►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Cheltuiala statului cu salariile a crescut cu 42% în doi ani și nimeni nu pare speriat de asta
Lounge-uri de aeroport: Delta Sky Club în aeroportul Santiago de Chile (Arturo Benitez) »
Știu că este politicos să-ți lași numărul de telefon în parbrizul mașinii atunci când ocupi locul de parcare al cuiva sau blochezi altă mașină. Problema este când treaba asta devine un mod de viață.
Eu am numărul scris pe un bon fiscal găsit cândva în buzunar. Trebuia să-l scriu pe ceva, asta a fost soluția de moment.
Am văzut însă oameni care l-au tipărit frumos pe un cartonaș, ba chiar am văzut și varianta cu hârtie laminată, trasă în plastic, ca să țină pe vecie. Cât de des blochezi mașina altuia? Cât de des parchezi aiurea, încurcând traficul, de ai investit într-o soluție atât de profi?!
Și apoi am văzut maximul mârlăniei în domeniu:
Plăcuță fosforescentă, ca să lucească și în întuneric, ce se prinde cu două ventuze de parbriz. 15 lei bucata.
Bănuiesc că următorul pas este să-ți scrii mare numărul de telefon pe caroseria mașinii, ca la taxiuri, și apoi blocăm tot orașul cu scuza că e numărul pus acolo, nu-i nici o problemă!
« Cheltuiala statului cu salariile a crescut cu 42% în doi ani și nimeni nu pare speriat de asta
Lounge-uri de aeroport: Delta Sky Club în aeroportul Santiago de Chile (Arturo Benitez) »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
61 comentarii
16/04/2018 la 11:07 AM
Sincer pe mine nu ma deranjeaza sa gasesc masina parcata pe locul meu, atat timp cat are numarul in geam si vine in 5-10 minute sa mute masina, dupa ce il sun.
Alin(Citează)
16/04/2018 la 11:28 AM
Avand in vedere ca nu sunt destule locuri de parcare in Bucuresti, cred ca este de bun simt sa ai numarul non stop in geam, ca sa parchezi pe un loc de la ADP. Prefer sa fiu deranjat sa mut masina (sau nu, depinde de noroc) decat sa o las aiurea pe strada.
Cred ca ai plecat cu asumtia gresita ca blochezi traficul sau alte masini. Eu am vazut ca cei care au numarul in geam parcheaza pe locuri de la ADP (ca si mine de altfel si stiu ca este un deranj sa te dai jos din masina, sa stai sa suni, sa astepti sa vin, dar nu am alta solutie, incerc pe cat posibil sa nu abuzez, daca o sa imi iau injuraturi va inteleg).
Cei care incurca traficul sau blocheaza masini isi baga picioarele in el de numar nu stau sa scrie, sa nimic. Eu zic ca ar trebui sa fie standard, orice masina sa aiba numarul proprietarului undeva… sa te sune samasarii direct :))
Ciprian 2(Citează)
16/04/2018 la 12:06 PM
Ca mine. :D. De 3 ori am avut nevoie de curent. Dca nu aveam numar in geam…
catalinx(Citează)
16/04/2018 la 11:08 AM
Eu sunt ok cu asta. Sa fim realisti, nu sunt locuri de parcare pt toate masinile. Si da, prefer sa gasesc unu pe locul meu cu nr de telefon la vedere, decat unu fara nr de tel si sa stau ca prostul prin parcare, si sa nu stiu daca si-a abandonat masina acolo cateva zile, ore, minute.
Andrei(Citează)
16/04/2018 la 3:53 PM
Perfect adevărată afirmația “Sa fim realisti, nu sunt locuri de parcare pt toate masinile.”
Să nu uităm că există și celălalt unghi din care trebuie să privim problema:
“Sunt prea multe mașini pentru a încăpea în orașele noastre.”
Dacă considerăm că un om ocupă o suprafață de 1 metru pătrat și o mașină ocupă cam 8 metri pătrați înseamnă că fiecare nouă mașină cumpărată de cineva ocupă spațiul a 8 pietoni. În ritmul acesta…ne sufocăm.
