un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

asus s5507

Noul Renault Megane Sedan își face apariția

12 Jul 2016  ·

AUTO  ·

18 comentarii

Credeam că Renault nu va scoate o variantă sedan pentru noul Megane, urmând să vină cu o variantă Fluence mai nouă, dar iată că m-am înșelat. Noul Megane Sedan a fost arătat astăzi și, după cum puteți vedea, împrumută spatele de la modelul superior Talisman.

renault_megane_sedan_03

renault_megane_sedan_02

renault_megane_sedan_01

Plafonul este din sticlă, cel mai mare plafon panoramic de pe o mașină din segmentul C, zic ei. Portbagajul are 508 litri, sunt destule tehnologii avansate la bord (tablete, HUD, securitate pasivă), plus cinci motoare disponibile, din care trei sunt diesel. Mi-ar plăcea să văd că producătorii auto propun mai puține motoare diesel, având în vedere că emisiile lor sunt cancerigene de grupa 1, dar văd că lucrurile nu stau așa.

Tot Renault a arătat recent modelul Alaskan, un pick-up truck.

Pe 7 iulie Renault a anunțat că vânzările pentru Semestrul 1 au depășit 1,56 milioane de automobile, fiind cel mai bun rezultat de până acum. Și Dacia a vândut 297.095 vehicule din acest total, iar aproape un milion dintre vânzări au fost făcute în Europa.

  YTD end of June*
  2016 2015 % variation
France 361 670 325 360 11,2%
Europe** (outside France) 606 933 524 076 15,8%
Total France + Europe 968 603 849 436 14,0%
Africa Middle East India 208 690 151 041 38,2%
Eurasia 165 511 159 189 4,0%
Americas 158 191 163 288 -3,1%
Asia Pacific 66 725 59 168 12,8%
Total outside France + Europe 599 117 532 686 12,5%
Worldwide 1 567 720 1 382 122 13,4%
  YTD end of June*
  2016 2015 % variation
RENAULT      
PC 1 030 464 891 477 15,6%
LCV 193 250 163 601 18,1%
PC + LCV 1 223 714 1 055 078 16,0%
DACIA      
PC 275 732 269 529 2,3%
LCV 21 357 20 246 5,5%
PC + LCV 297 089 289 775 2,5%
RENAULT SAMSUNG MOTORS      
PC 46 917 37 269 25,9%
GROUPE RENAULT      
PC 1 353 113 1 198 275 12,9%
LCV 214 607 183 847 16,7%
PC + LCV 1 567 720 1 382 122 13,4%
asus s5507

    18 comentarii

  1. ioooooi…faru ala…daca l-ai spart…

      (Citează)

    • -dauna totala :)

        (Citează)

    • Da, și pe mine mă sperie tot felul de faruri sau stopuri de formă complexă, dar asta e. Vrei să arate și bine.

      În altă ordine de idei, cei de la BMW au avut încredere să-mi lase un BMW de 65.000 de euro peste weekend, dar de la Renault pare imposibil să obții un Megane, deși este o mașină ce interesează pe mult mai mulți :|

        (Citează)

    • Mi se pare normal. Nu e curva de valoare. Ei au clienți potențiali care cer drive test și au nevoie de demo. Nu pot sa blocheze o mașină nouă pentru tine.
      La BMW e vorba de marketing.

        (Citează)

    • Există mașini de presă, că nu din ale dealerilor luam.

        (Citează)

  2. Aduce destul de mult cu-n Mondeo, faruri, jante, spate, nu vi se pare?

      (Citează)

  3. Tot asa ieftine arata si se simt astea noi?

      (Citează)

  4. Ma intreb daca si pe asta o sa il aduca Renault in Romania exclusiv echipat cu pachetul “Drumuri grele”. #barcaPeValuri #senzatiiTariLaCurbe

      (Citează)

  5. Da. Si cu jante pe 15 toli. Nu 19 ca in poze

      (Citează)

  6. Din ce am inteles nu mai fac Fluence. Talisman i-a luat locul.

      (Citează)

    • Talisman e în clasa D, categoria “large car”, înlocuitor pentru Laguna, practic cel mai luxos model Renault. Fluence cred că era un C, înlocuia Megane Sedan.

        (Citează)

  7. Arată super mișto. Tare curios aș fi de HUD :)

      (Citează)

    • Păi, de ce? E mișto că vezi acolo câteva date, dar majoritatea HUD-urilor sunt toate la fel.

        (Citează)

    • Serios? Nu! Nu sunt toate la fel. Unele au o logica de sa-ti tragi palme . Astea de la Renault / Nissan se afla printre alea dubioase. La C-Klasse era o tableta “lipita” de bord fara touch . Cei mai straightforrward si cu mintile in cap mi s-au parut aia de la VW/Skoda. Comenzile sunt pe acolo pe unde le cauti.

        (Citează)

  8. În altă ordine de idei, cei de la BMW au avut încredere să-mi lase un BMW de 65.000 de euro peste weekend, dar de la Renault pare imposibil să obții un Megane, deși este o mașină ce interesează pe mult mai mulți :|

    Pai si ti l-au dat asa chiar in zilele lansarii ? Probabil ca ai o relatie mai speciala cu BMW, sau au mai multe masini la teste, prespun ca Renault da mai intai catre publisherii de media nisati pe auto? Sau vezi daca e la Buhnici :).

      (Citează)

  9. catalinx:
    Serios? Nu! Nu sunt toate la fel. Unele au o logica de sa-ti tragi palme . Astea de la Renault / Nissan se afla printre alea dubioase. La C-Klasse era o tableta “lipita” de bordfara touch . Cei mai straightforrward si cu mintile in cap mi s-au parut aia de la VW/Skoda. Comenzile sunt pe acolo pe unde le cauti.

    Ba baieti.. ca sa nu existe neintelegeri: HUD=Head Up Display, adica iti afiseaza prin proiectie pe parbriz cateva date minimale, cum ar fi viteza si eventuale cateva restrictii viteza.
    CatalinX cred ca se refera la consola centrala, cu meniuri si blabla.

      (Citează)

  10. Arata foarte bine noul Megane. Este un avans major fata de ultimul model.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus