►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Ieri m-am întors din Berăria H până acasă cu o mașină de la Uber, folosind voucherul de 30 de lei acordat fiecărui utilizator nou. Detaliile despre lansare le găsiți aici. Păi ce, doar Mariciu să testeze Uber?
Nu uitați că oricine poate beneficia de cei 30 de lei până la final de aprilie, pentru prima călătorie. Sistemul este deștept gândit, vă instalați aplicația, vă faceți cont, testați Uber, iar pentru toate acestea fac ei cinste cu o călătorie destul de lungă.
Update: le-am luat un interviu celor de la Uber.
Bun. Aplicația arată ca mai jos. Te poți conecta și cu Facebook sau Google, dar eu am făcut un cont normal. Introduci, numele, emailul, telefonul (când apare codul de țară +40 trebuie să introduceți telefonul în format 7xx.xxx.xxx – eu așa am făcut și a mers totul bine) și apoi un card bancar. Se plătește doar cu cardul și doar prin aplicația lor.
N-a fost ușor să găsesc o mașină la ora serii. Cred că momentan au puțini șoferi în sistem. Nu știu care este raza până la care caută mașini, dar șoferul meu a venit tocmai de la intersecția Floreasca/Ștefan cel Mare ca să mă ia. Nu știu dacă poți alege șoferul și mașina sa din mai multe opțiuni, eu m-am bucurat că am găsit unul după ce vreo 10 minute mi-a tot zis “no pickup available”.
Odată destinația introdusă, ți se spune cam cât va costa călătoria (18-22 lei de la Piața Presei până la Șincai, emailul primit după călătorie mi-a spus că în final a fost 19,86 lei) și, după ce ți s-a alocat șofer, îl vezi pe hartă venind spre tine. În cazul meu, s-a nimerit să fie o Mazda 6, iar numărul mașinii mi-a fost arătat în ultimul minut, ca să o recunosc în stradă.
Am mers fără probleme. Am discutat un pic cu șoferul, mi-a spus că era destul de încântat după prima zi, a avut ceva comenzi. S-a înscris pe un site mergicumine.ro, care s-a dovedit a fi un site de recrutare Uber, le-a dus cazier juridic și cazier auto (nici nu știam că există așa ceva), iar acum lucrează cât vrea el. Se gândea sa o facă în principal noaptea, că e mai liber orașul și iese mai bine cu banii.
Odată urcat în mașină, șoferul bifează în aplicația lui că a început cursa, iar eu pe telefon vedeam traseul spre destinație. Nu l-am urmat perfect. La destinație șoferul bifează că a terminat cursa, iar tu vezi cât ai de plată.
Am mers bine și relativ ieftin. Cred că șoferul se aștepta la un bacșis, dar Uber recomandă să nu lași nimic, oricum șoferii primesc 80% din încasări. Ne-am salutat și am ieșit din mașină. Aia ce zice Mariciu că-ți dau și șoferii note nu o pot confirma, decât dacă după ce-am ieșit eu s-o fi apucat omul să-mi dea steluțe sau să fotografieze dacă i-am făcut mizeri în mașină.
Rămân la ideea că cei de la Uber trebuie să fie mai deschiși și să explice foarte clar cum validează șoferii, ce le cer, cum verifică mașinile, cum se pot face reclamații, ce politică au și, mai ales, cum funcționează sistemul! Serios, nu-i bine explicat cum funcționează, mai ales că este în engleză totul.
Update: o chestie mișto la Uber este că funcționează în multe orașe mari din lume. De exemplu acum plec în Barcelona; nu cunosc nici o firmă de taxi acolo, iar tarifele lor sunt un pic dubioase (pe interval orar, suprataxă pentru bagaj, suprataxă dacă sunt 3 oameni, suprataxă de aeroport etc). Acum știu că pot chema o mașină Uber acolo cu aceeași aplicație pe care o utilizez și în România.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
63 comentarii
26/02/2015 la 9:14 AM
chestia asta cu bacșisul mă pune pe mine pe gânduri. dacă nu îi dai bacșiș, iar nenea șoferul îți dă review negativ pe uber? cam nasol.