Singer(Citează)
16/04/2018 la 11:13 AM
Pe mine m au sunat de 3 ori, diferiți oameni, sa vin sa îmi sting luminile la masina. Dacă nu aveam numărul la geam și acum împingeam la masina :)
Bogdan(Citează)
16/04/2018 la 2:00 PM
Si la mine la fel :)
Pyro(Citează)
16/04/2018 la 11:13 AM
Eu am tot timpul numarul in geam desi nu blochez niciodata pe nimeni iar de parcat pe locul altuia doar in caz de forta majora si cand stiu ca nu lipsesc mai mult de 15 minute.
E bine sa fie acolo si ma scuteste sa imi amintesc sa-l las atunci cand chiar e nevoie.
Uite de ce e bine sa fie: pentru ca nu stii niciodata cand se apuca apa nova sau gdf de spart asfaltul fix langa masina ta.
Robo(Citează)
16/04/2018 la 11:34 AM
Chiar mi s-a întâmplat faza cu apa nova. Mașina era parcata pe locul meu de parcare și cu numărul în geam, oamenii trebuiau să spargă pe acolo și au sunat. Problema a fost că nu eram în țară:)) mi-au cerut acordul să o ridice cu macaraua.
Lucian(Citează)
16/04/2018 la 11:15 AM
Am observat practica asta la multi agenti de vanzari sau distribuitori, care parcheaza masina de 10-20 de ori pe zi la diverse magazine sau clienti, si este inevitabil sa nu blocheze masina altcuiva toata ziua.
Alex(Citează)
16/04/2018 la 11:15 AM
Atât timp cât răspunde la telefon și vine și mută mașina nu văd care e problema. Nu deranjează pe nimeni. Când deja vorbim despre lăsat mașină pe linia de tramvai, sau pe banda 1 sau stiu eu unde, atunci numarul de telefon e inutil si nesimțirea e pana la cer. Plus, e mai ok un text tiparit frumos, decât sa stai sa și descrifrezi scrisul cuiva.
Marius(Citează)
16/04/2018 la 11:18 AM
1. E un obicei foarte bun, mai ales în București.
2. S-au terminat subiectele? Îţi zic eu vreo 10 dacă nu ai inspiraţie.
nea_caisă(Citează)
16/04/2018 la 11:27 AM
Exact. Si poate ca nu are legatura cu parcatul aiurea, ci doar lasi numarul in caz ca se intampla ceva cu masina ta, ai uitat luminile aprinse, ti-a fost pradata de indieni sau cum zicea cineva mai sus, se gasesc sa sparga asfaltul si nu au de unde sa te ia.
La momentul scrierii comentariului, chestia aia costa sub 12 lei. Comisionul trebuie sa fie minuscul, totusi ai pus link de afiliat. meh.
GabrielG(Citează)
16/04/2018 la 11:22 AM
Eu am plăcuță reflectorizanta, fix ca in imagine. E reflectorizant cam 5-10 minute, asta dacă îl luminez cu LED-ul telefonului, altfel nu prea. E discret pus in parbriz, a costat ~1$ de pe ali.
George(Citează)
16/04/2018 la 12:21 PM
da da, si eu am luat de pe ali, parca vreo 0.5-0.7 dolari :))
Lascu(Citează)
17/04/2018 la 11:16 AM
Asta voiam sa zic si eu, de fapt culmea marlaniei e sa ceri 15 lei pe asa ceva :)
alunelu(Citează)
16/04/2018 la 11:27 AM
Cred ca e de bun simt partea cu lasat numarul de telefon in geam. Situatii in care a fost util.
1) Am lucrat pe vanzari pe zona Moldovei, de multe ori pe langa sediile firmelor la care mergeam nu gaseam loc sau parcare cu plata, asa ca ocupam un loc de resedinta si lasam numarul in geam.
2) La o firma unde am lucrat, fiind sediul in zona centrala erau putine locuri de parcare libere, restul fiind de resedinta. Chiar daca majoritatea locurilor puteau fi ocupa ziua fara nici o problema conform HCL, preferam sa las numarul de telefon ,ca in caz de un vecin venea mai repede acasa, sa parcheze pe locul sau.
