►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Oare e asa greu sa mentii un site in picioare sau macar sa asiguri functionalitatea de baza? Cautand job-uri, am zis sa ma inregistrez si eu pe Vodafone, Orange, Cosmote, astea. Orange a mers perfect, si mi se pare si cel mai bine organizat site la sectiunea cariere. La Vodafone apas pe cont nou, imi cere un mail si numele complet, dau Submit si imi zice ca “An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator“. Dau Back sa incerc din nou si deja imi zice ca mailul este deja utilizat. Pe mail n-a venit nimic, in baza de date nu am intrat corect ca a dat eroare, dar nu mai pot introduce acea adresa de mail pt ca la ei deja apare ca fiind folosita. Am mai incercat si cu alte adrese, si cu alt browser, aceeasi problema. Plus ca pagina respectiva are meniu sus Inbox, My Account, My Resume, Openings, etc, dar nici unul din cuvinte nu e link… La Vodafone am incercat sa-mi activez optiunea myAccount de pe care sa vad ce factura am de plata, etc… aiurea, dau autoinregistrare si ar trebui sa-mi arate terms of service, sa-mi ceara telefonul ca sa-mi trimita parola, etc… ei bine imi zice doar ca userul bagat de mine nu este bun si ca daca nu am cont sa apas Autoinregistrare. Pai Autoinregistrare apasasem, dumbos!
La Cosmote am gasit un post care la cerinte preciza “Ability to climb on towers and pillars”. Wow! super, unde aplic? La ei pe site. Un kkt de formular de 4 pagini, care te obliga sa zici si ziua la care ai inceput liceul, nu doar luna si anul, de parca ar conta, si ziua in care ai terminat, etc… si dupa 4 pagini de completat bazaconii apas Submit si imi zice “Continutul cerut nu este disponibil”. Bun. Dau back, iarasi Submit, acelasi lucru. Dau Previous Step, cu gandul ca poate nu am completat eu ceva cerut, aceeasi eroare. Am trimis CV-ul prin mail pana la urma, dar daca gasesti un post interesant la ei pe site sau vrei sa fii platit pt a te catara pe stalpi, cand dai Apply for position iar trebuie sa completezi acest CV online, si e clar ca nu va merge… Plus site-ul Cosmote in general, care e naspa, aglomerat, si cu un gri enervant pe acolo.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
4 comentarii
09/10/2006 la 2:39 AM
La vodafone nu merge inscrierea pe firefox, incearca cu IE sau alt browser.
Anonymous(Citează)
09/10/2006 la 8:58 AM
la vodafone n-a mers inscrierea de pe ff nici cand mi-am facut eu contul (pe cand inca mai era siteul connex). alta faza misto: am cont la myaccount, toate bune si frumoase, da’ cand intru pe el nu pot sa vad nimic ca cica nu am nici un grup de utilizatori definit. practic am decat cont da’ nu e asociat cu abonamentu meu :| useless. siteu orange arata bine da-mi place mai mult vodafoneu nou.
cosmote e sub orice critica.
SlimR(Citează)
09/10/2006 la 11:27 AM
Fa click pe imaginea din post ca duce la una in marime reala.
De pe IE7 mi-a mers pana la urma la Cariere la Vodafone, dar incercasem si cu o zi inainte cu IE si n-a vrut. A fost de la ei ceva. Sunt curios la probleme din astea cu conturi care nu merg daca te pot ajuta cei de la serviciul tehnic, daca au acces si acolo de la statia lor. Ce mi-a placut e ca poti sa-ti faci un CV mult mai frumos pe site la Vodafone decat la Orange.
La Cosmote e jenant si site-ul, si CV-ul pe care il completezi. Plus zona de aplicare la joburi. Pur si simplu probleme de simt artistic si acces usor, nu de programare in sine. Un exemplu bun ca trebuie sa stii mai mult decat php bine ca sa faci un site util, trebuie sa ai un pic de talent si la asezarea in pagina.
Mie nu-mi place la nici unul din cele 3 site-uri ca toate incearca sa incadreze totul intr-un ecran. Asta duce la multa clickuri si o mie de meniuri.
nwradu(Citează)
14/01/2008 la 1:38 PM
are cineva idee cat costa acest serviciu ”myAccount”?
:)
Anonymous(Citează)