Pit(Citează)
26/02/2015 la 9:31 AM
Deci pînă la urmă nici poveste de rețea de șoferi care doresc să își reducă costurile zilnice, și mai iau ocazional pe cîte cineva în mașină – e afacere în toată puterea cuvîntului, doar că fără reguli, atestate, mașini vopsite, numere, taxe, impozite și alte mizerii pe care le cer ăia la primărie.
nea’Mielu(Citează)
26/02/2015 la 9:37 AM
Un articol interesant. Sunt curios cand se va extinde si in provincie.
Bianu Gabriel(Citează)
26/02/2015 la 9:43 AM
Mariciu zicea ca soferul trebuie sa probeze review-ul negativ cu o poza ceva.
ConstantinM(Citează)
26/02/2015 la 10:04 AM
Nu poate da review negativ, zice Mariciu, fără niște dovezi. Nu mi-aș face griji în privința asta. Eu nici măcar nu pot să confirm că șoferul dă și el un review.
nwradu(Citează)
26/02/2015 la 10:05 AM
Este complet legală afacerea, să nu se înțeleagă altceva. Se plătesc toate taxele necesare și impozitele cerute de stat.
Altfel, da, Uber are propriile reguli. Fără mașini colantate, șoferi fără cazier auto și juridic etc.
Diferența o va face calitatea oamenilor și a mașinilor. La același tarif, s-ar putea să preferi Uber dacă după 2-3 curse merge totul bine.
nwradu(Citează)
26/02/2015 la 10:11 AM
Hai cu Uber si la Iasi ! :D
eBogdan(Citează)
26/02/2015 la 10:17 AM
Mi se pare misto ca au venit si la noi, desi avem multe taxiuri cu preturi decente, si soferi mai decenti (cei ce folosesc aplicatiile de taxiuri).
Urmaresc Uber de ceva timp, si in multe state/tari a fost interzis, pentru ca practic este un fel de taximetrie neautorizata.
Intr-adevar, Uber verifica soferul si masina, dar au ei competenta de a face asta? Nu trebuie sa fie facuta chestia asta de o insitutie autorizata la nivel national?
Si inca ceva, un sofer Uber primeste banii prin PayPal, dupa aceea ii va trece intr-un cont bancar ca sa-i foloseasca. Trebuie sa declare aceste venituri si sa plateasca impozite pentru ele? Daca da, trebuie sa-si faca PFA, si trece acolo taximetrie sau ce?
Sau este impozit cu retinere la sursa? Adica Uber plateste toate taxele si soferul e bine-mersi
Jim(Citează)
26/02/2015 la 10:22 AM
Mă aștept să intre în Cluj prima oară, vin mulți străini pe acolo.
nwradu(Citează)
26/02/2015 la 10:22 AM
Si inca ceva, fiind activitati realizate pe teritoriul Romaniei, trebuie platiti bani la statul roman, nu in alta parte.
Jim(Citează)
26/02/2015 la 10:28 AM
Si daca nu am bani pe card?
y430076(Citează)
26/02/2015 la 10:33 AM
testat uber acum 2 ani in SF si San Diego, masini curate , soferi de treaba. Tu ii dai pana in 5 stele la sofer si el la randul sau iti da pana in 5 stele. Uber nu iti sterge contul daca ai stele putine ca pasager dar soferi vor fi mai greu de convins sa vina la tine. Mai exista alternative la Uber , side car si lyft.
dw(Citează)
26/02/2015 la 10:42 AM
E funny ca exista buton de Connect Spotify insa din pacate serviciul inca nu e lansat oficial in Romania.
Stefan(Citează)
26/02/2015 la 10:44 AM
Uber nu iti face RCA sau ITP, ei doar iti verifica existenta si valabilitatea documentelor, ceea ce poate face oricine. Nu iti trebuie studii specializate. Ceea ce tot e ceva in plus fata de putinele filtre ale Politiei si RAR-ului.
Valentin Valeanu(Citează)
26/02/2015 la 10:47 AM
Șoferul cu doar 2 caziere verificate face transport persoane? Radu… Mie îmi pare o chestie trasa de par. A fost testat psihologic,oftalmologic si atestat pt transport persoane? Ți-a dat bon fiscal? Cum plătește el impozit pe banii de la tine? Vad ca toți sun incantați,inclusiv tu,dar nu se întreaba nimic in legătura cu șoferii si cum funcționează firma in interior. Înțeleg ca șoferul lucra ca….ceva si dupa făcea taxi. Cum…in ce baza?