Sincer reactia oamenilor in majoritatea cazurilor este mult mai placuta cand lasi un numar de telefon. Bineinteles am intalnit si cazuri in care, chiar daca am avut numar de telefon in geam, proprietarii m-au blocat.
Razvan C(Citează)
16/04/2018 la 11:31 AM
meh… eu incerc pe cat se poate sa nu blochez nimic niciodata dar in incercarea mea, mai parchez pe locul unui locatar, mai pe o bordura in fata unei case (lasand loc sa se treaca), mai pe bordura intr-o curba pe unde poate nu ar avea loc sa treaca o masina mai mare (masina de gunoi).
Mai e si cazul cand tu crezi ca nu incurci pentru ca poate te-ai descurca sa manevrezi zona, insa o domnita cu permisul abia luat, poate nu. Mai e si cazul cand ti se intampla ceva la masina si asa esti usor de gasit. Ma rog, sunt mai multe scenarii cand ar fi benefic sa te gaseasca lumea rapid.
Placuta aia fosforescenta e o solutie eleganta pt locurile slab iluminate. Dentistul sotiei e pe la obor si de regula parchez prin spatele blocurilor din primul rand si nu prea sunt lumini pe acolo.
just saying.
tndb(Citează)
16/04/2018 la 11:42 AM
15 lei??? wtf: https://www.aliexpress.com/item/Temporary-Car-Parking-Card-Telephone-Number-Card-Notification-Night-Light-Sucker-Plate-Car-Styling-Phone-Number/32846711728.html?spm=2114.search0104.3.8.13dac983UoJjPP&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_10065_10151_10344_10068_5722815_10342_10343_10340_5722915_10341_10698_5722615_10697_10696_10084_10083_10618_10304_10307_10301_5722715_5711215_10059_10534_308_100031_10103_441_10624_10623_10622_5711315_5722515_10621_10620,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=061d3558-8b45-4de6-a13d-f894514aafe9-1&algo_pvid=061d3558-8b45-4de6-a13d-f894514aafe9&priceBeautifyAB=0
Bogdan(Citează)
16/04/2018 la 11:48 AM
Asta imi aduce aminte de o faza amuzanta petrecuta acum cativa ani cand mi-a blocat cineva iesirea dintr-o curte pe poarta careia scria mare GARAJ.
Pentru ca n-a lasat niciun numar in geam si pentru ca era masina de firma, m-am uitat sa vad daca nu cumva are o carte de vizita prin masina. Aveam un aparat foto si-am dat zoom cat de mult s-a putut pana cand am vazut numarul de telefon.
Cand l-am sunat, baiatu’ ala nu intelegea de unde stiu numarul lui :))
pandutzu(Citează)
16/04/2018 la 11:57 AM
Nu vad cum poti da zoom pe aparat doar cu o mana…. steagul unde il tineai?
cartus(Citează)
16/04/2018 la 12:09 PM
+1 Cartus :)
catalinx(Citează)
16/04/2018 la 2:40 PM
Uhhh, so much burn :))
Pluto(Citează)
16/04/2018 la 11:58 AM
Toata lumea prefera sa lase nr in geam, inclusiv eu. Nu prea ne-ai nimerit azi. Am vazut si eu reclama aia cu sabloanele metalice acum ceva saptamani. Puteai formula altfel: pentru amatorii de numere in geam, ceva de next level.
Ionut P(Citează)
16/04/2018 la 11:59 AM
Din cate observ parcatul aiurea si blocatul altora a devenit obicei si normalitate. Toti spun ca e normal atata timp cat lasi nr. de telefon la loc vizibil.
Sa zicem ca sunt blocat si primesc telefon ca a patit ceva grav copilul la gradinita si trebuie sa ajung de urgenta pt ca ambulanta e prinsa in trafic din cauza altora care au parcat si ei aiurea dar cu numere in geam si trebuie sa ii sune pe fiecare. Nu cred ca mai poti fi intelegator in astfel de cazuri.
Daca stii ca nu ai loc de parcare, de ce naiba mai pleci cu masina? Este ca si cum stii ca vei deranja pe cineva dar chiar nu iti pasa.
