►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
In Bucuresti sunt mai multe Media Galaxy, printre care cel din Bucuresti Mall (etajul 3, pe tot inelul mallului), langa Orhideea (mare cat un stadion) si acum si in Feeria (tot cam cat ala din Orhideea, dar organizat pe 2 etaje). De cate ori am intrat intr-unul, am gasit vreo maxim 5-6 alti cumparatori. De fapt privitori, ca si mine, probabil. La preturi sunt praf, de ex monitoare mai proaste ca al meu la 3 milioane mai mult, acum cateva luni gasisem un dvd player cu 2 milioane mai scump decat in alte parti, sincer ma intreb daca e vreun produs mai ieftin, in afara de alea 2-3 de pe coperta catalogului de oferta.
Lume in magazin nu e (ieri in Feeria nimeni, in Mall doar cativa, in Orhideea cand am fost dupa monitor erau 8 persoane in total), angajati au o gramada, toata aparatura functioneaza pe acolo, zeci de televizoare, boxe, lumini puternice, spatiu imens. Cum reusesc sa-si acopere cheltuielile? Sa plateasca atatia angajati, sa deschida magazine? Oare au asa mult suport de la Altex (firma mama)? Ca ma intreb asta de fiecare daca cand intru intr-un MG si nu mai sunt decat alti 3 pe acolo… Se gasesc pe undeva pe net cifrele de afaceri, venituri, etc?
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
17/05/2006 la 5:21 AM
Acum vreo 10 ani in fata birourilor noaste era un magazin care nu vindea nimic. In acel bloc statea Ion Diaconescu, fost baiat de tigari la D-lui Coposu. Cum unul din spp-isti imi era prieten stateam mult de vorba. Asa am aflat ca magazinul respectiv, avea o cifra de afaceri extraordinar de buna, ca vanzarile sunt de invidiat iar patronii foarte fericiti. Cum? Magazinul era doar paravanul unei afaceri mult mai extinse, era “metoda de a spala”, veniturile. Stiti voi ce vanzari are MG, cui vinde? Armata, politie, ministere, institutii de stat, administratii financiare..etc, etc. Chiar credeti ca totul e roz? Sau ca nu urmeaza un mare scandal cu sume imense imprumutate nejustificat de la banca X, garantate cu spatii comerciale inchiriate?
Aloo, aici e Romania!
Luft
Luft(Citează)
22/07/2006 la 5:26 PM
Care naiba e faza mai in ultimul timp ca mai pe toate blogurile vad insemnari despre MG? Nu are nimic asa de impresionant reteaua asta de magazine. A fost doar o idee de a iesi in afara a bosilor din Altex care a iesuat lamentabil. Pentru cei care isi fac griji pentru profitul unor asemenea magazine, mai bine ar sta linistiti. Chiar nu aveti altceva mai bun de facut?
unmicdrac(Citează)
23/07/2006 la 12:37 PM
Ideea nu e de a avea cat mai multi clienti, ci mai putini care sa lase mai multi bani. Desi multi spun ca actioneaza rational, majoritatea deciziilor lor de cumparare se bazeaza pe impuls. Isi cumpara o camera video oarecare si observa ca mai au nevoie si de niste casete video, o husa si alte accesorii. Apoi isi aduc aminte ca au nevoie de niste DVD-uri blank si daca tot sunt acolo cumpara.
E bine sa ai cat mai multe produse complementare in acelasi loc.
mihai(Citează)