Valentin(Citează)
26/02/2015 la 10:55 AM
Radu, imi confirma exact ce ziceam ieri, servicul asta pare mai degraba echivalentul lui UberPop din “afara” decat X.
X lucreaza cu firme specializate, soferi profenisti, cu asigurari, scoala si tot ce vrei. Pop e orice tip care are chef sa mai faca bani seara si se inscrie in program.
Dupa cum se zice si mai sus, o legalizare a taximetriei fara licenta.
Problema e ca toate argumentele contra Uber care merg f bine in tarile “civilizate” (sunt torente de articole pe internet) la noi sunt cam invalide, in mare datorita starii taximetriei si mai ales a taximetristilor romani :) Deci, bine ca au aparut, poate mai energizeaza putin piata, mai ales la nivel de CALITATE.
stefan(Citează)
26/02/2015 la 10:57 AM
Hai Bogdane ca totusi la noi taxiurile sunt putin mai decente decat in Bucuresti.
O sa te testez si eu aplicatia in curand ca ajung in Bucuresti si presimt ca prima cursa va fi Hotel – Beraria Republic sau la Buffalo Baz ca sunt niste burgeri de testat
Razvan C(Citează)
26/02/2015 la 10:59 AM
Hai cu Fiscul pe ei!
nashu_mare(Citează)
26/02/2015 la 11:07 AM
Ce se intampla daca n-ai bani pe card? E o suma minima care trebuie sa fie pe card la inregistrare?
cartus(Citează)
26/02/2015 la 11:09 AM
Eu am aplicatia in romana…
Cat priveste verificatul soferilor si masinilor, am citit undeva ca au un fel de echipa locala care se ocupa de asta. Si cum ziceai si tu, le cer sa aiba permis de conducere, certificat de inmatriculare, asigurare, cazier judiciar, penal si auto + sa aiba itp-ul la zi, Si am inteles ca le mai fac si niste training-uri soferilor.
Oricum, de abia astept sa prind si eu o masina ca sunt tare curios de experienta :)
Costin(Citează)
26/02/2015 la 11:54 AM
Radu, ai folsit un card de credit sau debit? Dacă nu am bani pe cardul de debit, ce se întâmplă?
Legat de legalitate, atât fiscală cât și transport persoane, e tricky. Banii nu se duc direct de la tine la șofer, ci trec prin PayPal. Așa că atunci când el îi retrage, apare doar o retragere de pe PayPal în contul bancar, deci dacă vrea îi declară, dacă nu, bine mersi.
acsel(Citează)
26/02/2015 la 11:54 AM
Putin probabil fiindca clientul va face reclamatie si soferul are mult mai mult de pierdut.
C(Citează)
26/02/2015 la 11:56 AM
Mai baieti (si fete), voi ati innebunit? Citez:
“Transportul rutier contra-cost de persoane se poate realiza doar în condiţiile prevăzute în OG nr. 27/2011 şi Ordinul nr. 980/2011, de către operatorii de transport rutier, în baza licenţei comunitare, numai cu autovehicule la bordul cărora există, pe toată durata transportului, o copie conformă a licenţei comunitare, documentul de transport, precum şi celelalte documente specifice tipului de transport efectuat, stabilite prin reglementările în vigoare.
Conform art. 3 din OG nr. 27/2011, prin transport rutier contra-cost se înţelege transportul rutier de mărfuri şi/sau persoane efectuat contra plată, prin încasarea unui tarif sau a echivalentului în natură ori în servicii.”
Cum puteti spune voi ca e legala afacerea? Nu avem licenta de transport, nu avem atestat, nu avem ITP la 6 luni, nu avem RCA de tip taxi…
Eu unul sper ca toata treaba asta cu Uber sa cada sub incidenta unei legi cumva, sa nu apara probleme, si astfel sa impulsioneze piata de transport de persoane (taxi, s.a.). Insa pana acum totul e cusut cu ata rosie, si nu le dau un viitor prea stralucit in Romania.