Asta s-a transformat deja in nesimtire general acceptata. In tarile civilizate nu cred ca intereseaza pe cineva ca nu ai tu loc de parcare.
ovidiu(Citează)
16/04/2018 la 12:12 PM
ai dreptate cu blocatul, de aia eu de ex. nu blochez pe nimeni niciodata.
la parcatul pe locul altuia insa, lucrurile stau exact invers: este nesimtire sa pretinzi sa ai locul de parcare doar pentru tine, atat timp cat e spatiu public si nu e strada mostenita de la taica-tu.
pe mine ma scot din sarite aia care tin mortis sa parcheze fix in fata casei/ blocului de parca si-au luat strada pe persoana fizica, desi exista locuri libere 2 pasi mai incolo.
mai ales daca nici macar nu sunt locuri inchiriate, cum e cazul pe strada mea de exemplu, unde nu se pot inchiria locurile de parcare.
si chiar daca e inchiriat, in timpul zilei tot ar trebui sa se poata parca pe el, pentru ca e absurd sa stea locul liber cand chiriasul e plecat.
romanii sunt niste animale la faza cu locul de parcare.
Robo(Citează)
16/04/2018 la 3:59 PM
CORECT !!!!!
Singer(Citează)
16/04/2018 la 4:14 PM
Țările civilizate s-au organizat cumva astel încât mașinile nu sunt parcate pe trotuar sau aiurea.
Noi, necivilizați fiind, nu știm să ne rezolvăm problema surplusului de mașini la nivel de țară și ne “descurcăm” la nivel de indivizi , “mermelim” soluția problemei, găsim “metode” de a conviețui în haosul zilnic…..
Nu ne duce mintea să ne găsim conducători deștepți care să rezolve problema la nivel național.
Eu am mașină și o parchez fix acolo unde nu deranjez pe nimeni, chiar dacă locul de parcare este undeva mai departe ..
“Românul adevărat” parchează unde vrea el, își lasă numărul de telefon la vedere și gata, zice el, este “civilizat”……
Singer(Citează)
16/04/2018 la 4:15 PM
PERFECT ! CORECT !
Singer(Citează)
16/04/2018 la 12:12 PM
Vezi ca majoritatea discuta de plocatul unui loc de parcare, nu a unei masini… cu siguranta nu poti sa faci tu ceva in locul unui doctor, doar daca nu esti doctor.
Ciprian 2(Citează)
16/04/2018 la 12:23 PM
Si eu confirm la ce spun ceilalti comentatori, nu am blocat in viata mea nicio strada sau masina, mereu caut straduţe si o las, dar chiar si acolo pun numarul in geam, in caz ca deranjez sau e locul altcuiva.
Eu sunt plecat 9h pe zi, e păcat sa nu ocupe cineva loculmeu de parcare, lăsându-şi numărul in geam, daca vin eu acasă. Mi se pare de bun simţ.
Tano(Citează)
16/04/2018 la 12:38 PM
Am văzut mașină bușită și animalul plecând mai departe fără măcar sa se dea jos să vadă ce a făcut. Mașina lovită avea numarul de telefon in parbriz așa că l-am sunat pe om să îi dau fericita veste dar și să îi spun cine i-a tras-o.
Doru Vlad(Citează)
16/04/2018 la 1:13 PM
Mârlănie-mârlănie, dar link-ul la produs e afiliat. Asta nu mai e mârlănie?
Ion P(Citează)
16/04/2018 la 2:25 PM
asta nu e marlanie, atat timp cat e facuta de radu.
pun pariu ca o sa vina sa spuna ca intretinerea site-ului costa, ca hosting-ul nu e gratuit, etc etc.
speedy.gonzales(Citează)
16/04/2018 la 2:42 PM
Bai, voi aveti o problema. E un link de afiliat, asa, si? Daca nu vrei, nu cumperi. Nu e ca si cum te obliga sa cumperi acel produs.
