►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Un român vinde străinilor tapiseria Răpirea din Serai cu 530 de dolari
Noile Geforce GTX 1080: mai bune decât pot cere jocurile moderne »
Cei din managementul Formula 1 au decis ca de la anul să introducă dispozitivul Halo pe mașini, începând cu anul viitor.
Halo este o bară în Y ce protejează capul pilotului, principalul rol fiind de a ține departe de acesta eventualele obiecte rezultate în urma unui accident și de a-l proteja în caz de impact. Accidentul recent din Formula 3 a avut o mașină zburând prin aer și aterizând cu fundul în sus; pilotul a scăpat cu bine, dar în alt caz, cu altceva în jur, dispozitivul Halo ar fi asigurat o protecție suplimentară.
Jules Bianchi, de la Marussia, a murit pe 17 iulie 2015 după mai mult de jumătate de an de comă cauzată de faptul că a ieșit de pe circuit și a lovit o macara din afara circuitului. Sunt șanse mari ca un dispozitiv Halo să-i fi putut salva viața.
O altă soluție propusă este Aeroscreen, un soi de parbriz precum cele de motocicletă. Soluția ar fi fost probabil și mai bună (mici obiecte pot trece prin Halo), mai ales că am văzut niște teste făcute de Red Bull și Aeroscreen deviază chiar și roți proiectate cu 225 km/h spre acel parbriz, dar are și dezavantajul faptului că se poate murdări și este imposibil de curățat în cursă (lăsați ploaia și uleiul, gândiți-vă numai la insecte, în timp ce, acum, pilotul își șterge casca sau folosește niște folii de protecție pe care le dă jos de-a lungul cursei, împreună cu mizeria de pe ele).
The Aeroscreen static tests. First up, the #F1 wheel at a speed of 225kph. #RussianGPhttps://t.co/o1aKjmizLV
— Red Bull Racing (@redbullracing) April 29, 2016
sursa: ESPN.
« Un român vinde străinilor tapiseria Răpirea din Serai cu 530 de dolari
Noile Geforce GTX 1080: mai bune decât pot cere jocurile moderne »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
5 comentarii
07/06/2016 la 11:48 AM
De ce nu ar merge solutia cu folii si pe mini-parbriz?
Merge la Le Mans 24h, de ce nu ar merge si aici 2.5-3h?
Sau daca este intr-adevar nevoie sa il curete, il schimba pur si simplu, hot-swap, fac un tool care monteaza – demonteaza simultan cele x suruburi si monteaza unul nou. Da, o sa le ia 5 secunde in plus, dar daca toate echipele fac asta, nu mai conteaza timpul pierdut.
Oare se va aplica si la Formula E?
BobbyR0(Citează)
07/06/2016 la 6:21 PM
Pentru ca cei de acolo au un stergator.
Aerodinamica nu este chiar asa importanta ca in F1.
mario(Citează)
07/06/2016 la 12:03 PM
Varianta cu “y” cred ca poate obstructiona vederea pilotilor si cauza mai multe accidente.
In plus e o oribilitate ca aspect.
Ionutb(Citează)
07/06/2016 la 8:03 PM
Wtf, le pui un stalp fix in față?? Loool
Iusti(Citează)