credibil decat religia voastra predata in scoli.

    Stefane? vad ca vii cu, comentarii de tzoparlan nashpet ce esti. mai bine te duci in padure… :))

      (Citează)

  5. necredinciosule tu spui ca exista un creator. dami o explicatie mai buna pentru aparitia acestui creator decat cea a aparitiei universului printr-un big-bang. pt ca pretinzi ca din nimik nu poate sa apara ceva…

      (Citează)

  6. Necredinciosu'

    17/04/2007 la 1:49 PM

    Pretind si Sustin ideea ca NU se poate numi STIINTA ideea ca NIMIC a explodat si s-a format totul asa..la intamplare.

    freaq, te apropii de punctul principal….AMBELE -Evolutia si Creatia sunt religii[trebuie sa “crezi” in ceva….].
    NU exista alta explicatie, NU stim ce s-a intamplat si CUM s-a intamplat. Daca eu te intreb…ce este defapt NEANTul-infinitul? poti trimite sonde spatiale cu sutele…ca de intors…nu se mai intorc nici macar in sistemul nostru solar de unde sa poate transmite DATELE. daca “iesim” din sistemul nostru solar…si apoi din Galaxia noastra…si tot asa…vei “vedea” o infinitate de galaxii si stele…si tot continui sa “iesi”….nu vom stii niciodata unde se va ajunge. nu prea avem ce alege decat cuvantul INFINIT[pt moment] Cand privesti cerul noaptea acel BACKGROUND negru….ce este defapt??? greu de spus, nu?
    Eu nu pot sa ti-l arat pe Dumnezeu,dar pot sa iti arat cu degetul BARBATUL si FEMEIA pe care EL i-a creat.
    Nici TU nu poti sa dovedesti ca acum 20 miliarde de ani NIMIC a explodat.
    Nimeni nu a vazut pana acum ca dintr-un material non-life sa apara VIATA. Nimeni nu a vazut o maimutza dand nastere la un bebelus uman si nimeni nu a vazut o maimutzica devenind OM. ce te face sa crezi ca daca nu vedem AZI inseamna ca s-a intamplat acum …milioane de ani???

    Viteza luminii nu este o constanta, nu a fost niciodata o constanta.Viteza luminii este “afectata”-influentata de gravitatie. iar in toamna lu’2000 catziva savantzi au reusit sa “incetineasca” viteza luminii.
    Problema apare cand folosesti un ceas atomic…care se foloseste “lumina” pentru a calcula. Vom avea o RIGLA de “cauciuc”>>>si nu vom avea un rezultat bun niciodata.

    freaq, prefer sa cred ca a fost un CREATOR decat in Evolutie, pentru ca Evolutia suna prea….ridicol:Acest Charles Darwin pe care voi il credeti…a spus in cartea lui “The Origins of Species”[care defapt are un titlu mult mai lung…..a spus ca “All forms of life-all the animals and all the plants in the world are related to each other”>>>adica TOATE formele de viata de pe pamant sunt inrudite intre ele. toate insemnand plante si animale. Adica un caine e inrudit cu un trandafir, nu? este adevarat nu?
    Charles Darwin si-a scris cartea dupa ce a fost intr-o calatorie in insulele Galapagos…si dupa ce a citit si cartea lui Charles Lyle scrisa in 1800 despre straturile geologice. carte in care ei s-au gandit sa dateze diferitele straturi geologice.
    Selectia Naturala NU creeaza nimic ci SELECTEAZA. Selectia naturala un va ajuta niciodata la schimbarea unui animal in alt animal ci va ajuta numai la pastrarea unei specii “puternice”.
    Clonarea nu are nimic de a face cu Evolutia….clonarea foloseste codul genetic DEJA existent.
    Nu pot explica cum a aparut Dumnezeu si nici voi nu puteti explica acel BIG BANG, nu puteti explica ce a explodat;de unde a venit si cum s-a format…

    freaq? ce te determina sa crezi in Evolutie?

      (Citează)

  7. In primul rand mi se pare mai buna explicatia unui Big Bang si a unei evolutii lente a vietii (care se poate demonstra stiintific), decat cea a unei fiinte superioare care a facut totul si apoi nu mai intervine deloc, cu nimic, in viata oamenilor. Mai ales privind totul din prisma nevoii oamenilor de a crede intr-o putere superioara, de a crede ca viata nu e doar o existenta efemera si ca apoi dispari cu totul, ci exista si un rai, o alta viata, a nevoii de a crede in faptul ca toate nenorocirile nu se intampla aleator, ci pt ca “asa a vrut cel de sus”, imi este usor sa inteleg de ce omenirea a ajuns sa creada in diverse forte supreme.