Pluto(Citează)
16/04/2018 la 2:47 PM
Whataboutism :D
nwradu(Citează)
16/04/2018 la 1:47 PM
Cu siguranta nu pot pretinde ca as putea face mai mult decat un doctor. Dar cu siguranta as putea sa imi duc copilul mai repede la spital. ceea ce poate i-ar salva viata. Stau la 2 min de mers pe jos de gradinita deci as ajunge clar inaintea ambulantei, cu conditia sa nu fiu blocat, bineinteles.
ovidiu(Citează)
16/04/2018 la 1:49 PM
Ciprian 2: Vezi ca majoritatea discuta de plocatul unui loc de parcare, nu a unei masini… cu siguranta nu poti sa faci tu ceva in locul unui doctor, doar daca nu esti doctor.
Cu siguranta nu pot pretinde ca as putea face mai mult decat un doctor. Dar cu siguranta as putea sa imi duc copilul mai repede la spital. ceea ce poate i-ar salva viata. Stau la 2 min de mers pe jos de gradinita deci as ajunge clar inaintea ambulantei, cu conditia sa nu fiu blocat, bineinteles.
ovidiu(Citează)
16/04/2018 la 2:05 PM
Și tu dacă nu ai unde să o lași nu o să blochezi altă mașină ca să ajungi unde ai nevoie? Sau te mai învârți 20 de minute ca să parchezi să ajungi la urgență?
Hai să nu mai mâncăm la căcat.
Teniescu(Citează)
16/04/2018 la 2:54 PM
Si dentistii au cazut in pacatul desfranarii?
Florin(Citează)
16/04/2018 la 3:01 PM
Am uitat sa rad :) ma asteptam ca la radu sa fie oameni mai inteligenti prin comentarii
pandutzu(Citează)
16/04/2018 la 4:09 PM
Și lumea se aștepta la mai puțin steag, dar uite unde suntem acum.
Teniescu(Citează)
16/04/2018 la 4:22 PM
Stai linistit, s-a ras si fara tine, de tine.
dragos(Citează)
16/04/2018 la 3:11 PM
Mai oameni buni…Radu scrie despre faptul ca treaba cu lasatul numarului in geam, o practica NORMALA de altfel, a ajuns in cazul unora sa ia forme dubios de elevate :)
Nu ca de ce isi pun oamenii numarul in geam!
Vorba aia: ce a vrut sa zica autoru’? :)
Catalin Tanase(Citează)
16/04/2018 la 3:26 PM
nu stiu boss, eu eram doar in trecere.
mac gregor(Citează)
16/04/2018 la 3:17 PM
S-a intamplat de 2 ori sa fie nevoie sa ma sune cineva: prima data aveau nevoie sa sparga cei de la Apa Nova din cauza unei avarii si a 2-a oara cand incerca un camion cu remorca sa intre pe strada pe care eram parcat. Simplu, usor, de-asta e bine sa ai tot timpul numarul in geam, nu stii ce poate intampla chiar daca parchezi corect.
ratonbox(Citează)
16/04/2018 la 5:05 PM
1. ce masini aveti voi de raman becurile aprinse cand plecati de langa ele?
2. daca nu exista loc de parcare la serviciu, poate n-ar trebui sa iei masina. Eu platesc bani in plus la chirie sa fie cu loc de parcare. Da, nu sunt locuri de parcare pentru toti, dar ati gasit voi solutia, lasati un numar in geam.
Poate ar trebui sa incetam cu haiducia asta cu parcarea gratuita, lasatul pe trotuar, pe trecere si unde mai apuci ca doar ai numarul de telefon in geam.
add(Citează)
16/04/2018 la 5:14 PM
Și da și nu.
Primăria te lasă să ai mașina pe o adresă, nu? Îți ia taxe etc, dar acolo nu ai loc de parcare. Și atunci?
După cum zici există 2 variante:
1. Scapi de ea. Îi dai foc, o vinzi etc
2. Te muți
Locurile de la primărie se dau în primele 2-3 luni ale anului. Deci te-ai mutat în iunie undeva, stai cu mașina în pat restul anului și poate nu prinzi nici anul următor pentru că nu sunt locuri pentru toți.