Ciprian(Citează)
26/02/2015 la 11:59 AM
Ii informez pe cei care se dau cu curul in sus ca nu verifica nimeni psihologic soferii, ca acele verificari obligatorii in Romania sunt facute la misto in 90% de cazuri. La fel ITP se face la misto daca ai destui bani in buzunar. Vorbiti de bon fiscal si impozite cand taximetristii legali nu fac un rahat de bon in 9 din 10 cazuri. Cu ce difera un sofer Uber fata de unu cu un cazan de logan colantat care plateste 80-100 la compania de taxi ca sa fie la ei si se urca orice prost acolo ? A salvato compania de taxi pe japoneza aia luata de la aeroport, violata si omorata in padure ca ultimul animal ? Face ceva compania sau statul cand se suie lumea in taxi si nu plateste sau cand te fura vreunu la maimuta ? Am intalnit taximetristi care spuneau clar ca atunci cand au luat masini de companii veneau la pachet cu maimuta. Eu prefer masini mai noi de 10 ani, soferi verificati la sange de o companie care are interesul sa faca asta si soferul sa stie ca daca e un bou nesimtit poate sa sa piarda. Dragi moralisti nu uitati in ce tara traiti.
chris(Citează)
26/02/2015 la 11:59 AM
Eu am avut bafta să prind ieri, de două ori, aceeași mașină, Un Chevrolet Spark mic (da, pleonasm :) ). Șoferul distrat puțin de aplicație. Sistemul de prindere al centurii era stricat la pasager, mă așteptam să verifice calumea mașinile. Faptul că nu sunt multe mașini pe traseu e o problemă. O să mai încerc de câteva ori aplicația, dar deocamdată prefer taxi-ul.
În afară aplicația a făcut revoluție pentru că practicau prețuri mai mici decât taximetrele, aici asta nu e un motiv, dar sunt curios cum o să funcționeze. Șoferii trebuie să învețedrumurile și distanțele calumea.
Prima oară am plecat de pe Vergului, Uber-ul a venit să mă ia de la Dimitrov, am așteptat 18 minute și nu am anulat ca să nu pierd cei 6 lei.
A doua oară am plecat de la Iancului și el venise spre mine de la Timpuri Noi. N-ar trebui să accepte curse dacă distanța e așa de lungă.
Florin(Citează)
26/02/2015 la 12:00 PM
Si un Cluj si Targu Mures :)
ZZZZZZZZ(Citează)
26/02/2015 la 12:03 PM
Radu ziceai ca o sa-l testezi si in Barcelona, dar cum o sa ai net pe telefon acolo?
RIO(Citează)
26/02/2015 la 12:15 PM
Nu, eu m-am inregistrat inainte de salariu :)) Dar nu stiu daca ia comanda.
Andrei(Citează)
26/02/2015 la 12:26 PM
Chris… Toți șoferii de la Uber vor fi testați si verificați la sânge chiar la clinica de la München de către Pep Guardiola. Ei nu vor face testele si ITP-urile unde le facem noi,cei care dam șpagă.
Balentin(Citează)
26/02/2015 la 12:44 PM
Cum a avut si pana acum ultimii ani.
Alex(Citează)
26/02/2015 la 12:52 PM
Ești tu sigur că e legală afacerea ?
Atunci legea taximetriei pt. cine mai e ?
Și uberii și taximetriștii fac același lucru, diferența e că primii o fac deocamdată ilegal.
Alexandru Savu(Citează)
26/02/2015 la 1:13 PM
Şi mie mi se pare că e taximetrie 100%. Faptul că s-a lansat cu numele Uber şi nu UberTaxi, faptul că are nuştiuce aplicaţie de telefon mobil, că plăteşti cu cardul şi nu cash, etc, toate sînt nişte detalii minore. Mie mi se pare taxi în toată regula. Deci chiar nu văd cum firma numită Uber se sustrage legii taximetriei. Nu cred că o să “ţină”.
alias(Citează)
26/02/2015 la 1:37 PM
Prin roaming de date?
Mă costă 2 euro pe zi ca să folosesc în roaming în UE traficul pe care-l am inclus în abonamentul din țară. De vreo doi ani călătoresc mereu cu roaming de date, nici nu mă chinui să găsesc wifi-uri pe acolo.
nwradu(Citează)
26/02/2015 la 1:39 PM
Cred că călătorești și plătești tu mai târziu. Băncile trag banii de pe card cu întârziere, se face o rezervare. Dacă n-ai bani, te bate banca la cap să alimentezi cardul ulterior, că ai tranzacții pe minus.