    In legatura cu Big Bang-ul, exista dovezi clare ale producerii acestuia, de exemplu asa numita Cosmic Microwave Background Radiation (link), sau faptul ca universul este in acest moment in expansiune, dar cand va atinge un punct critic o va lua inapoi si se va contracta, pana cand peste multe miliarde de ani toate planetele si galaxiile vor fi din nou concentrate intr-un singur punct si poate o noua explozie tip big bang va aparea (link). Cu siguranta e mai credibila partea asta, cu toata matematica si fizica din spatele ei, decat faptul ca toata specia umana se trage din doi barbati, Cain si Abel, din care unul l-a ucis pe celalalt.

    Oricum, consider ca cel mai bun compromis este calea de mijloc. Sunt oameni care cred doar in explicatia stiintifica, si sunt oameni care cred ca savantii se inseala, ca tot ce e scris in Biblie e adevarat, cuvant cu cuvant, ca teoria evolutiei a lui Darwin este o herezie. Ii prefer pe cei care pot sa admita faptul ca e posibil ca Dumnezeu sa fi pus in miscare toate aceste fenomene, toate legile fizicii, toata biochimia necesara evolutiei vietii de la ameoba la lanturi complexe de ADN. De asta spunea si Einstein ca “Dumnezeu nu a dat cu zarul”, referindu-se ca exista legi si ecuatii care guverneaza absolut orice aspect al mediului inconjurator.

    Totusi, care e legatura cu postul acesta? De ce ai numele “necredinciosu” daca nu crezi nici in evolutia stiintifica? De ce te asteptai la mai mult de la mine, din moment ce nu am discutat acest aspect pana acum? Parerea mea e ca esti gresit informat la toate capitolele, cum era si faza aia cu Christos si Isus… ti se pare aberant ca o planeta poate orbita in jurul Soarelui dar n-ai incercat niciodata sa intelegi motivul pt care o face, desi se explica in clasa a 9-a. Si nu in ultimul rand, cata vreme ii faci pe altii idioti, toparlani si alte asemenea cuvinte, desi nu te-au jignit cu nimic, doar rade lumea de tine si te lasa in durerea ta, nu te ia nimeni in serios cata vreme nu-ti poti expune ideile intr-un mod ordonat.

      (Citează)

  8. Necredinciosu'

    18/04/2007 la 12:34 AM

    “Totusi, care e legatura cu postul acesta?”>>>>are legatura; pentru ca cei care au omorat 33 de studenti cred in Evolutie. Un crestin nu cred ca ar face asa ceva

    “…. Big Bang si a unei evolutii lente a vietii (care se poate demonstra stiintific)”>>>nu cred ca s-a demonstrat sttintific ca NIMIC a explodat. Faptul ca azi vezi acea Cosmic Microwave Background Radiation asta nu inseamna ca a fost un BIG BANG.
    Acele unde de radiatii cosmice nu demonstreaza ca a fost un BIG BANG tocmai pentru faptul ca exista.

    “cu toata matematica si fizica din spatele ei”>>>>cum poti calcula “varsta” pamantului-unei fosile-unui fragment de os??? [de vreme ce Carbon dating(C14)-kAr-potasiu Argon dating sau orice alta metoda de radiometric dating nu sunt precise]

    numele meu este Necredinciosu’ pentru ca NU cred in religia voastra.
    Ma steptam mai mult de la tine pentru ca ai spus>”radu_g said>>>Eu zic ca macroevolutia si religia se pot intelege si nu se exclud reciproc. De asemenea cred ca suntem profund limitati in capacitatea noasta de intelegere cand vine vorba sa gandim o actiune de-a lungul a miliarde de ani.”

    “cum era si faza aia cu Christos si Isus…”>>>imi pare rau dar NU am comentat nimic despre cum se scrie Isus sau Hristos; tocmai pt faptul ca nu stiu cum e corect; NU AM COMENTAT la capitolul ala decat am intrebat de placa video.
    “ti se pare aberant ca o planeta poate orbita in jurul Soarelui dar n-ai incercat niciodata sa intelegi motivul pt care o face, desi se explica in clasa a 9-a”>>>>
    NU am zis niciodata ca mi se pare aberant ca o planeta orbiteaza in jurul soarelui. De unde scoti ideile astea ca EU nu am zis asa ceva! Radule,mouse-pad-ul meu este o carte de astronomie pe care o am din scoala generala si din care am citit cu foarte mult interes; si imi place si acum. No kidding! o am drept mouse-pad. Te inseli in multe privinte.
    faptul ca ii jignesc pe altii se datoreaza “starii” lor cand “deschid gura” si a ceea ce vor sa spuna [Stefan said>>>”necredinciosule, cred ca e timpul pt un control”]
    MIND the subject DON’T shoot the messenger guy!!