Teniescu(Citează)
17/04/2018 la 8:58 AM
sa se dea si sa se faca.
trebuie sa fie mai scump sa ai masina si s-o folosesti in bucuresti. punct. si parcarea cu plata. si nu 60 de lei pe an, pe saptamana. si amenzi. ridicat masini. fix ceea ce nu vor sa faca “edilii” ca sa nu piarda voturi.
ne place sa ne plangem, dar nu ne plac solutiile. mai romanesc de-atat…
add(Citează)
17/04/2018 la 9:38 AM
“si parcarea cu plata. si nu 60 de lei pe an, pe saptamana. si amenzi. ridicat masini.” – să se dea și să se facă deci.
Și cine să scumpească parcarea? Eu, Radu? Le ridic tot eu? Sau cine?
Cam acolo e problema.
Teniescu(Citează)
16/04/2018 la 5:17 PM
la mine la bloc au aparut vreo doi care abuzeaza de “metoda” asta si parcheaza d’amboulea. nu conteaza ca te blocheaza , ca el nu are loc de parcare.
de parca toti ceilalti au si el este singurul fara (nu are nimeni, cu exceptia unor haiduci care si-au marcat locuri abuziv)!
de fapt este o masca de civilizatie pentru lipsa de bun simt : decat sa-si caute el loc mai departe si sa mearga putin pe jos (cum facem toti cand nu avem unde parca langa bloc) mai bine il astepti tu sa coboare sau iei un taxi daca nu raspunde la telefon.
pvladc(Citează)
16/04/2018 la 6:05 PM
Am mereu telefonul in parbriz, pe o hartie simpla. Pana acum mi-a prins bine, in ultimele luni m-au sunat:
– Unul cu o dubita mare care nu putea intoarce in parcare si m-a rugat sa mut masina;
– Un vecin care mi-a atins bara si am rezolvat-o pe loc, amiabil;
– Un mester venit cu un utilaj sa schimbe niste burlane la blocul langa care am parcat;
– Un vecin caruia i-am blocat locul de parcare pana dadeam la lopata la al meu.
De fiecare data mi-a parut bine ca am putut sa fiu contactat. Prefer sa ma sune, decat sa gasesc masina lovita / vandalizata, chiar daca nu am avut o vina.
benea(Citează)
16/04/2018 la 10:01 PM
De foarte multe ori gasesc locul de parcare ocupat. Nu ma deranjează absolut deloc. Din 10, 7-8 lasa nr in geam, dar de raspuns sau de venit in 5-10 min sa mute masina doar 1 sau 2 …
Dan(Citează)
16/04/2018 la 11:02 PM
Marlanie mie se pare să nu lași. Orașele devin tot mai aglomerate. Și chestiuta aia,la care ai dat link, e practical că nu tot oui hârtia cu numărul. Aia sta frumos,nu incomodează la condus.
Radu(Citează)
16/04/2018 la 11:08 PM
Afișarea numărului de telefon sa fie obligatorie pentru toate femeile. Din diverse motive… :P
Motanes(Citează)
17/04/2018 la 11:15 AM
Asta e Radu. Ai aflat ca majoritatea cititorilor tai sunt “cocalaro-#rezist” – Adica din aia care vor sa fie lumea corecta, dar nu cand este vorba despre ce fac ei.
Iti spun sincer ca am peste 500.000 km la activ si in viata mea nu am avut numar pus in geam. Dezavantaj? – Caut un loc de parcare mai mult timp si la o distanta mai mare fata de locul in care aveam treaba doar doar sa parchez regulamentar.
Asta cu numarul este exact ce s-a intamplat cu semnalul de avarii in trafic.
Inainte era pentru un simplu multumesc si se aplica cand tu chiar il lasai sa se bage, iar acum a devenit un fel de “scuza-ma ca sunt un cocalar infect care s-a bagat cu japca in fata ta chiar daca tu nu ai vrut sa ma lasi”.
PS. Din pacate sunt prea multi cocalaro-#rezist care strica imaginea celor care cu adevarat #rezist(a) si isi dau silinta sa faca din tara asta ceva mai bun.
Zi faina.
Leonardo(Citează)
17/04/2018 la 11:25 AM
Mi-am adus aminte de o faza cu nr in geam.