E posibil ca aplicația să verifice dacă ai bani înainte să comanzi mașina.
nwradu(Citează)
26/02/2015 la 1:41 PM
Fie nu-i legală, fie intră ca la Black Cab în sistemul de închiriere mașină cu șofer pe o perioadă anume de timp.
nwradu(Citează)
26/02/2015 la 1:45 PM
Nu se întreabă nimeni astea pentru că nu-i prima oară când apare un astfel de sistem. Black Cab funcționează la fel, pot plăti din aplicație, nu există bon ci primești pe email chitanța și factura (am primit și la Uber o chitanță care însă nu văd cum ar putea fi utilă într-o contabilitate) șamd.
Cred însă că o companie aleasă best tech company în 2013, o companie în care au investit Google, Baidu și multe alte companii uriașe, nu intră pe piață și lucrează la negru.
Au avut destul timp să pună totul la punct, iar dincolo de asta e treaba ANAF-ului.
nwradu(Citează)
26/02/2015 la 1:45 PM
Inegatura cu promotia.
Daca fac un drum de 35 lei ma taxeaza doar 5 lei?
Sau ma taxeaza 35 si bonul de 30 ramane pentru data viitoare?
mihai(Citează)
26/02/2015 la 1:46 PM
L-am băgat pe cel de credit.
Bănuiesc că-ți cere banca banii ulterior.
nwradu(Citează)
26/02/2015 la 2:17 PM
Interesanta ar fi si cealalta latura: cum primesti banii ca sofer? In baza a ce? Contract de colaborare/prestari servicii? Se opresc ceva dari la stat, sau cad in sarcina ta?
cartus(Citează)
26/02/2015 la 2:46 PM
Ceva e in neregula aici atunci, Black Cab declara ca executa servicii de transport de persoane in regim de inchiriere (asa ii zice legal), insa asta inseamna ca:
1.
Serviciile de transport în regim de taxi sau în regim de închiriere pot fi executate numai de către transportatorii autorizaţi de către autoritatea de autorizare, în baza contractelor de atribuire în gestiune delegată a acestor servicii.
2.
In cazul prestării serviciului de transport persoane în regim de închiriere, documentele care trebuie să existe la bord sunt următoarele:
a) copia conformă a autorizaţiei de transport;
b) certificatul de înmatriculare a autovehiculului;
c) asigurarea pentru persoanele şi bunurile acestora;
d) asigurarea de răspundere civilă;
e) certificatul de atestare a pregătirii profesionale a conducătorului auto;
f) contractul de prestare a serviciului încheiat cu clientul;
g) documentul fiscal privind plata anticipată a serviciului de transport prestat;
h) ecusoanele aplicate pe parbrize.
In cazul Black Cab, aceste documente sunt prezente, iar masinile sunt ale firmei ce executa activitatea de transport (nu ale unor persoane fizice oarecare).
Ata rosie se transforma in maro foarte repede…
Ciprian(Citează)
26/02/2015 la 3:13 PM
Radu, toate punctele astea de mai sus (vezi mai ales ce a zis Cipirian) sunt motivele pentru care Uber si-a luat-o si a trebuit sa se adapteze in mai multe tari din Europa. In Franta de exemplu inca nu s-a judecat pana la capat, ce e insa sigur e ca politia taxi-urilor a inceput sa ii amendeze pe soferii de UberPop. Sunt departe de a fi in legalitate, se joaca cu tot felul de tertipuri incercate pe alte meleauri… gen “car sharing”. really? e fix un taxi dar ei il vand drept “Car sharing”.
dar, dupa cum ziceam, avand in vedere alternativa locala, paote iese ceva mai bine si se mai clarifica si cadrul legal.
stefan(Citează)
26/02/2015 la 4:22 PM
Dau şi bon fiscal? Că eu vreau să particip la tombolă…
Krantzro(Citează)
26/02/2015 la 4:24 PM
De la cine ai card de credit?
ZZZZZZZZ(Citează)
26/02/2015 la 5:02 PM
Pun si eu aceiasi intrebare!
Vlad(Citează)
26/02/2015 la 5:23 PM
Cel mai probabil plăteșți doar diferența.
nwradu(Citează)
26/02/2015 la 6:22 PM
Nu am citit comentariile de mai sus, daca a mai fost pusa intrebarea imi cer scuze.