    Eu nu cred ca Dumnezeu este vinovat pentru toate relele-nenorocirile care se intampla unei familii sau in toata lumea asta.
    Doar sustin ideea ca exista un Designer si acela este Dumnezeu. Tot ce inseamna Viata pe pamant nu a aparut din cauza ca a plouat de-a lungul a milioane de ani pe roca rece a pamantului.
    Cand il voi “intalni” pe Dumnezeu, te voi arata cu degetu’. ;) You’ll see then….

      (Citează)

  9. “cei care au omorat 33 de studenti cred in Evolutie. Un crestin nu cred ca ar face asa ceva”. LOL. Nu, un crestin ar porni cruciade in care i-ar masacra pe toti cei care nu sunt de acord cu ei. Un alt crestin i-a torturat pe cei care indrazneau sa spuna ca pamantul nu e plat. Un crestin care credea ca Dumnezeu a facut totul pe pamant. Pana la urma un fanatic. Si stii care este una din caracteristicile fanaticilor? Nu accepta sub nici o forma o teorie diferita de a lui. Nu accepta faptul ca s-ar putea sa greseasca. Nu accepta faptul ca adevarul s-ar putea afla undeva la mijloc.

      (Citează)

  10. necredinciosule, vezi ca in IRAK sunt niste crestini care se joaca de-a razboiu`. de ei ce cred ? sau……de fapt ei elibereaza omenirea ?

      (Citează)

  11. Necredinciosu'

    18/04/2007 la 1:48 AM

    da Stefan, ai dreptate, sincer.
    dar aia din IRAK cred in ALAH, nu are nici-o legatura cu religia ortodoxa, nu are nicio legatura cu Dumnezeu.
    aia cred ca dupa ce vor muri ALAH ii va lua in imparatia lui unde vor avea zeci de neveste.
    repet….religia lor nu are nicio legatura cu RELIGIA ORTODOXA.
    ei sunt niste cretini, pentru ca nu stiu decat lucruri rele-atentate si sa se impuste intre ei si pe americanii[si aliatii] care s-au bagat acolo.
    ATENTIE, nu bagati la gramada alte religii in care respectivii venereaza Soarele, Budha, Alah, etc

      (Citează)

  12. Este o singura fiinta suprema, indiferent cum am alege noi s-o numim.
    Necredinciosule, razboiul in Irak nu e facut de musulmani :) Ci chiar de cei care si-au scris pe bancnote “In God We Trust”. Si chiar daca lupta in alte parti in numele unei asa zise civilizatii, Dumnezeul lor e banul, si atat. Civilizatia ptr care lupta acum este de fapt dominatia asupra petrolului.
    Si mi se pare mai odios masacrul de la Liceul Columbine de acum cativa ani, decat cel de la Virginia Tech.
    Eh, nu e prima oara cand un american va omori de-ai lui :D si nu pot decat sa ma bucur ca nu e un arab cel care a tras in licee.
    Dusmanul e in ei, nu in Irak, Serbia, Ghaza sau pe unde mai vor americanii.

    Iar razboaiele, in general, nu au legatura cu religia, ci cu interesele catorva. Religia este doar praful in ochi.

      (Citează)

  13. Imi cer scuze ca intervin in aceasta dezbatere care chiar n-are nici o legatura cu acest post. Necredinciosule, nu vreau sa fiu nepoliticos, dar aberezi, amice. Rau de tot. Din cate am citit in comentariile voastre, observ ca nimeni nu analizeaza cu adevarat evenimentul. Nimeni nu analizeaza incompetenta autoritatilor si psihologia acestui dezaxat. Si, cel mai important, nimeni nu-l mentioneaza pe un anume Liviu Librescu, fara de care ar fi fost mult mai multe victime.

    Quote:
    “A number of Librescu’s students have called him a hero because of his actions, with one student, Asael Arad, saying that all the professor’s students “lived because of him”.

      (Citează)

  14. Raspunsul politiei americane nu mi s-a parut a fi gresit. Au fost 2 victime dimineata. Cred ca oricine ar fi crezut ca a fost o rafuiala, un caz izolat, ca asasinul a fugit, ca se apuca CSI-ul sa stranga dovezi, etc. Nu vad de ce ar fi trebuit blocat de atunci campusul sau adusa mai multa politie. E vorba totusi de o zona imensa, cu peste 20.000 de studenti, multe cladiri, un fel de Regie plus Politehnica la un loc.

    Interesant insa de pe CNN, despre asasin: “Police investigated him again the following month when a female student complained about instant messages Cho sent her, Flinchum said. After police spoke to Cho, they received a call from a student concerned that he might be suicidal.

    Ma intreb ce ar face politia la noi daca cineva s-ar plange ca a fost amenintat prin Yahoo Messenger, sau daca s-ar raporta ca cineva e deprimat si mi se pare mie ca s-ar putea sinucide.