Parchez sub pod la Pipera cu Barbu Vacarescu (pe loc de parcare desenat) si merg la munca. Pe la 14:00 fug la masina ca trebuie sa ajung acasa sa primesc mobila de la Ikea. Surpriza… Cineva m-a blocat si a lasat nr. in geam – Rasuflu usurat. Cu zambetul pe buze si fericit ca imi vine mobila sun la numarul din parbriz (ma gandesc ca persoana respectiva lucreaza la Oracle si coboara imediat) – Nu raspunde. Sun iar – Nu raspunde. Sun iar – Nu raspunde. Au trecut 30 minute de cand tot sun – Zambetul de pe buze a disparut. Sun iar – Nu raspunde. Au trecut 40 minute. Sun iar – Raspunde. In loc de “Buna, te rog coboara si muta masina” domnisoara care m-a blocat si apoi a plecat prin oras, a primit un “In mm de c***a penala. Vino sa iti muti caruta”. Dupa inca 20 minute (probabil a venit cu metroul de pe unde era) am reusit sa plec. Si uite asa am ajuns sa ma comport ca un cocalar. Limita mea de “domn” este undeva pe la 10-15 min, maxim.
Concluzie: Si cu nr. in geam, majoritatea sunt niste corporatisto-cocalaro-#rezisto-tarano-cocliti. 10 ani de corporatie la Bucuresti si mi-am dat seama ca taranii sunt mai educati decat “taranii astia care se dau corporatisti-intelectuali”.
Leonardo(Citează)
17/04/2018 la 9:09 AM
Vai ce “corporatisto-cocalaro-#rezisto-tarano-cocliti” sunt ceilalti.
Dar tu nu Leonardo, tu esti un gentleman, tu stii cum sa vorbesti cu o femeie, sau cu un om in general.
Si esti si foarte inteligent din cate se vede, preferi sa vii cu masina intr-unul dintre cele mai aglomerate locuri din Bucuresti, cu foarte putine locuri de parcare, si sa astepti o ora langa masina, in conditiile in care statia de metrou e la 300 m.
“Asta e Radu. Ai aflat ca majoritatea cititorilor tai sunt “cocalaro-#rezist” – Adica din aia care vor sa fie lumea corecta, dar nu cand este vorba despre ce fac ei.”
Double standards much?
pumpkin(Citează)
17/04/2018 la 3:08 PM
Pisi, eu stau la porumb si din pacate nu am acces la acest mirifc mijloc de transport numit metrou. Dar este ok, mi-am dat matizul la rabla si mi-am luat un super bolid numit Logan. “Gentleman-ul” din mine “indura” zilnic si mai agata inca 2-3 pers la “iamanene” (no string attached – free of charge). Ce bulangiu am fost ca am numit-o pe una curva penala pentru ca nu a raspuns la telefon timp de 40 min dupa ce a blocat pe cineva. Cum era… drepturi egale, nu? Eh… cand javra aia o sa ofere respect, atunci o sa si primeasca.
Legat de double-standards. Nu cred ca vocabularul meu are vreo legatura cu corectitudinea. Faptul ca o numesc pe una curva penala nu inseamna ca nu sunt corect sau chiar respectuos cu cei care ofera respect. Am invatat ca e inutil sa vorbesti civilizat cu o scursura. Daca nu ma insel, chiar Radu posta acum cateva zile ca e inutil sa faci campanii de constientizare pentru ca un jeg nu are educatia necesara sa inteleaga mesajul (subiectul cu parcarea de la mall).
Peace!
Leonardo(Citează)
17/04/2018 la 3:23 PM
Vreau sa fac o corectie la primul comment.
Nu toti cititorii tai. Ma refeream strict la “toti” astia care au comentat la acest articol ca este ok cu numarul si ca ei nu vad o problema in asta. Stiu cu siguranta ca sunt multe persoane super ok care iti citesc blocul si dau raspunsuri pertinente si sunt si mai respectuosi decat mine in formulari (ex: add).
Leonardo(Citează)
18/04/2018 la 6:20 PM
mie mi se pare o magarie ideea de parcare ADP. N-am vazut asa ceva pe nicaieri pe unde am fost. In mod normal TOATE locurile de parcare ADP din bucuresti ar trebui sa poat fi folosite de bucuresteni, contra unei taxe anuale. Aia din provincie sa poata folosi parcarile nerezidentiale
animaloo(Citează)