Daca de exemplu vreau sa merg la aeroport (calatoria de la mine de acasa pana la Otopeni face intre 43 si 57 de lei), imi iau ei bonusul acela de 30 de lei si ramane de platit diferenta sau cum se intampla ?
Gabriel G(Citează)
26/02/2015 la 8:11 PM
Timpul pierdut pentru a scrie fraza “Nu am citit comentariile de mai sus, daca a mai fost pusa intrebarea imi cer scuze.” este exact timpul necesar trecerii prin comentariile de mai sus…
Lenea nu e o scuza, si nici lipsa bunului simt.
Ciprian(Citează)
26/02/2015 la 8:12 PM
Nu pot sa îmi spun părerea despre uber ca nu am folosit, dar ai zis ca vii în Barcelona și stau aici de 5 ani asa ca niște sfaturi ma gândesc ca nu iti strica. Dacă vrei sa iei un taxi, deși exista multe alternative le asta pentru ajuns de la aeroport și pentru mișcat în oraș gen tren autobuz metrou, poți lua cu încredere orice taxi din aeroport. Toate au același tarif și o cursa din aeroportul el Prat pana în centru nu ar trebui sa te coste mai mult de 30 de euro din aeroport pana în centru. Dacă stai mai mult în oraș și e imperios necesar sa iei taxi, nu cred ca e, sistemul de transport public e brici și orașul e o treime din București, poți face cu mana pe strada sa oprești unul random, toate au același tarif sau poți descarca aplicația hailo. Funcționează cam ca uber din ce înțeleg, pui cardul, cauta taxi în zona, îl vezi venind, plătești cu aplicația conectata la card și gata. Have fun in Barcelona!
Andra(Citează)
26/02/2015 la 8:20 PM
De obicei nu injur pe bloguri sau site-uri dar mi-as baga ceva in gura ta (poate mai mult). Poate ca nu am avut timp sa citesc toate comentariile care, dupa cum vezi, nu sunt putine. Mai lasa troll-ul ca nu iti sta bine.
Gabriel G(Citează)
27/02/2015 la 12:12 AM
Pe mine personal mă miră faptul că se face ceva în care este inclusă și România!
Hai și la mai multe!
StrugaruI(Citează)
27/02/2015 la 8:03 AM
Ai grija ca s-au schimbat conditiile si acum ai un nr limitat de minute si trafic in Roaming. Vezi la ei pe site la Roaming pe zi, tab-ul Tarife.
msc(Citează)
27/02/2015 la 8:33 AM
N-am văzut nici o modificare.
https://www.vodafone.ro/personal/servicii-si-tarife/abonamente/roaming/roaming-pe-zi/#tab-2
sectiunea a doua, “alte abonamente”. E 4 euro (asa a fost mereu, dar l-am activat cand era promoțional 2 și am rămas la tariful de 2) și include tot ce-am în abonament.
nwradu(Citează)
27/02/2015 la 8:44 AM
Mulțumesc!
De la aeroport probabil voi lua aerobusul până în centru, e vreo 6 euro. Noaptea însă, după MWC, poate mai iau vreun taxi, văd eu.
nwradu(Citează)
27/02/2015 la 10:31 AM
Se inchiriaza masina cu sofer.
Om bun(Citează)
27/02/2015 la 6:02 PM
Eu astazi am dat de o doamna cu un Audi A4. a fost mult mai ok decat o cursa cu un taxi normal.
Rares(Citează)
01/03/2015 la 9:00 PM
Si poti da si note de la 1 la 5 pentru sofer, note care nu se sterg. Eu cred ca Uber va prinde bine in Romania, ca m-am saturat de jegosii astia de taximetristi cu taxi-uri jegoase. Plus ciorile jegoase, manelistii jegosi and others via nesimtire.
Ciprian Lospa(Citează)
28/03/2015 la 3:52 AM
Aici găsiţi mai multe informaţii despre Uber.
http://www.invitatieuber.wordpress.com/
Constantin(Citează)
20/06/2015 la 9:19 PM
Haideti cu Uber mai repede la Iasi. Tariful standard e 2 lei/km. Uber ar prinde imediat.
Tudor(Citează)