      (Citează)

  15. Necredinciosu'

    18/04/2007 la 12:46 PM

    beaver…NO HARM DONE BROTHER…

    stai linistit ca nu sunt dobitoc ca sa nu vad Subiectul postului.
    Sunt constient si vinovat despre discutia EVOLUTIE – CREATIE care s-a dezvoltat in acest post.
    Am zis ca IMI PARE RAU de cei care au murit si care au fost raniti…am scris sus de tot. Sincer,who cares about a Liviu LIbrescu care s-a sacrificat acolo salvandu-i pe altii??? sincer, pe nimeni, doar pe astia cu ziarele ca e “painea” lor, normal. La urma urmei….omorati-va….si omorati. oricum nu credeti in Dumnezeu. si de aici…..CUM DECIZI? CUM FACI DIFERENTA INTRE BINE SI RAU? dupa ce spune majoritatea?

    exemplu: Eu in seara asta omor 5 femei si 3 copii. Sunt arestat, ajung in fata Judecatorului….si zic: Domnule Judecator, Va rog sa ma iertati, asa este am omorat cele 5 femei si cei 3 copii DAR UITATI-VA la partea BUNA. UITATI-VA CATE ALTE FEMEI NU AM OMORAT.

    just….Never mind….credeti in ce vreti.

      (Citează)

  16. in legatura cu discutia dezvoltata in paralel cu subiectul..creationism vs evolutionism..v`as recomanda celor interesati cartea “Dumnezeu si stiinta” de Jean Guitton – o colectie de dialoguri intre acest mare filosof francez si 2 oameni de stiinta rusi..mi s`a parut exceptional exemplul cheii de fier..ei analizeaza acest obiect de la forma sa finala pana la Big Bang..practic,cartea demonstreaza prin formule, rationamente logice, existenta unui creator..nu e o carte voluminoasa;merita sa`ti pierzi o dupa-amiaza pt a afla cum ai aparut. ah, si Charles Darwin nu a scris in cartea sa ca omul provine din maimuta;) chiar el a spus:”O alta cauza a credintei in existenta lui Dumnezeu care tine de ratiune iar nu de sentimente,ma impresioneaza prin greutatea sa. Ea provine din extrema dificultate – sau mai bine zis din imposibilitatea – de a concepe acest imens si prodigios Univers, cuprinzand omul si facultatea sa de a privi in viitor, ca pe rezultatul unui destin si a unei necesitati oarbe.Cugetand astfel, ma simt nevoit sa admit o Cauza primara cu un spirit inteligent, analog intr`o oarecare masura cu cel al omului, si merit numirea de deist”(citat reprodus dupa lucrarea “Notiunile de Suflet si Dumnezeu in fiziologie” a savantului Nicolae Paulescu-descoperitorul insulinei)

    p.s. felicitari pt blog;mi se pare deosebit

      (Citează)

  17. Cu toate stirile astea cu Basescu, la noi nu s-a vorbit despre mesajele video pe care criminalul le-a trimis postului NBC in acea zi. Sunt pe CNN diverse citate si imagini, aici. Pe langa faptul ca acuza lumea ca il chinuie, il imbolnaveste, il obliga la violenta, se ia de colegii bogati ca au totul si il trateaza rau, are si imagini cu arme si cutite, si ameninta pe toti.

    Cuvintele mi s-au parut o imbinare intre nebunie grava si muzica lui Eminem. Mai trist a fost faptul ca aminteste de “martirii Eric si Dylan”, o referire la cei doi elevi care au omorat 12 colegi si un profesor acum cativa ani la liceul Columbine. Indiferent cat ai condamna si dispretui niste nebuni, exista mereu alti nebuni care sa-i admire si sa-si doreasca sa faca ceva la fel.

      (Citează)

  18. Marius Muscalu

    22/04/2007 la 1:22 AM

    eu cred ca armele ar trebui vandute dar putin mai greu, ar trebui sa ti se faca un test psihologic inainte sa ti se dea o arma…si nu stiu daca doar un test ar fi suficient…2-3 teste la 2-3 psihologi diferiti…ca poate unul e obosit si spune ok fara sa se mai preocupe… :) in fine, nici la noi in romania nu stiu daca e asa bine…e mai bine ca la ei in sensul ca daca innebuneste un drac de copchil nu omoara pe nimeni, sau nu asa multi…dar pt. un om amarat e mai naspa…cum sa te aperi ? poti sa stai singur intr-o casa….sa fii pensionar si/sau bolnav…si cum te aperi ? iar de dumnezeu…eu zic sa incercam sa nu il mai bagam in toate prostiile…nu din cauza lipsei de religie s-au intamplat atatea rele in lume…

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus